Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Heb het over m.n Honda dacht dat het uit japan kwam?er is een ander topic om te l*llen over chinese spullen.
Het zijn staalomvlochten leidingen. Het werkende deel is een teflon slang. Of de buitenmantel magnetisch is zegt misschien iets over de cosmetische eigenschappen, niet over de technische kwaliteit.Als je er vaak bent geweest zal je ook weten dat Hel en Magura daar ook hun km ters rvs leidingen vandaan halen.
Eerlijk is eerlijk.
Magneetje er tegen gehouden.
De Ali kleeft aanzienlijk pittiger op de banjo.
Als de Hel die op m.n harley zit.
En de Magura op mijn ktm.
Geen van allen zijn zuiver rvs of het moet 304 zijn en zijn familie.
Ik ben er blij mee.
En ja ik hou van een gokje.
Maar om bij voorbaat alles af te kraken wat uit china komt is koeiepoep.
Bekijk bijlage 1982116blauwe op de monkey 125 honda
Bekijk bijlage 1982117
Gele en zwarte op de Harley xr1200.
Bekijk bijlage 1982118
Blanke op de ktm 500exc
Nee, dat is geen goed idee. Maar ergens zul je stalen bouten in aluminium moeten gebruiken. Aluminium banjo's zouden erg lomp worden.Is het eigenlijk wel een goed idee, RVS banjos in aluminium remklauwen en dan wellicht ook nog met remolie ertussen?
Dot 5
Nee geen 5.1
In de praktijk geen enkel probleem, ik kies bij aftermarket remleidingen indien mogelijk altijd voor RVS, én RVS banjobouten wat jij eigenlijk bedoeld denk ik? Je remvloeistof niet op tijd vervangen, wat heel veel gebeurt, zorgt voor veel meer problemen, het vocht in de remvloeistof is wat zorgt voor corrosie waardoor alles vast komt te zitten.Is het eigenlijk wel een goed idee, RVS banjos in aluminium remklauwen en dan wellicht ook nog met remolie ertussen?
Juist,mijn morini remt er meer als 8 jaar perfect op.5? Das op silicone basis... 3 4 en 5.1 op dezelfde basis..
Volgens mij zijn aluminium banjo’s niet langer toegestaan bij een MoT in engeland, vanwege het risico dat de banjo verrot idd.Ik denk dat hij bedoelt de werking tussen rvs en alu.
Als daar pekel op komt en dat komt er want je remleidingen zitten laag.
Vreet het alu weg tov rvs het minst edele metaal verliest.
Corrosie maar dan ik agressieve vorm.
Bekijk bijlage 1982742
Heb ik niet gedaan,zo gekocht,remsysteem moet volledig schoongemaakt worden dat weet ik er van .Maar dan spoel je het systeem helemaal door?
Waarmee?
Of alleen als je systeem puur geschikt is voor siliconen remvloeistof?
Of scheurt of breekt vanwege te enthousiast vastdraaien.Volgens mij zijn aluminium banjo’s niet langer toegestaan bij een MoT in engeland, vanwege het risico dat de banjo verrot idd.
Ik keek van de week zo eens naar een andere rempomp en daar stond expliciet bij: Niet geschikt voor DOT 5.0.Heb ik niet gedaan,zo gekocht,remsysteem moet volledig schoongemaakt worden dat weet ik er van .
Klauwen zijn ook gesplitst,.
Er zal ook vast wel een middel zijn dat alle resten wegspoelt.
Ondertussen nieuwe radiale rem/koppeling pompen gemonteerd, deze waren nog schoon daarna
met Shell ()dot 5.0 door het systeem gevoerd .