Android app op telefoon start automatisch

Status
Niet open voor verdere reacties.

roxs

Rookie
12 aug 2020
12
1
Android app van Flitsmeister op telefoon start automatisch, dit wil ik niet, hoe schakel ik dit uit?
 
Klik hier, vervolgens daar, dan ga je naar de instellingen en doe je het ene schuifje uit, opslaan en klaar. Net als elke andere app dus.
 
  • Leuk
Waarderingen: Ez87
Ik gebruik de app wel, maar niet altijd. En ik wil niet dat een app voor mij bepaalt wanneer die aangaat of niet. Daar wil ik zelf over kunnen beslissen. Zo vreemd is dat toch niet?
 
Heb ik allemaal uitgezet maar nog steeds gaat Flitsmeister automatisch aan
 
Ik gebruik de app wel, maar niet altijd. En ik wil niet dat een app voor mij bepaalt wanneer die aangaat of niet. Daar wil ik zelf over kunnen beslissen. Zo vreemd is dat toch niet?

Wat ik niet begrijp is dat je je voor een probleem met een smartphone app aanmeldt op een forum gericht op motoren, motorrijders en motorbezitters.
 
Ik laat Flitsmeister automatisch starten wanneer deze met bepaalde bluetooth apparaten verbonden is en weer uit als de verbinding verbroken is. Geen omkijken meer naar! Maar uiteraard kun je in dezelfde instellingen daar ook automatisch starten gewoon uitzetten.
 
Ik laat Flitsmeister automatisch starten wanneer deze met bepaalde bluetooth apparaten verbonden is en weer uit als de verbinding verbroken is. Geen omkijken meer naar! Maar uiteraard kun je in dezelfde instellingen daar ook automatisch starten gewoon uitzetten.
dat zou je dus denken, maar dat is niet mogelijk
 
leg het mij dan maar eens uit, tot nu toe heeft niemand mij kunnen vertellen hoe ik de app uitschakel en uitgeschakeld laat tot ik 'm zelf opstart

Hier toch 2 hulpjes. Maar waarschijnlijk kreeg je door de zg verwijzing vanuit Flitsmeister het idee dat we eigenlijk een hulpforum voor Flitsmeister zijn, maar dat is eigenlijk niet zo.

Instellingen- start stop op basis snelheid- start op basis van snelheid uitzetten.

Ik laat Flitsmeister automatisch starten wanneer deze met bepaalde bluetooth apparaten verbonden is en weer uit als de verbinding verbroken is. Geen omkijken meer naar! Maar uiteraard kun je in dezelfde instellingen daar ook automatisch starten gewoon uitzetten.
 
Wat is de rede dat je flitsmeister ui wilt zetten als ik vragen mag
simpel, ik heb een hekel aan app's die voor mij bepalen. Ik wil dat zelf in de hand houden, zelf bepalen wanneer ik een app wil gebruiken en wanneer niet, dat lijkt me vrij redelijk. Als ik alles maar klakkeloos toelaat worden mijn gegevens overal opgeslagen en dat wil ik gewoon niet. Om privacy redenen dus
 
In de settings van de app..
dat zeggen meerdere mensen, maar is dus niet zo. Ik kan automatisch starten niet uitschakelen, alleen aangeven wanneer die opstart. Uitschakelen is niet mogelijk bij instellingen
 
Dan zou ik hem zeker weggooien ,als het om privacy reden gaat, waarom heb je dan nog een telefoon?
Wat een onzin dit
 
Weet niet wat voor een telefoon je hebt, maar er is vaak een instelling om apps afzonderlijk te beheren en te bepalen wat deze apps wel en niet mogen doen. Dit zijn instellingen buiten de app om. Even in de telefoon zoeken naar "App toestemmingen / Apps beheren" Dus bij de instellingen van de telefoon zelf.. NIET van de app.

Heb zelf een android; daar staat het onder: Apps beheren > Toestemmingen > Automatisch starten.
 
Weet niet wat voor een telefoon je hebt, maar er is vaak een instelling om apps afzonderlijk te beheren en te bepalen wat deze apps wel en niet mogen doen. Dit zijn instellingen buiten de app om. Even in de telefoon zoeken naar "App toestemmingen / Apps beheren" Dus bij de instellingen van de telefoon zelf.. NIET van de app.

Heb zelf een android; daar staat het onder: Apps beheren > Toestemmingen > Automatisch starten.
Hee dank je wel! Hiermee is het probleem verholpen, dat ik daar zelf niet ben opgekomen1 Nogmaals dank voor je meedenken
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan