ALpinestars handschoenen??

romano01

MF'er
30 apr 2012
117
0
Omdat ik een alpinestars gp pro 2delig pak heb wil ik graag handschoenen
Erbij kopen. Na een jaartje te hebben gereden met wat goedkopers hamdschoenen wilde ik de
Set graag nu compleet maken. Omdat het een gp jasje is passen niet alle handschoenen erop(dat
Sluit niet helemaal lekker) wil ik graag gaan voor gp pro handschoenen.
Via internet is het een stuk goedkoper maar omdat het moeilijk is de goede maat te bepalen wilde ik
Vragen wat jullie ervaring is..

Waar bestellen jullie het liefst??
Zijn er mensen met een gp pro pak en welke handschoenen hebben jullie??
 
Weet niet waar je vandaan komt, Goedhart in Bodegraven heeft een ruime keus in Alpinestars handschoenen.
Je kunt ook online bestellen bij FC-moto.de , maar dan kun je uiteraard niet goed passen en mis je de service in de shop.
Goed passen van handschoenen is net zoals een helm toch wel heel belangrijk.
 
Laatst bewerkt:
gewoon ff naar een winkel rijden, passen en kopen......

als je gaat kijken wat je bij Termaat betaald ten opzichte van diverse webshops is het verschil klein en de service daar is super!
 
Das zeker waar... heb mijn motor ook gekocht bij goedhart.. dus denk dat ik daar maar is.langs rijd.
Hst is moeilijk dit soort dingen via internet te kopen omdat je wel goede handschoene wilt hebben
 
Heb zelf sp 2 Van hun zitten erg lekker en beschermen goed.
Dit laatste ongewild getest.
 
Maar hebben jullie ook een gp pro jas?? Ik zit namelijk met het punt
Dat die straks wegloopt zodat je bij veel zomerhandschoenen het probleem
Hebt dat het tegen je jas komt maar het moet er overheen vallen
 
@kyc: sorry maar was zelf opzoek naar zwart met witte kleur omdat dat ook de
Kleur van me pak is . Maar bedankt
 
De GP Pro handshoenen van Alpinestars vallen ruim over de mouwen van je jas. Heb zelf ook met deze combi gereden namelijk alleen moet je de handschoenen echt gaan passen want, de meeste modellen vallen een flink stuk kleiner uit.
 
Maar hebben jullie ook een gp pro jas?? Ik zit namelijk met het punt
Dat die straks wegloopt zodat je bij veel zomerhandschoenen het probleem
Hebt dat het tegen je jas komt maar het moet er overheen vallen
Die jas heb ik niet maar het zijn wel vrij lange handschoenen *D
Moet ook eerlijk zeggen dat ik ook zo niet weet hoe die jas er uit ziet O-) :$
 
Ik heb geen gp pro jas maar wel de handschoenen. Ik heb wel een alpinestars jas daar passen ze goed bij en de handschoenen schuiven mooi over de jas heen.
 
Zelf een gp-pro combi met sp2 handschoenen. Past prima en je hebt ruim genoeg overlap.
 
Gewoon online bestellen ik heb maat M en die zitten perfect dus dan koop je toch ook M
 
Maar hebben jullie ook een gp pro jas?? Ik zit namelijk met het punt
Dat die straks wegloopt zodat je bij veel zomerhandschoenen het probleem
Hebt dat het tegen je jas komt maar het moet er overheen vallen
 
Ga nou gewoon ff naar een Alpinestars dealer, neem je jas ook mee, pas een paar handschoenen en koop ze als het goed zit......

Hoe moeilijk kan het leven zijn?
 
Ik heb zelf de combinatie GP pro jas en GP pro handschoenen. ik kan niet anders zeggen dan dat ik uiterst tevreden ben over deze combinatie. Succes met de aanschaf
 
Gp pro handschoenen heb ik XL en van de gp tech heb ik L. ik vind dat de gp pro klein uit valt en van de gp tech weer groot.Dus als je van een ander merk maat L heb moet je van de gp Pro een XL bestellen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan