APK voor motorfietsen gaat zeer waarschijnlijk wel komen.

Iedereen weet dat motoren, die in de USA na een crash niet meer de weg op mogen, via oost Europa weer verhandeld worden. Iedereen, behalve een handelaar?
Dit was mij ook niet bekend. Boonstra verkoopt niet anders dan die troep.
 
Wel mooi.met z'n passie voor harleys

Hii weet ook ..net als jij..dat motoren en emotie dicht bij mekaar liggen.
En als jij graag een harley wil..er ook goed voor wil betalen.
Dan is handelaartje spelen de ideale manier om geld te verdienen :)
Passie mn poepert :)
 
Verkoper: dit ding was puin.... Eh, is piekfijn bedoel ik!
Koper: de piekfijne aanschaf prijs bedoelt u? Ja vind ik ook! Ik neem m!:+:+
 
In de VS krijg je al snel een salvage title waardoor je daar de weg niet meer op mag. Vaak zijn die motorfietsen nog prima op te knappen.
Neemt niet weg dat regel 1 voor de aanschaf van een Harley is dat je het VIN nummer controleert. Dan weet je na 2 seconden googlen of je een opgelapte schadebak hebt.
 
Iedereen weet dat motoren, die in de USA na een crash niet meer de weg op mogen, via oost Europa weer verhandeld worden. Iedereen, behalve een handelaar?
Dan zou het zijn, iedereen behalve de handelaar en ikzelf :). Ik heb er in ieder geval nooit van gehoord, niet dat dat iets zegt. Maar misschien dat als ik een Harley zou willen dat ik me er dan meer in zou verdiepen.
 
Kennis van mij had een mooie nette HD gekocht bij een officiële dealer, één die passie heeft voor die dingen.
Zat een mooie springer voorvork in, afleverbeurt bij aanschaf.
Gaat bij 3e of 4e toerrit tijdens remmen onderuit, bout uit de voorvork gelopen…
Werd netjes afgehandeld als zijnde garantie.
Maareh….. opzouten met die köt APK :r, zegt geenéne hol.
 
Lijkt me toch dat als je een onbekende of nieuwe motor gaat proberen, dat je dan eerst even rustig begint om de machine even aan te voelen.

Daarom vind ik 't toch wel vreemd, dat die zgn vriend al bij de 1e rotonde op z'n plaat gaat.
Dan is het òf 1. dat ie echt niet kan rijden òf 2. dat ie als een achterlijke de rotonde heeft gepakt.

Als die motor dan werkelijk zo slecht is dat je er nauwelijks op is te rijden, dan zou je dat toch ook direct moeten voelen.
 
Kennis van mij had een mooie nette HD gekocht bij een officiële dealer, één die passie heeft voor die dingen.
Zat een mooie springer voorvork in, afleverbeurt bij aanschaf.
Gaat bij 3e of 4e toerrit tijdens remmen onderuit, bout uit de voorvork gelopen…
Werd netjes afgehandeld als zijnde garantie.
Maareh….. opzouten met die köt APK :r, zegt geenéne hol.
Dat bedoel ik nou, zelfs de laarzen deugen niet. Pasvorm is ook op zijn minst bijzonder te noemen, zeker niet metrisch...
 
Terug
Bovenaan Onderaan