anti vervelings-achteropzit-tips gevraagd

HoRnEt.GirL

MF'er
11 mrt 2003
114
3
Den-Haag
Haai allemaal

Binnekort ga ik met me mannetje op de motor naar frankrijk. Maar aangezien ik zelf nog geen rijbewijs heb moet ik dus achterop.. Nou is het probleem dat ik eigenlijk niet kan wachten tot ik zelf kan rijden :] , en heb ik vreselijke last van een gevoelsmix bestaande uit verveling en jaloerzie :p . Aangezien ik bijelkaar dus ongeveer 10 uur achterop moet zitten (heen en terug) vroeg ik me af of mensen mischien wat tips hebben, met name tegen de verveling.

Bordspelletjes werken niet.. om de een of andere reden willen die pionnetjes niet blijven staan..
Om me heen staren leek leuk.. maar na 12 koeien en 16 weilanden is de lol daar ook wel vanaf..

Kortom... HELLUUPPIEEEEEEEE
thnx
 
Monteer een tv-schermpje achter op de helm van de bestuurder en sluit die aan op een dvd-speler die in de topkoffer zit. Neem wel een film die je leuk vindt! :]
 
haaaaaaaahahaha... maja.... tegen de tijd dat ik dan op een halve meter van die boom ben is dat ook al niet leuk meer.....
 
monteer een headsetje voor je mobiel en bel al je vriendinnen...
maak gebruik van de intercom en geef commentaar op alle handelingen van je vriend
val in slaap
Ga achterste voren zitten en zwaai naar de automobielisten en ander verkeer
plak de wegenkaart achter op zijn jas en help met navigeren

zoiets? ;)
 
niet meegaan. as je d'r geen lol in heb is d'r nix an :(

dit is tog helemaal geen off topic?
 
Hoezo vervelen? Ik verveel me nooit achterop. Lekker rustig denken. Komt een mens veel te weinig aan toe vandaag de dag. Dus: verstand op 1 (niet op 0 want dat is te weinig), lekker rondkijken, vriendje goed vasthouden, en lekker over dingetjes denken. Na steeds anderhalf uur rijden vragen of hij stopt, rondje lopen om de benen te strekken, even genieten van het ´op reis zijn´. Voor je het weet ben je er!
 
Koop voor vertrek als het mogelijk is een goeie intercom. Ik ben in juli met mn vriendin achterop naar Bretagne gereden en het is echt het enige wat helpt! Spelletjes spelen zoals "ik-zie-ik-zie-wat-jij-niet-ziet" of omstebeurt een dier/motortype/cocktail noemen beginnend met een vaste letter uit het alfabet - het klinkt erg stom maar werkt perfect tegen de vervelingsslaap!!!!

De tip van dat kaartlezen is ook een goeie - vooral niet teveel snelweg nemen, dan blijft het voor allebei leuk.

Veel plezier in ieder geval!
 
Met een stift een dartbordje achterop zijn rug tekenen en Let's Play DARTS!!!!......

Blijft hij tenminste ook wakker!
 
Neem een katapult mee of luchtbugs..... verf kogeltjes en ga koekblikkers die niet uit hun doppen kijken bekogelen }) !!! hmmmm zou het ook werken bij flits palen en rukkers met een driepoot in de berm??? O-)
 
Zelf naar alle motorrijders op de tegemoet komende baan en je eigen baan zwaaien, verder elk uur stoppen op een spannende plek en sexxen.
 
Ik verveel me eigenlijk nooit achterop,ja okeej op lange stukken snelweg wil ik de chauffeur nog wel eens treiteren.En dan gaan ze vanzelf terug treiteren en verveel ik me ook niet meer.Of streepjes tellen,kijken hoe lang je dat volhoud :9
 
Op maandag 08 september 2003 22:04 schreef Freaky Cat het volgende:
Ik verveel me eigenlijk nooit achterop,ja okeej op lange stukken snelweg wil ik de chauffeur nog wel eens treiteren.En dan gaan ze vanzelf terug treiteren en verveel ik me ook niet meer.:9


Hoe moet ik dat zien?...onder z'n armen kriebelen...over zijn been aaien? :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan