Anti-Diefstalmaatregelen: Zin en Onzin.

Ik gebruik:

  • Stuurslot

    Stemmen: 6 6,0%
  • Schijfremslot

    Stemmen: 23 23,0%
  • Kettingslot

    Stemmen: 8 8,0%
  • Beugelslot

    Stemmen: 3 3,0%
  • Schijfrem+kabel/beugelslot

    Stemmen: 26 26,0%
  • Alle voorgaande + Alarm

    Stemmen: 16 16,0%
  • Alarm + goede verzekering

    Stemmen: 10 10,0%
  • Een foto van Lucy

    Stemmen: 8 8,0%

  • Totaal aantal stemmers
    100
Alarm, schijfremslot en stuurslot. Als ik ergens sta waar ik het minder vertrouw gaat er nog een ketting omheen.

Alles vertraagd denk ik dan maar. Als ze hem echt willen hebben nemen ze hem toch wel mee, maar dan hoef ik het ze nog niet zo makkelijk mogelijk te maken :P
 
Jou motor moet altijd net iets moeilijker te stelen zijn dan die van je buurman...

Maak beugelsloten en kabelsloten zo vast dat ie nergens op de grond ligt, dat is met onbevoegd openmaken veel makkelijker, dan kunnen ze de grond als steun gebruiken.

Worden politiemotoren weleens "geleend" eigenlijk?
 
Verhuizen naar een dorp.

Of een eiland. De man van de autoverhuur was erg verbaasd over mijn bezorgdheid over het door hem gesuggereerde achterlaten van de huurauto op het vliegveld, dit met niet afgesloten deuren en sleuteltje in het contact op de parkeerplaats van het vliegveld bij ons vertrek. Dit was op Santa Maria (Azoren). Zoals hij het zei "on this island no steal". :)
 
Of een eiland. De man van de autoverhuur was erg verbaasd over mijn bezorgdheid over het door hem gesuggereerde achterlaten van de huurauto op het vliegveld, dit met niet afgesloten deuren en sleuteltje in het contact op de parkeerplaats van het vliegveld bij ons vertrek. Dit was op Santa Maria (Azoren). Zoals hij het zei "on this island no steal". :)

Was die auto van plastic dan :?
 
Hier kettingslot, aan een leuke combinatie van staal, beton en pvc. + alarm.

Zit nog steeds te prutsen om er een camera op te zetten, verborgen in de bouwlamp die erboven hangt. Je hebt er niets aan politie kan (mag) niets doen met deze beelden. Ook al film je alleen je eigen terrein. Maar altijd handig als je toevallig naar buiten rende en het kenteken van het gebruikte voertuig kon lezen.
 
Mijn motor staat in mijn schuurtje, schuurtje is op slot, poort die toegang geeft tot schuurtje is ook op slot. In het schuurtje staat de motor op stuurslot, schijfremslot en met ketting aan grondanker. Ik ben nog bezig met een alarsirene die reageert op het openen van m'n deur.

Tsja wat zal ik zeggen... ik heb slechte ervaringen met onze vrienden inbrekers.
 
"Ik heb er een ABUS "Granit Victory 39" schijfremslot op zitten en het standaard stuurslot."


Hou er a.u.b. rekening mee dat dit slot hoogstwaaschijnlijk z'n ART keuring gaat verliezen dit jaar, of in ieder geval wordt gedevalueerd naar ART3. Dit i.v.m. nieuwe braakmethodes.

Het nieuwe Abus slot is de X-plus, deze is wel ART4 gekeurd.
 
Gewoon een oude Guzzi rijden.
Check de statistieken maar.
Die worden nauwelijks gejat.

ik zet 'm niet eens op slot!!
 
Ik heb een Duitse Herder naast m'n motor slapen ;)

:^ Alleen de Belgische uitvoering *O*

Erg waaks en standaard voorzien van hapapparatuur :} :}

Maar daarnaast fietsje wel op stuurslot/schijfrem slot (nieuwe kryptonite) *O* en natuurlijk oud brik -O-

Op dit moment cockpit eruit en kuipgedeeltjelijk gesloopt, nog minder interresant.
 
Terug
Bovenaan Onderaan