Appie smoke rides again!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nee erger jij je rijdt op een stinkmoto :X :X r. Enne je hebt geen motor kleurtjes nodig om een homo te zijn een echte homo weet wanneer hij er een is.. :+ :+
Ik zag trouwens op een andere foto jou motor er ook bij staan, was het gezellig met die andere heren? :X }) Aan je verliefde blik richting Appie te zien wel... :+ :o

full
 
ik zie dat je zelf helemaal into the scene bent :}

ieder z'n meug... maar ik hoef je private collection hier niet te zien hoor
 
Hey kutstudentje, verpest nou niet een echt 100% real (c) TM Appie topic met je geouwehoer, op je pik getrapt omdat je zelf ook op een brommer rijdt? :9

Appie, where are you? :P Wat vind je van m'n fotosoepies? 8-)
 
Hey kutstudentje, verpest nou niet een echt 100% real (c) TM Appie topic met je geouwehoer, op je pik getrapt omdat je zelf ook op een brommer rijdt? :9

Appie, where are you? :P Wat vind je van m'n fotosoepies? 8-)

:}

op de pik getrapt, zeker weten 8-)

je begint al een echte appie wannabe te worden *D
 
revolution kent as heel goed volgens mij en heeft helemaal geen hekel aan hem. En hij houdt van mannenplaatjes.
Kijk maar, deze vond ik bij zijn motorbabe photoshoot:

35749


:o O-)
 
:^
Rev hoort gewoon Appie, flitsende BOA's en buitenlanders af te zeiken, anders voelt iedereen zich gelijk zo ontheemd. :+
Jij hebt hem door... 8-) (al ist met die buitenlanders weer minder zwart/wit dan als jij het nu stelt :X maar da's weer voer voor andere discussies)

Wanneer reageert mister Appie himself weer es? :? Of issie gecrashed in zijn garage met zijn nieuwe brommer? :X

NTV: :} al had het wel iets netter gefotosoept kunnen worden. :P
 
Op donderdag 21 augustus 2003 00:25 schreef Revolution het volgende:...

NTV: :} al had het wel iets netter gefotosoept kunnen worden. :P

Ik begin net en moet nog veel oefenen, maar ik leer elke dag. 8-)

Gelukkig voor jou heb ik niet van die herenliefdeplaatjes op mn schijf, anders had ik die er nog bijgestopt :P ;)
 
Yo Appie

Gefeliciteerd met je nieuwe bike , mooi ding man

en voor wat de rest vd sukkels hier betreft.... mensen afzeiken op motor-forum is wel zo makkelijk , doe t eens tegen een grote kerel in de kroeg , dan ben je voor mij een vent......... stelletje zielige figuren.


Gegroet

Sicko
 
Yo Appie

Gefeliciteerd met je nieuwe bike , mooi ding man

en voor wat de rest vd sukkels hier betreft.... mensen afzeiken op motor-forum is wel zo makkelijk , doe t eens tegen een grote kerel in de kroeg , dan ben je voor mij een vent......... stelletje zielige figuren.


Gegroet

Sicko


Zucht :Z :Z :Z :Z

(as je nou niet precies weet waarover het gaat... STFU)
 
k weet precies waar t over gaat , dus hou je commentaar voor je


waar ik ziek van wordt , is dat t hier de laatste tijd een beetje een sport wordt om bepaalde mensen in de zeik te zetten weet je...

laat iemand in zn waarde , wat gebeurd is , is gebeurd.

appie komt hier ff zn nieuwe motor laten zien , nix mis mee toch ?
 
k weet precies waar t over gaat , dus hou je commentaar voor je


waar ik ziek van wordt , is dat t hier de laatste tijd een beetje een sport wordt om bepaalde mensen in de zeik te zetten weet je...

laat iemand in zn waarde , wat gebeurd is , is gebeurd.

appie komt hier ff zn nieuwe motor laten zien , nix mis mee toch ?
Misschien is www.libelle-forum.nl iets voor uw tere zieltje? :+

Appie topics behoren gewoon zo te lopen. 8-) Daar valt niet aan te tornen, punt. *D
 
k weet precies waar t over gaat , dus hou je commentaar voor je


waar ik ziek van wordt , is dat t hier de laatste tijd een beetje een sport wordt om bepaalde mensen in de zeik te zetten weet je...

laat iemand in zn waarde , wat gebeurd is , is gebeurd.

appie komt hier ff zn nieuwe motor laten zien , nix mis mee toch ?

Als jij het verschil niet ziet tussen dom ouwehoeren en iemand serieus in de zeik zetten, is het misschien tijd dat je je eigen commentaar voor je houdt...
 
He Appie,

Mooie fiets wat hebt!!!

Hou dit keer het rubber onder!

Veel veilige KM's toegewenst!

[me]ArjanR1 denkt dat die laatste zin weinig nut heeft...*[/me]
 
Jij hebt hem door... 8-) (al ist met die buitenlanders weer minder zwart/wit dan als jij het nu stelt :X maar da's weer voer voor andere discussies)

Wanneer reageert mister Appie himself weer es? :? Of issie gecrashed in zijn garage met zijn nieuwe brommer? :X

NTV: :} al had het wel iets netter gefotosoept kunnen worden. :P
Ik zat nog te denken om het wat genuanceerder op te schrijven, maar ik dacht, WTF, hij kan wel tegen een stootje. Plus een :+

:+
 
Yo Appie

Gefeliciteerd met je nieuwe bike , mooi ding man

en voor wat de rest vd sukkels hier betreft.... mensen afzeiken op motor-forum is wel zo makkelijk , doe t eens tegen een grote kerel in de kroeg , dan ben je voor mij een vent......... stelletje zielige figuren.


Gegroet

Sicko
Kappe nou, dan beginnen ze allemaal tegen mij te zeiken als ik net lekker een biertje sta te happen. :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan