Andere Guzzi-meiden?

Rest van de Catten :? zijn er nog meer Tomcats hier op het forum dan :? :+

5c00p&Run - Rood - 2001
beast - blauw/wit - 2004 - Bos Aluminium Rond
BHRacing - geel/zwart - 1997
BikeVouwer - zwart - 2000 Yoshimura
Black Thunder - Zwart - 1997
Blauwe Cat - blauw/grijs - 1996
BlueCatsAreBest - blauw/wit - 2002 - Laser Duotech inox
Brommertje - blauw - 2002 - Bos Varbon rond
Caroline - blauw/wit - 2002
Cat(hy)lover - blauw/wit - 2002
De Jeroen (c) - zilver/geel - 1997 - BSM Carbon race
Do. - roze/rood - 1997 - micron
Dragon - zwart - 1998
Cat-Man - zilver/blauw - 1996
Dutchron - rood/wit/zwart - 1999
EarlyUC - rood/wit - 1996
EdwinO - blauw - 2000
ElGeoffio - rood - 2000
Ezras - rood/wit - 1997 - Laser Deeptone
Filmpoes - blauw - 2002
FiReFoX - zwart - 1998
Flierefluiter - rood/wit/zwart - 1998 - LeoVince SBK alu-rond
gpz500 - blauw - 2003
Het Katertje - rood/zwart/wit - 1999 - NIKKO
Hippi3 - blauw/wit - 2003
Jamlem - blauw/wit - 2002 - Remus Grand Prix
Jéjé - d.blauw - 2001 - Bos Oval Titanium
Joske01 - zwart - 1998
KitCat - zilver/zwart/goud - 2000
Kneeslider - zwart - 1998 - Laser Duotech carbon
Krombo - blauw/wit - 1997
Labrat - zilver/geel - 1997 - Laser Hotcam
Lynx, de ster waarop wij varen************ twinkel, twinkel little star - zilver/zwart/goud. - 2001 - Laser Duotech inox
Motorfreak76 - zwart/grijs - 1998 - Bos Carbon Oval
Nefius - blauw/wit - 2002 - Harpoon RVS
OrangeThundercat - knal-oranje - 2001
oranje_cat - zilver/zwart/oranje - 1998 LeoVince Evolution II carbon
Ptèr - donkerblauw/zilvergrijs - 1997 - Hurricane Carbon
Racecat - zwart - 1997 - Sibering
Ravestone - zilver/zwart/oranje - 1998 - Bos Aluminium Rond
Redcat - donkerrood - 2001 - LeoVince Evolution II Carbon
Remcogur - zwart/zilver/goud - 2000 - Bos Carbon Oval
Rickkie - Blauw/Wit - 2003
RoDe - blauw - 2003 - Leovince rond Carbon
Rembo - zwart - 2000
SBP01 - donkerblauw/zilvergrijs - 1996
Scavenger - donkerblauw/zilvergrijs - 1996
Shinty - blauw - 2002 - viper
Skyjaguar - rood - 1997
SPECIAL NEEDS - een wrak
Stinger - blauw - 2003 - Laser
Straycat - donkerrood - 2000 - Laser Duotech
Tempico - zwart/grijs - 1997 - Bos Aluminium Oval
The Collector - rood - 2000
ThuCat - blauw/wit - 2002
ThunderBash - rood/zwart/wit - 1998
ThunderBunny - zwart/zilver/goud - 2000
Thundercatbas - blauw/wit - 2002 - Bos Ovaal Alu
Thunderer - donkerblauw/zilvergrijs - 1996 - Laser ProD'or Carbon
Thundercatjohn3 - zwart/zilvergrijs/rood - 2000
ThunderJack - 1996 - zilver/geel
Thunderswoop - rood/zwart/wit - 1998
Thunder-Koert - 1996 - zilver/geel
Vennix - zwart/zilver/goud - 1999
Viccie - zilver/geel - 1997 - Bos Carbon Oval
ViVe - blauw - 2003 - Laser Carbon Hotcam
VUKaDUK - zwart - 1999 - BOS carbon rond
Yamarules - blauw/wit - 2002 - Bos Carbon Oval

O-)
 
En ik maar denken dat het hier over Guzzi's gaat. Ik vind Japanse fietsen goed, kwalitatief niks op aan te merken maar exclusief is anders! Zeg Guzzi Lady ik heb een aantal weken geleden in een Rotterdamse motorzaak nog bij zo'n fiets staan te dromen, ik begon er iets van te begrijpen, zo'n lichte Guzzi. Als ik mijn CB 500T uit 1976 goed zou kunnen verkopen stap ik over!
 
Laatst bewerkt:
tss..niet exclusief ?? Ik zie meer Guzzi's dan Tomcats in NL hoor ;)

Maar you are correct sir.. mijn nederige excuses voor het verstoren van dit topic over de wonderschone Italiaanse Guzzi-stal O-)
 
tss..niet exclusief ?? Ik zie meer Guzzi's dan Tomcats in NL hoor ;)

Maar you are correct sir.. mijn nederige excuses voor het verstoren van dit topic over de wonderschone Italiaanse Guzzi-stal O-)

Al goed, maar haal jij hier nu types en merken door elkaar?
 
euh..ja das waar..beetje politieke manier om mijn gelijk te halen tegen minder oplettende lezers..chapeau Tingting :}

[heel erg offtopic]PS Tingting heb je mijn mailtje eerder deze week gehad :? of klopt het email adres in je profiel niet :? [/heel erg offtopic]
 
Zeg Guzzi Lady ik heb een aantal weken geleden in een Rotterdamse motorzaak nog bij zo'n fiets staan te dromen, ik begon er iets van te begrijpen, zo'n lichte Guzzi. Als ik mijn CB 500T uit 1976 goed zou kunnen verkopen stap ik over!

Een oude CB is ook leuk, ja. Maar als ik zou mogen kiezen....
Mijn lichte Guzzi rijdt zó superlekker. De eerste dag heb ik mijn supermakkelijke lesmotor veel gemist. Maar nu zou ik absoluut niet meer terug willen. Wat is het genieten op mijn 'goose'.
Om te zien waar ik het over heb (en onder het motto: mooi zwart is niet lelijk):

full


:}
 
V50 blok is leuk.

Bedankt! Interessant. Al ga ik voor een V50 Monza-blok, als ik er een ander blok onder wil. Schijnt toch wat krachtiger te zijn dan standaard V50. (Monza is het net iets krachtigere zusje van de Imola. Allemaal kleine uitvoeringen van de 850 Le Mans III.)
 
COOOOOOL. Heb ik ook twee jaar op gereden. :]
Imola uit 82. Helemaal leuk!

Heb nu een Le Mans uit 1979! Iets meer vermogen, maar ook een stuk zwaarder.

TIP: Ga naar de Ardennen of Eifel met dat ding. Daar komt het echte plezier van deze fiets pas naar boven!
 
Hé Toorgedm, wat leuk, iemand met Imola-ervaring. :)
Ik heb laatst een paar meter (!) op een Le Mans (met 1000 cc blok) gereden. Maar vond de zitpositie wel een beetje té sportief. Ook is 'ie qua gewicht wel erg zwaar voor mij. Dan is de Imola - vrouwen, neem het me niet kwalijk - de ideale vrouwenmotor.

Hopelijk komt het eens van de Eiffel. Eerst maar eens binnen de eigen landsgrenzen wat uren maken. :]
 
Laatst bewerkt:
Een oude CB is ook leuk, ja. Maar als ik zou mogen kiezen....
Mijn lichte Guzzi rijdt zó superlekker. De eerste dag heb ik mijn supermakkelijke lesmotor veel gemist. Maar nu zou ik absoluut niet meer terug willen. Wat is het genieten op mijn 'goose'.
Om te zien waar ik het over heb (en onder het motto: mooi zwart is niet lelijk):

(Afbeelding)

:}

Hij of zij is mooooooiiii! en vertel me wat, zwart for ever! 8-)
 
Gaaf! Ben wel benieuwd naar haar Monza. Fotootje misschien?
Mijn 'geweld' is inmiddels bijgezet: Sportief Guzzi-geweld.

We hebben er geen digitaal plaatje van. Hij staat al jaren achetrin de garage. De motor was eigenlijk te groot voor haar (lange tank). Vandaar de Duc. Ook een hele leuke motor. Rij er zelf ook erg graag op.
Op die Monza heb ik zelf jaren gereden. Heb ik erg veel plezier mee gehad en hij was bepaald niet langzaam en stuurt echt als de beste. Teller stond regelmatig op 200 met die 650 kit en hij tilde graag zijn voorwiel op. Omdat ik er altijd veel te hard mee reed ging er wel erg veel kapot. Toen heb ik een le Mans 1000 gekocht. Die vond ik weer erg lomp. Een le Mans III rijdt daarentegen veel lekkerder. Na die le Mans heb ik de Daytona gekocht en wat verbouwd. Die gaat dus nooit meer weg, heerlijke motor. Met deze motor heb ik weer dezelfde stuureigenschappen als de Monza, alleen 2,5x het vermogen.
 
Op vrijdag 09 april 2004 11:05 schreef Brullie het volgende:[/b][/url]We hebben er geen digitaal plaatje van.

Jammer, ik ben erg benieuwd.
Ik overweeg ook sterk over te gaan naar een Monza. Een Le Mans is gewoon te zwaar voor me (het is toch fijn als je je motor zelf de schuur in en uit kan steken) en ik vind de zitpositie minder. Heb ook het gevoel een 1/2 meter teen tekort te komen om te kunnen schakelen.
Heb een Lario overwogen, maar dat model vind ik weer niet erg mooi. Sterker nog, dat omhoog stekende kontje... :r . En inderdaad, in de Monza kan altijd nog een 650-blok. 8-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan