Akrapovic XSR900

Black ed.

Rookie
10 jan 2021
6
0
Hallo liefhebbers XSR900,
Is het volgens jullie nodig om de originele uitlaat van de XSR900 te vervangen door een Akrapovic?
Of Is het originele geluid voldoende?
En wanneer ik eventueel ga vervangen op de XSR900 Midnight Black, ga ik dan voor de titanium of de carbon.
Graag uw reacties.....
 
Carbon is niet gekeurd.
Titanium zonder de optionele cat, is ook officieel niet ,gekeurd

Een euro y op een x motor is geen probleem. (Euro5 uitlaat op euro 3 motor)
Een euro x op y motor is wel een probleem (euro3 uitlaat op euro4 motor.)

Dus ja ... horen, en oordelen..
 
Titanium met een wat ingekorte db-killer klinkt wel goed.

Had zelf een Termignoni, qua looks wat orgineler en het geluid was iets dieper. Mooi geluid met en zonder DB-killer, ook qua looks mooier gezien je alle bochten e.d. als optie zwart kan maken.

De carbon akra is niet gekeurd maar klinkt ook wel leuk. De verschillende zijn niet erg groot tussen verschillende uitlaten. Het is dat ik het side by side heb kunnen horen.
 
Thnx voor Termignoni de tip! Ziet er inderdaad beter uit onder de Midnight Black. Nu lees je hier en daar wel dat er iets terugval was in bepaald toeren gebied, had je daar ook problemen mee?
Ik heb de motor reeds gekocht maar mag nog accessoires uitzoeken. De demper moet een keurmerk hebben! En dan ook nog het liefst zwart omdat titanium toch teveel afsteekt in het totaal plaatje. Ook moet het kwalitatief goed spul zijn. Nu weet ik wel dat het geluid helemaal eigen smaak is maar is het standaard geluid wat jullie betreft goed genoeg?
 
Nee voor mij niet..
Euro 3 uitlaat op euro4 motor, zonder kat, met db killer, .....dat is wel goed genoeg voor mijn situatie..

Maar ja persoonlijk kun jij daar niets mee...
 
Terug
Bovenaan Onderaan