Met mij der bij zijn we al een groep!Gaat aardig in de papieren/tijd lopen met 3 motoren, om maar niet te spreken over @Rob RD zijn verzameling...
Ik geef dus namens ons beide geen akkoord
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Met mij der bij zijn we al een groep!Gaat aardig in de papieren/tijd lopen met 3 motoren, om maar niet te spreken over @Rob RD zijn verzameling...
Ik geef dus namens ons beide geen akkoord
Je hebt ook helemaal niks aan abs als een koekblikker je keihard van achteren neemt met een bumper. En als er straks niemand meer zonder abs rondrijd stijgt het aantal ongevallen met abs zomaar en ineens met 17% of zelfs meer!!!Maar, maar, sinds de ABS-verplichting op nieuwe motoren zijn er toch al bijna geen ongevallen met nieuwe motoren meer?
Ja interessant zoals dat toen ging. Ik keek ook altijd naar dat programma. Het punt is alleen dat auto’s geen motoren zijn. Totaal onvergelijkbare situatie. Ik zou zeggen download toch voor de aardigheid dat MAIDS rapport eens, al is het wat ouder en zie hoe weinig frequent technische mankementen werden gevonden. En de industrie was een van de betalers, dus die hadden belang bij een A.P.K.waarom het geen alleen maar geld klopperij is: wrak van de weg (toen er nog geen APK was), bij voorbeeld;
In Belziek is dit niet.Een verbetering van ca 20- 25% bedoel je. Immers 0,2/0,8. En van 6% naar 5% is ook 17% minder schadegevallen ten op zichte van voor de invoering van de APK. Al met al zijn dat toch een behoorlijk aantal verkeersslachtoffers en schadegevallen minder op jaarbasis.
Ik steun een APK op motoren eerlijk gezegd wel. Vooral voor oudere motoren lijkt me dit wel handig. Net zoals Duitsland de TuV heeft en motoren daar ook aan onderheivig zijn..
Of een verplichte keuring bij verkoop. Heeft Belgie dat ook niet?
Je hebt ook helemaal niks aan abs als een koekblikker je keihard van achteren neemt met een bumper. En als er straks niemand meer zonder abs rondrijd stijgt het aantal ongevallen met abs zomaar en ineens met 17% of zelfs meer!!!
Gelul. Zonder foutbalk/onzekerheidsmarge kan je er niets over beweren. Dit is weer een voorbeeld van het schrijnende gebrek aan statistisch vermogen bij het overgrote deel van de mensen. Op zich niet erg maar ga dan geen conclusies trekken op basis van statistische gegevens.Een verbetering van ca 20- 25% bedoel je. Immers 0,2/0,8.
Wist je dat het aantal loodhoude benzine gerelateerde ongevallen met wel 100% honderd procent!!! Is afgenomen in ons kikkerlandje en dat 100% van de ongevallen gerelateerd is aan voertuigen met ventielen? Bloedjelink!Zo is het, maar de regelmakers willen gewoon graag zien dat hun bedachte plannen ook werken.
Wist je dat het aantal loodhoude benzine gerelateerde ongevallen met wel 100% honderd procent!!! Is afgenomen in ons kikkerlandje en dat 100% van de ongevallen gerelateerd is aan voertuigen met ventielen? Bloedjelink!
Daar zou dan enkel iemand met tijd en geld over aan meedoen, dus een welgestelde gepensioneerde die ook nog eens fanatiek genoeg is op de hoogte te zijn van een vrijwllige APK proef. Niet echt de doelgroep met motoren waar veel op aan te merken zal zijn.Een vrijwillige APK-pilot o.i.d.
Een apk zou dus wel degelijk het aantal verkeersslachtoffers door slechte banden met een ca. 17% doen afnemen.
Uiteraard gaat het niet enkel om verkeersdoden, maar ook om het aantal gewonden en de maatschappelijke impact. Dat moet ook worden meegenomen.
En trots dat we zijn!!Niet! Goed dat we loodhoudende benzine hebben verboden!
Ook nog in deze eeuw
Ik ben ervan overtuigd dat men eerst bepaald waar men naar toe wil en daaraan gerelateerd de cijfers presenteert. Dit om draagvlak te creëren bij die witte boorden die wel besluiten maar nergens de ballen verstand van hebben. En zo.n van Lee vind zichzelf heel interessant en is dan koning in het land der blinden. Misschien wel aandelen in de deeltjesteller, wie weet.
Straks hebben ze apparatuur die alles meet met als uitgangspunt een nieuwe auto. Dan is elk slijtage deel afkeur!! En met de dikke middelvinger van de EU.
Waarom nietThinking about...
Regrooveable motorbanden te gaan introduceren in Europa.
Van een tesla bv zijn de remleidingen van voor tot achter niet te controleren. Die zitten verstopt door de dorpel heen. Officieel moet je die dus afkeuren want hij moet gecontroleerd worden. Helaas keur k hem dus goed..omdat hij anders niet kan en mag rijden. Nu is een leiding bij een brandstoftank ook niet altijd te controleren. En dus krijgt hij als de rest er goed uit ziet voordeel van de twijfel. Beetje grijs gebied dus.
Motoren..(zelfbouw) doen nog wel es kabels door her stuur heen. Mooi maybe..maar wat nou als zo een kabel Niet goed functioneert en het niet gechecked kan worden? Menig persoon rijdt er mee door. Ben absoluut geen ridder...maar 1 persoon uit mn raceverleden is zo overleden.....
En dan mag je een tesla een kutding vinden... of een olielekkende renault..maar menig moet ik goedkeuren omdat ze geen geld hebben ervoor maar wel op vakantie willen. Daar mag je uiteraard niet aankomen.