Aprilia ETV1000 Caponord parte 3

Status
Niet open voor verdere reacties.
Led knipperlicht relais erin kan ook :Y
Je hebt al een knipperrelais op je motor, alleen zal die niet goed knipperen omdat de weerstand van je leds te laag is en dat relais daardoor knippert alsof er een lamp kapot is (te snel dus).
Dat snelle knipperen voorkom je door een weerstand te plaatsen die imiteert of er echte gloeilampjes aanhangen. De waarde van de weerstand moet je berekenen.
 
De led die ik gekocht heb zijn van orgine voor een ktm maar wel met M10 aansluiting. De knippers van Marcomotor passen zo te zien naadloos ik denk dat ik deze ga aanschaffen en de led voor de Dominater bewaar.
 
Howdy Henzel

zag dat het een middenbok betrof voor een Aprilia RST 1000 Futura
Past dat feilloos onder een Caponord?

JJ75

Helaas dat gaat niet, bel even met hun .
Ze hebben een compl. schade caponord staan en willen mogelijk de bok er wel afhalen als je dat vraagd.
Aprilia Orgineel nr. AP8146757 meen ik.
 
Ooit van clutch slave gehoord? Denk dat je een revisiesetje of een oberon vervangingssetje mag gaan halen. Zijn je platen waarschijnlijk niet, dat gaat niet zo snel, je hebt een hydraulisch probleem denk ik.

Linkje ter info

Clutch slave cylinder overhaul

Heb dit een paar maanden terug gedaan. Was goed te doen, ringetje kostte mij 20-25€ plus verzenden plus nieuwe olie (dot). Die uitleg van moto-abruzzo is super, en je hebt anders ook nog de digitale workplace manual op zijn website staan.
 
Gaat er iemand binnenkort nog wat bestellen bij AF1. Ik wil daar namelijk een linkerkontkap kopen alleen de verzendkosten zijn net zo duur als de kap zelf.

Ik hoor het graag als er iemand intresse heeft om de verzendkosten te delen.
 
Gaat er iemand binnenkort nog wat bestellen bij AF1. Ik wil daar namelijk een linkerkontkap kopen alleen de verzendkosten zijn net zo duur als de kap zelf.

Ik hoor het graag als er iemand intresse heeft om de verzendkosten te delen.
plus de NL importskosten komen dan bovenop voor de Deur af tikken -O-

bij wendelmotorrader of kfm motorrader kan je ze ook online bestellen.

of het moet bij AF1 goedkoper zijn dan hier....
 
Hallo,

mijn speed sensor heeft de geest gegeven, heeft iemand een alternatieve oplossing "aftermarket" automotion spul, of een goedkoper web adres waar dit te bestellen is?

Vind 144 Euros + BTW nogal duur voor een sensor en een stukje kabel.

Bedankt alvast
 
Laatst bewerkt:
Hoi Husky, nog zaken kunnen doen met BOR?
Zie dat de snelheidsopnemer nog op hun site staat. :Y
Heb zelf al een paar keer zaken met ze gedaan, zijn geschikte lui.
Mijn donderpijpjes komen daar ook weg. })
Bij Bull-sc.com een stuurverhoger voor de Capo besteld.
Had wel wat voeten in aarde voordat het lukte, hij had zijn site niet op orde.
Paar keer met hem gemaild wat het probleem was, is nu ok. :)
Laat het ook gelijk graveren, nog bedankt voor de tip Kadir.
Zodra het binnen is en gemonteerd----->foto. :9~
 
Welke kleur is het geworden?

img1471ht.jpg



Met de RallyRaid stuur neem ik aan. :?
 
Hoi Kadir, ik ben voor de blanke aluminium kleur gegaan.
Ik wil geen moeilijkheden "zwarte Piet" mag ook al niet meer. :(
Heb een zwarte kroonplaat en een zwart stuur, daarbij steekt de aluminium kleur wel leuk af.
De bovenste plaat laat ik mijn naam aan de bovenkant, Caponord aan de onderkant en de leeuwenkop van Aprilia rechts, links komt zijn "fabrieks" logo. })
Ga het proberen in te kleuren met rooie lak.
Kleurt wel mooi bij de rooie tankpad die ik van jou overgenomen heb. :P
Hij heeft een 3d tekening gemaakt hoe het er uit komt te zien maar krijg het niet bijgevoegd. :?
Heb géén RR stuur besteld, hij maakt voor mij een 22mm uitvoering. *O*
 
Laatst bewerkt:
Gaat die originele stuur met de verhoging niet je ruit aantikken?

İk zou toch de RR stuur nemen..... Zit ook veel ergonomisch en meer vlakker dus veel beter dan de kromme standaard stuur. En ziet er nog mooi uit ook nog })
 
Denk dat het wel meevalt, kan niet geschikt een RR stuur vinden.
Als het niet past zie ik groen van ellende maar dan moet ie maar in het buigblok......nja. :(
En als't wel past zet ik een foto, maar nogmaals ik denk dat het wel meevalt.
Dacht trouwens dat alleen de diameter van het stuur anders was en verder hetzelfde. :?
Maar jij kunt het weten jij hebt een RR stuur.
Ik laat hem ook nog een prijs maken voor Voetsteunverlagers.
 
Damm, mooi stuurtje :9~ , maar is lager als het stuur wat ik nu heb lijkt mij.
Schiet ik niet veel mee op als ik wat meer rechtop wil zitten wat de bedoeling is omdat ik een verhoogd zadel aangeschaft heb.
Heb wel al een RR rear suspension.
Wat ook nog op mijn lijstje staat is de met aluminium en carbon afgewerkte carter bescherming
voor een leuke prijs.
Ben trouwens al heel lang op zoek naar zoiets.
Hoorde in San Marino op het treffen dat er in Italie iemand is die een paar op bestelling heeft gemaakt maar heeft geen Capo meer en doet het niet meer.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan