Amsterdam - MFA deel 37: Okay stop, Wheelietime!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nee maar het gaat mij er gewoon om dat er van alles verkondigt word omdat iemand niet geacosieerd wilt worden met een amdere groep.

Ik zie het zo: ik rij motor , rij ik alleen ben ik best een hooligan. Mensen zien mij als die aso mafkees op een motor. Std stereotype. En ja ik heb tattoeages , een buikje en een snor.

Bij mfa knallen jullie met 180 een bocht door en doen jullie aan snelwegwheelies op hoge snelheid.

Bij b&b gaan ze chiller de bocht door en worden er wat meer wheelies getrokken meestal op supermotards die meestal makkelijker de lucht in gaan ook nog.

Mij boeit het niet waar je in of op rijd. Of je nou 80cc of 1800cc rijd.
Als.je neergaat zal ik je helpen zover ik kan en je verdere letsel beperken totdat de proffesionals er zijn. Als je motor weer voor de deur staat zal ik je indien mogelijk helpen met de wederopbouw of verbouwing.

Of je nou ali of adam heet , robert of roberto.

Maar goed dit is mijn mening en die schijnt hier niet gedeeld te worden. Precies waarom ik niet meer vraag naar mfa ritjes en mijzelf afwezig heb gehouden een hele tijd.
Bij een andere groep word dit wel gedeeld. Ook daar is de wens en het verzoek om zoveel mogelijk met gear te rijden maar hoe dan ook is het altijd iedereen zijn eigen keuze.

Maar wie heeft er nou moeite met het leven en laten leven principe dan? Want volgensmij heb ik al een paar keer aangegeven dat het me niet boeit wat je doet, tenzij je met mij meerijdt en er een aantal vuistregels gelden. Of mag ik dat soort regels niet stellen omdat het ingaat tegen de wil van de meerderheid?
 
Laatst bewerkt:
Als jij publiekelijk een rit post en een open invite aankaart vind ik inderdaad dat er geen voorwaarden aan mogen zitten. Tenminste niet de spijkerbroek regel omdat dat gaat om een associatie die je niet wilt en verder nergens op slaat. Wat je prive met je volgers afspreekt is aan jou ;) Dat die allemaal in leren pak achter je aanrijden is ook aan hun. Maar als ik er achteraan wil ploffen zou mij dat vrij moeten staan toch?
 
Als jij publiekelijk een rit post en een open invite aankaart vind ik inderdaad dat er geen voorwaarden aan mogen zitten. Tenminste niet de spijkerbroek regel omdat dat gaat om een associatie die je niet wilt en verder nergens op slaat. Wat je prive met je volgers afspreekt is aan jou ;) Dat die allemaal in leren pak achter je aanrijden is ook aan hun.

Dat wist ik niet, maar dan wordt het voortaan inderdaad prive.

Maar als ik er achteraan wil ploffen zou mij dat vrij moeten staan toch?

Yep, al zegt dat ook een hoop over jezelf.
 
Als jij publiekelijk een rit post en een open invite aankaart vind ik inderdaad dat er geen voorwaarden aan mogen zitten. Tenminste niet de spijkerbroek regel omdat dat gaat om een associatie die je niet wilt en verder nergens op slaat. Wat je prive met je volgers afspreekt is aan jou ;) Dat die allemaal in leren pak achter je aanrijden is ook aan hun. Maar als ik er achteraan wil ploffen zou mij dat vrij moeten staan toch?

Ja, Nederland is een vrij land. Je kan ook achter een stel Harleys met HA erop aan gaan rijden op je Honda.
Jij mag rijden waar je wil, als jij in je spijkerbroekje achter anderen aan wil rijden als je jou er niet bij willen hebben is er niemand die je tegen kan houden.

Damn, wat zul je je dan een grote jongen voelen, je bewijst dan echt wat.


Kunnen we nu kappen met deze discussie die niets bijdraagt en alleen de sfeer verpest in dit topic ?
Klaar met deze onzinnige discussie, back on-topic !
 
Je claimt open te staan voor iedereen en elke skillset. Maar als je niet aan de eisen voldoet hoor je niet bij mfa thuis.

Vind het gewoon nogal rare gedachtegangen dat een textiel broek zou mogen maar een motorspijkerbroek niet.
De andere kant op zijn jullie namelijk wel welkom gekleed als powerrangers of niet.
 
Je claimt open te staan voor iedereen en elke skillset. Maar als je niet aan de eisen voldoet hoor je niet bij mfa thuis.

Vind het gewoon nogal rare gedachtegangen dat een textiel broek zou mogen maar een motorspijkerbroek niet.
De andere kant op zijn jullie namelijk wel welkom gekleed als powerrangers of niet.
Maar je mag gerust een ritje organiseren waar powerrangers niet welkom zijn, moet je lekker zelf weten.
 
goede-tijden-slechte-tijden-logo.jpg
 
Je claimt open te staan voor iedereen en elke skillset. Maar als je niet aan de eisen voldoet hoor je niet bij mfa thuis.

Vind het gewoon nogal rare gedachtegangen dat een textiel broek zou mogen maar een motorspijkerbroek niet.
De andere kant op zijn jullie namelijk wel welkom gekleed als powerrangers of niet.

Ja joh. :') iets met het punt missen enzo.


Het gaat niet om het punt, dat boeit me als Moderator helemaal niets en daar heb ik geen invloed op, wil ik ook niet.

Het gaat erom dat de sfeer verziekt word door steeds maar weer door te gaan. Heeft geen nut. Je hebt een andere mening, dat is duidelijk, klaar nu of je ligt eraf.
 
Nee maar het gaat mij er gewoon om dat er van alles verkondigt word omdat iemand niet geacosieerd wilt worden met een amdere groep.

Ik zie het zo: ik rij motor , rij ik alleen ben ik best een hooligan. Mensen zien mij als die aso mafkees op een motor. Std stereotype. En ja ik heb tattoeages , een buikje en een snor.

Bij mfa knallen jullie met 180 een bocht door en doen jullie aan snelwegwheelies op hoge snelheid.

Bij b&b gaan ze chiller de bocht door en worden er wat meer wheelies getrokken meestal op supermotards die meestal makkelijker de lucht in gaan ook nog.

Mij boeit het niet waar je in of op rijd. Of je nou 80cc of 1800cc rijd.
Als.je neergaat zal ik je helpen zover ik kan en je verdere letsel beperken totdat de proffesionals er zijn. Als je motor weer voor de deur staat zal ik je indien mogelijk helpen met de wederopbouw of verbouwing.

Of je nou ali of adam heet , robert of roberto.

Maar goed dit is mijn mening en die schijnt hier niet gedeeld te worden. Precies waarom ik niet meer vraag naar mfa ritjes en mijzelf afwezig heb gehouden een hele tijd.
Bij een andere groep word dit wel gedeeld. Ook daar is de wens en het verzoek om zoveel mogelijk met gear te rijden maar hoe dan ook is het altijd iedereen zijn eigen keuze.

:^
 
Begrijp ik het goed? Er word gedreigd met een ban?

:')

Oke waar mag een ander zijn standpunt wel doordrukken maar de gene die een wedervraag heeft die onbeantwoord blijft moet zijn mond maar houden?

Immers word er al meermaals gevraagd wat er mis is met een kevlar spijkerbroek die bedoeld is voor gebruik op de motorfiets? Een antwoord of dat dan wel of niet getolereerd word wacht ik nu.nog op.

:+

Fijne avond ik lees graag het antwoord.
 
Kerel, het is toch al aangegeven dat degene die voorrijd zelf lekker bepaald met wie hij wilt rijden. Totaal irrelevant wat voor eisen hij daar dan aan stelt. Als jij ze nergens op vind slaan, dan rij je niet met die persoon.

Mij kan het overigens niet veel schelen wat je aan hebt.
 
Begrijp ik het goed? Er word gedreigd met een ban?

:')

Oke waar mag een ander zijn standpunt wel doordrukken maar de gene die een wedervraag heeft die onbeantwoord blijft moet zijn mond maar houden?

Immers word er al meermaals gevraagd wat er mis is met een kevlar spijkerbroek die bedoeld is voor gebruik op de motorfiets? Een antwoord of dat dan wel of niet getolereerd word wacht ik nu.nog op.

:+

Fijne avond ik lees graag het antwoord.

Antwoord krijg je van mij. Er is nu al 3 keer gevraagd om er mee te kappen.

Doe dat dan ook gewoon. Klaar. Punt. Blijf niet zo doordrammen.
 
Keurig Roxio86.

Ik rij ook bij B&B. Vanaf 2003 rij ik met MFA. Leven en laten leven. Er staat nergens dat er bij MFA verplicht in leer gereden dient te worden. Er zijn hier maar een paar spelregels. En zo hoort het ook. Als ik eens zin heb om mee te rijden pas ik me qua rijgedrag aan de groep aan. Mensen kunnen mij echter niet verplichten om een leren pak te gaan dragen. Da´s dan helemaal mijn keuze. Zolang de wet het niet verplicht, gaat zeker iemand anders mij geen beperkingen opleggen. Daarnaast heb ik niet alleen een Harley staan om op te rijden, dus dat is ook geen reden om mij af te wijzen.

Dusss, als je ritten wilt rijden waarin je mensen uit wilt nodigen om in een pak te rijden, is het niet verstandig om dat via MFA te doen. Dat zou dus onder een andere vlag moeten gaan. Lijkt me logisch.
 
Keurig Roxio86.

Ik rij ook bij B&B. Vanaf 2003 rij ik met MFA. Leven en laten leven. Er staat nergens dat er bij MFA verplicht in leer gereden dient te worden. Er zijn hier maar een paar spelregels. En zo hoort het ook. Als ik eens zin heb om mee te rijden pas ik me qua rijgedrag aan de groep aan. Mensen kunnen mij echter niet verplichten om een leren pak te gaan dragen. Da´s dan helemaal mijn keuze. Zolang de wet het niet verplicht, gaat zeker iemand anders mij geen beperkingen opleggen. Daarnaast heb ik niet alleen een Harley staan om op te rijden, dus dat is ook geen reden om mij af te wijzen.

Ik verplicht niemand wat, dus waar iedereen spontaan zo opgewonden over raakt begrijp ik niet helemaal.

Dusss, als je ritten wilt rijden waarin je mensen uit wilt nodigen om in een pak te rijden, is het niet verstandig om dat via MFA te doen. Dat zou dus onder een andere vlag moeten gaan. Lijkt me logisch.

Dat zal ook zeker niet meer gebeuren in de toekomst.
 
Laatst bewerkt:
Keurig Roxio86.

Ik rij ook bij B&B. Vanaf 2003 rij ik met MFA. Leven en laten leven. Er staat nergens dat er bij MFA verplicht in leer gereden dient te worden. Er zijn hier maar een paar spelregels. En zo hoort het ook. Als ik eens zin heb om mee te rijden pas ik me qua rijgedrag aan de groep aan. Mensen kunnen mij echter niet verplichten om een leren pak te gaan dragen. Da´s dan helemaal mijn keuze. Zolang de wet het niet verplicht, gaat zeker iemand anders mij geen beperkingen opleggen. Daarnaast heb ik niet alleen een Harley staan om op te rijden, dus dat is ook geen reden om mij af te wijzen.

Dusss, als je ritten wilt rijden waarin je mensen uit wilt nodigen om in een pak te rijden, is het niet verstandig om dat via MFA te doen. Dat zou dus onder een andere vlag moeten gaan. Lijkt me logisch.

Waarom ? Als iemand hier mensen uitnodigd voor z'n verjaardag en daarbij aangeeft voor wie de uitnodiging wel of niet geld dan ga je toch ook niet als niet genodigde toch daarheen ?

Ik snap sowieso niet waar iedereen zo moeilijk over doet.
Als iemand je niet mee wil hebben in bepaalde kledij, dan ga je toch lekker niet...of hebben jullie zo weinig vrienden dat je je dan toch per se zo wil opdringen ??
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan