ANWB waarschuwt motorrijders

  • Onderwerp starter Anoniempje442
  • Startdatum
Gewoon een domme lul in die auto , ws hadden ze t ook niet beremd bij droog weer,klote voor die gasten!
 
Vooral de 2e motor die onderuit ging zal met 't natte wegdek te maken hebben gehad. Maar dit is inderdaad wel een noodstopsituatie waar je gelukkig niet dagelijks mee te maken hebt.

Gisteren even naar Drenthe gereden. Vlak voordat ik wilde vertrekken een enorme bui hier in Heemskerk, die die even afgewacht. Vervolgens met m'n domme kop over de afsluitdijk naar Drenthe gereden terwijl ik al had gezien dat de regen naar boven trok... :X
Gevolg: halverwege de dijk helemaal doorweekt. Flink wat water in de bandensporen van auto's (die kon ik goed voelen als ik er overheen reed) en veel wit schuim op de weg. Ik voelde me er niet echt prettig bij maar ik heb nergens het gevoel gehad dat ik grip verloor.

Pas vlak bij m'n bestemming (waar wat spettertjes waren gevallen, maar meer ook niet) gaf ik na een rotonde teveel gas (licht gefrustreerd door een auto die al een paar minuten op kruipsnelheid voor me had gezeten) waarna ik m'n achterwiel voelde spinnen. Gelukkig rechtop gehouden en verder wederom niets aan de hand, maar dat was even de wake-up call. Ohja! Rustaaaaag!
 
idd lullig voor die lui...

dit zijn van die situaties waar je weinig mee kunt...
als het pal voor je neus gebeurt....
ik ga er zowiezo altijd vanuit dat niemand mij ziet en in de regen verdubbel ik die marge maar dan nog kan iemand iets doen wat gewoon niet te voorzien valt....
hoe lullig ook, het is gewoon domme pech wat enkel te vermijden valt door thuis te blijven.
 
Ja, k/t ,te laat dus B| , t regent al bijna de hele dag,of is de waarschuwing nu voor de wind? -O- ,de anwb altijd te laat -O-
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ja, k/t ,te laat dus B| , t regent al bijna de hele dag,of is de waarschuwing nu voor de wind? -O- ,de anwb altijd te laat -O-

Voor sommige mensen is het nooit goed genoeg. })
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Voor sommige mensen is het nooit goed genoeg. })


Das waar , en ik snap ook niet dat ze daar niet een nieuw topic voor aanmaken ,code weet ik veel is toch niet van de anwb??? , ik pas een beetje op met wat ik zeg ,anders krijg ik een ban van 48 jaar, en dat overleef ik niet :N
 
Laatst bewerkt door een moderator:
die code rood (of oranje :? ) was duidelijk weer prematuur.....

de hele dag mooi weer hier en zonet een paar druppies... :N je moest heen en weer springen om nat te worden....
kansloos die meldingen.... :N
 
je moest heen en weer springen om nat te worden....
kansloos die meldingen.... :N

Op de terugweg naar huis een stuk met ongeveer 20cm water over de hele breedte van de weg.
Toch ietsje meer dan een paar drupjes.

20cm diep en niet breed ;)
 
Laatst bewerkt:
In Belgie hadden ze tot voor kort rukwinden, maar Sabine zegt dat het nu windstoten zijn geworden.
 
die code rood (of oranje :? ) was duidelijk weer prematuur.....

de hele dag mooi weer hier en zonet een paar druppies... :N je moest heen en weer springen om nat te worden....
kansloos die meldingen.... :N
Toen in 1953 de dijken doorbraken in Zeeland hadden ze daar in Limburg ook niet direct last van. Het schijnt zelfs dat sommigen het niet geloofden. :z
 
Toen in 1953 de dijken doorbraken in Zeeland hadden ze daar in Limburg ook niet direct last van. Het schijnt zelfs dat sommigen het niet geloofden. :z


Ze destijds geen internet in Limburg vandaar B|

De meeste regen valt in zee de rukwinden in Belgie nemen af code oranje kan weer code groen worden
 
Vanavond door de miezer gereden. Ik was vergeten hoe kut dat is wat betreft zicht.
 
In Belgie hadden ze tot voor kort rukwinden, maar Sabine zegt dat het nu windstoten zijn geworden.


En dan wordt er gewaarschuwd voor off-topic _O- _O- _O- ik vind m :t
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Bovenaan Onderaan