Andere Guzzi-meiden?

Helaas, regen regen regen...
ik probeer 'r later wel.

gister is m'n vriend op de guzzi gaan zitten met die hele stellage om z'n been heen hahahaha da's geen gezicht.
Hij kon zelfs al de motor rechtop zetten!
ik hoop dat we snel weer samen kunnen rijden :]
 
Nee, dat niet maar het was een heel lullig ongeluk.
Auto gestopt voor stopbord en trapte weer op het gas toen de auto's voorbij waren en daar reed mijn vriend..
De rechter cilinder heeft het been van m'n vriend beschermd (auto kwam van rechts)maar de linker cilinder heeft het been gebroken, open fractuur en verbrijzeld bot....de voor en nadelen van een guzzi...

Hij kan het niet wachten om weer te rijden.
Hij moet nog wel een poos wachten voordat de stellage eraf kan.
In totaal gaat het zo'n 6 maanden duren voordat ie weer een beetje normaal zou lopen.
 
Even meiden onderling; weet nog een monza te staan met 650 blok en een hoge compressiekop. Heeft een kennis van mij rondjes mee gereden in de SAM-races. Hoewel nog in circuit-staat istie wel te koop. Hij wil 'em eigenlijk eerst nog street-legal maken, maar wie weet.

Klein detail; ben geen meid, rij wel Guzzi. Heb ook wel mijn ex aangestoken met het Guzzivirus, al rijdt zij nu op een Triumph Trident.
 
Even meiden onderling; weet nog een monza te staan met 650 blok en een hoge compressiekop.

Da's niet dat ding van Brullie? (Zal wel niet, die zou hem niet wegdoen, en street-legal maken was geloof ik ook niet aan de orde... ;) )
Misschien een foto'tje?
 
Da's niet dat ding van Brullie? (Zal wel niet, die zou hem niet wegdoen, en street-legal maken was geloof ik ook niet aan de orde... ;) )
Misschien een foto'tje?

Is idd niet die van Brullie, die ik bedoel staat bij KATmotoren in Noordwijkerhout en ik heb er geen fotootje van. Hij staat ook niet op de site trouwens. Is wel een net ding.
 
Maar even terzake, conclusie na 2 dagen: geen Guzzi-meiden hier. ;(

Ook al is dit een oud topic wil nog wel ff melden dat ik vandaag de knoop heb doorgehakt en dat ik vanaf 11 mei ook tot de Guzzi-meiden behoor. Ik zal dan de trotse eigenaresse zijn van een Guzzi V50 III.
 
Ook al is dit een oud topic wil nog wel ff melden dat ik vandaag de knoop heb doorgehakt en dat ik vanaf 11 mei ook tot de Guzzi-meiden behoor. Ik zal dan de trotse eigenaresse zijn van een Guzzi V50 III.

Hé, wat leuk! Welkom! :}
En wat heeft je ertoe gebracht voor Guzzi te kiezen?
 
Hé, wat leuk! Welkom! :}
En wat heeft je ertoe gebracht voor Guzzi te kiezen?

Omdat mijn mannetje een Cali III rijd ga je automatisch in die hoek zoeken en ik heb gevonden mijn Guzzi V50 III. Wij allebei blij, hoeft hij zijn motor niet meer te delen en ik niet meer te wachten tot die beschikbaar is. Kunnen we lekker samen :]
 
Kunnen we lekker samen :]

Leuk, leuk. Ik ben inmiddels even motorloos. Mijn opgevoerde Imola V35 reed super, maar ik wilde graag rechterop zitten. Kreeg wat last van mijn rsi-arm door het leunen. Ben inmiddels als een blok gevallen voor de V50 Nato (inclusief lullig schermpje en suffe leren tassen! 8-) ), maar heb me voorgenomen de komende 8 maanden even *between motors* te blijven ivm zwangerschap. Ik moet zeggen, zag gisteren eenn V50 (even op gezeten), de zon gaat flink schijnen, shit, dat kriebelt!
 
zie nu pas dit topic :) Ben naast m'n solo Honda dus in het bezit van een Guzzi met zijspan. Prachtige motor, maar een vak apart om erop te rijden met zijspan....
full
 
Ben naast m'n solo Honda dus in het bezit van een Guzzi met zijspan. Prachtige motor, maar een vak apart om erop te rijden met zijspan....

Vertel, vertel! Ik wil straks heel graag een V50 Nato aanschaffen. Heb je er ook zonder zijspan meegereden? En dat zijspan? In gebruik voor kids, honden of handig met vakanties? Ik ben erg benieuwd.
Gaaf ding! 8-)
 
Heb alleen maar met zijspan gereden, eerst alleen, daarna de hond meegenomen voor een ritje. Ze bleef zitten zolang ik nog speculaas-koekjes had :)
Ben nu bezig de motor motorisch in orde te brengen (makkelijk sleutelen aan zo'n Guzzi!) en ga vervolgens de uitlijning van het span aanpakken, want ben nog niet tevreden hoe het stuurt...
 
Jaja, ben straks eigenaar van een V50 Nato, zoals ik zo graag wilde. Ik wilde ook graag zwanger zijn, ja, maar helaas, de natuur besliste dat deze zwangerschap niet tot een goed einde gebracht mocht worden. '(
Ik hoop dat motor rijden me helpt niet te verdrietig te zijn. :]
 
Jaja, ben straks eigenaar van een V50 Nato, zoals ik zo graag wilde. Ik wilde ook graag zwanger zijn, ja, maar helaas, de natuur besliste dat deze zwangerschap niet tot een goed einde gebracht mocht worden. '(
Ik hoop dat motor rijden me helpt niet te verdrietig te zijn. :]
ten eerst sterkte met dat natuur-verhaal........

ten tweede, waarom wil je zo graag een nato uitvoering ?
 
ten tweede, waarom wil je zo graag een nato uitvoering ?

Tja, om datgene waar men denkt dat het vrouwen bij een motor of auto in 1e instantie om te doen is (zou het dan toch waar zijn??): het uiterlijk. :P
Ik ken de bezwaren van/verhalen over de versnellingsbakken enzo, maar we hebben hier genoeg Guzziverstand 8-) in de familie om daar iets aan te doen. Met het vervangen van het blok & versnellingsbak door een 65-blok en dito bak houden we in ons achterhoofd rekening, en zou overkoombaar zijn gezien de prijs waarvoor ik deze heb gekocht.
 
Guzzi Lady..... '( ;(

Ik rijd geen Guzzi, maar heb toch even dit topic gelezen en wilde je eventjes laten weten dat ik met je meeleef over het feit je je kindje bent verloren.. meis, wat erg.

Maar... een lichtpuntje is inderdaad dat je wel lekker motor kunt rijden, ik hoop dat dat helpt je gedachten te verzetten! Veel plezier in ieder geval!
 
Tja, om datgene waar men denkt dat het vrouwen bij een motor of auto in 1e instantie om te doen is (zou het dan toch waar zijn??): het uiterlijk. :P
Ik ken de bezwaren van/verhalen over de versnellingsbakken enzo, maar we hebben hier genoeg Guzziverstand 8-) in de familie om daar iets aan te doen. Met het vervangen van het blok & versnellingsbak door een 65-blok en dito bak houden we in ons achterhoofd rekening, en zou overkoombaar zijn gezien de prijs waarvoor ik deze heb gekocht.
dat hoeft allemaal niet, je moet alleen de haakse overbrenging in het achterwiel vervangen door een burger uitvoering, dan kun je er normaal mee rijden.......


sterker nog, zo'n 650 cc blok wil je eigenlijk helemaal niet want die zijn stukken zwakker dan een 500, vooral de koppen zijn link bij zo'n ding...........
 
dat hoeft allemaal niet, je moet alleen de haakse overbrenging in het achterwiel vervangen door een burger uitvoering, dan kun je er normaal mee rijden.......
[knip]

Ah. Ergens de klok horen luiden en klepel verkeerd geplaatst. :+
Tis maar goed dat ik niet de sleutelaar van de fam. ben. Feit blijft dus dat het overkoombaar is en dat ik de motor heb die ik gaaf vind... :}
 
Terug
Bovenaan Onderaan