anti-motor beleid monshau = schuld van buikschuive

Anti-motor regeltjes in Monschau zijn de schuld van...

  • buikschuivers

    Stemmen: 6 26,1%
  • chopperrijders

    Stemmen: 8 34,8%
  • allebij

    Stemmen: 9 39,1%

  • Totaal aantal stemmers
    23
Status
Niet open voor verdere reacties.
Zullen we hier anders over ophouden? Er zijn namelijk mensen die over dit soort dingen behoorlijk geirriteerd kunnen raken...

werden de mods maar eens flink geirriteerd...

zouden ze dit soort clowns eens van het forum af trappen :+
 
Zeg.. Staelens, kijk nog eens goed naar je poll en dan specifiek naar 't woord:

"allebij"

Valt je iets op?

Maar over 't onderwerp zelf, ik denk "allebei"
 
Oh ja en Staelens is een clone of een grapjurk.

Geen mail adres
Geen locatie
Alleen appie topics over roemeense kinderen neuken etc.

Dus...beetje vaag hoe iedereen weer serieus zit te discussieren


eh ik vul dat niet in omdat julie niet hoeven te weten waar ik woon en ik hoef zeker geen mailtjes van julie te krijgen
 
Pak jij maar lekker een biertje....

Ik zag net wat andere postings van Staelens en heb het eigenlijk wel gehad met 'm...... Wát een relnicht......
 
Pak jij maar lekker een biertje....

Ik zag net wat andere postings van Staelens en heb het eigenlijk wel gehad met 'm...... Wát een relnicht......
juist...

ik had hem bij dat topic over kinder-hoertjes al gebanned... maar helaas ben ik hier geen modje O-)

*D
 
Wat is nou werkelijk je probleem Stealens ??

1 dat 'wij' Sport rijders, vaak te hard in de bochten rijden? En dat dus onverstandig vind?? Of 2 dat je dat stuk niet mocht berijden op je vakantie??

In dat laatste geval kan je beter boos zijn op de lokale gemeente daar, misschien is er daar wel een groepje locals die als serieuze debielen rondgaan, en iedereenin gevaar brengen...Moet je ons nie op afrekenen

In geval van 1, kijk eerst naar jezelf voordat je een ander beoordeelt....in een T_shirt op de motor...Ben je er ook zo 1 die (een/zijn) kind meeneemt achterop de chopper in jurkje/kortebroek/shirtje ?? en dus niet alleen hun eigen leven in gevaar brengen maar ook dat van 'anderen' ?

'vriend' zet je vuist met je knokkels naar beneden es op de straat stenen of asfalt....en trek je vuist 50 cm keihard, zo snel als je kunt met zowat heel je gewicht erop naar achteren. |( en dat is slechts je vuist...

en niet je elleboog/schouders/rug/knieen...die nog gevoeliger zijn :X
 
[hans teeuwen modus] Ga eens dood! [/hans teeuwen modus]

Maar je hebt wel gelijk hoor, die buikschuiverrijders ook, eigenlijk zouden we ze allemaal dood moeten maken voor de tereur die ze ons brengen! Tour en chopper rijders zijn tenminste echte motorrijders! sosiaal en superieur! alle mensen die een buikschuifer hebben, of gehad hebben moeten dood!
 
Ik was op vakantie in Monschau en richting Duren was er een weg verboden voor motorrijders...omdat er zoveel ongelukken gebeurden, auto's mogen er wel gewoon langs.


Verder kwam ik nog een weg tegen die naar een dorpcentrum ging waar je met de motor tussen 22:00-6:00 niet mocht komen.




Eens kijken...wie gaan er altijd wel te snel...buikschuivers....

Dat verklaart de vele ongelukken...wat leidde tot de off-limits regeling voor motorrijders...

Welke motoren hebben altijd wel blerrpijpen aan het blok hangen...buikschuivers.
Dat verklaart waarom we dat dorpje niet meer inmogen


Conclusie, het is allemaal de schuld van julie buikschuivers.
Julie vergallen het gewoon voor de relaxte tourders die gewoon door mooi landschap willen cruisen met een rustig drafje.


Kijk dus niet elke chopperrijder met een zuur gezicht na als hij in t-shirtje rijdt...hij gedraagt zich tenminste niet aso.

full
 
[hans teeuwen modus] Ga eens dood! [/hans teeuwen modus]

Maar je hebt wel gelijk hoor, die buikschuiverrijders ook, eigenlijk zouden we ze allemaal dood moeten maken voor de tereur die ze ons brengen! Tour en chopper rijders zijn tenminste echte motorrijders! sosiaal en superieur! alle mensen die een buikschuifer hebben, of gehad hebben moeten dood!


uiteindelijk zal dat ook wel gebeuren
 
Lachen man! Is leuk daar in Mofrika... *D
Elke dag meermaals als een malloot over die weggetjes knallen en elke dag weer een bike in de puinpoeier rijden :) Zelden zoveel lol gehad...
full


Het kost een paar centen, maar het resultaat is er naar... :) :) :)
Kan nu probleemloos met het koekblik over die weg racen en natuurlijk rijden we ook die plat. Nog een paar jaar knalluh en dan mag niemand er meer over die wegen... }) 8-) :P
 
zal ik dan maar :Z

Stoer hoor stelletje kleuters :Z Op de een of andere manier weten jullie altijd weer een discussie uit de weg te gaan door met lompe argumenten te komen en persoonlijk te worden. Als je het ergens niet mee eens bent, voer dan een discussie met de topicstarter ipv dit flauwe gedoe :Z

slotje
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan