Aprilia ETV1000 Caponord parte 3

Status
Niet open voor verdere reacties.
full
 
Laatst bewerkt:
Zo de knetter wat is die givi airflow ruit lelijk -O- :r -O-

Het mag maar beter heel goed zijn werk doen anders kan ik dit de mooie capo gewoon niet aandoen...

15820770875_3662e54bcb_z_d.jpg



15820771025_65fdc33d61_z_d.jpg
 
Moet je niet de airflow ruit als vervanger van de gewone ruit gebruiken? Zo lijkt het wel een BMW C1...
 
Hehehe ja die C1 is me ook een partij lelijk... Thanks ofzo ;)

Voor de capo is nooit een airflow ruit gemaakt dus dit zijn de losse onderdelen van een givi airflow op de grotere givi ruit voor de capo.

De foto's maken het wel erger dan het is zie ik nu, maar lelijk is het wel :+
 
Laatst bewerkt:
Dank je voor het omdraaien van de foto.
Ja, inderdaad zal eens een afspraak bij de dokter maken, zijn adres zag ik al eens voorbij komen evenals zijn kennis.

vrolijke groet, wim
 
Hehehe ja die C1 is me ook een partij lelijk... Thanks ofzo ;)

Voor de capo is nooit een airflow ruit gemaakt dus dit zijn de losse onderdelen van een givi airflow op de grotere givi ruit voor de capo.

De foto's maken het wel erger dan het is zie ik nu, maar lelijk is het wel :+

Geweldig ,een panoramaruit voor de Capo!
geintje hoor , ben benieuwd.
 
Ok, de ruit mag blijven. Er gaat wel nog het een en ander veranderen.

De givi airflow staat nu in laagste stand mogelijk (met mijn montage) en het geklapper aan de zijkant van mijn helm ben ik kwijt. De lucht komt al schoner op mijn helm er is alleen nog wel druk op de bovenkant van mijn helm (en herrie).

Ik verwacht dat dit komt omdat de onderdruk van grote givi ruit waar de givi airflow nu op zit nog te groot is. Bij de standaard airflow is de ruit waar die varifocus lens op zit een stuk korter/lager en laat zo meer schone lucht achter de ruit.

Dus montage punten van givi varifocus-flow gaan omlaag, de zaag gaat in de grote givi ruit en dan kijken we weer verder.

Heerlijk die zoektocht. :)
 
Ok, de ruit mag blijven. Er gaat wel nog het een en ander veranderen.

De givi airflow staat nu in laagste stand mogelijk (met mijn montage) en het geklapper aan de zijkant van mijn helm ben ik kwijt. De lucht komt al schoner op mijn helm er is alleen nog wel druk op de bovenkant van mijn helm (en herrie).

Ik verwacht dat dit komt omdat de onderdruk van grote givi ruit waar de givi airflow nu op zit nog te groot is. Bij de standaard airflow is de ruit waar die varifocus lens op zit een stuk korter/lager en laat zo meer schone lucht achter de ruit.

Dus montage punten van givi varifocus-flow gaan omlaag, de zaag gaat in de grote givi ruit en dan kijken we weer verder.

Heerlijk die zoektocht. :)

Denk dat je gat onder in scherm nu dicht moet:-)
Je zou een goed gemonteerde airflow 2 x kunnen bewonderen in den bosch zondag :]

Laat ze maar lachen Suna

Groet
Caponord 02
 
Zondag 23 november:

1. Jos (K-jos)
2. Kenneth (Kopperma)
3. Hans (Henzel o.v.b.)
4. Harrie (Capozuid 02)
5. Maurice (Capozuid 03) (n.b. waar is Capozuid 01 eigenlijk?)
6. John (Wout750)


Ik zou ook wel eerder kunnen, dus als jullie een optie roepen dan komt het goed. Hopelijk sluiten er nog een paar anderen aan ;)

@john: heb jij nog een idee voor de startlocatie? Ik zie dat de Verkadefabriek vanaf 11.00 open is en Bossche Bollen serveert, maar wellicht heb jij een beter idee...
 
Zondag 23 november:

1. Jos (K-jos)
2. Kenneth (Kopperma)
3. Hans (Henzel o.v.b.)
4. Harrie (Capozuid 02)
5. Maurice (Capozuid 03) (n.b. waar is Capozuid 01 eigenlijk?)
6. John (Wout750)


Ik zou ook wel eerder kunnen, dus als jullie een optie roepen dan komt het goed. Hopelijk sluiten er nog een paar anderen aan ;)

@john: heb jij nog een idee voor de startlocatie? Ik zie dat de Verkadefabriek vanaf 11.00 open is en Bossche Bollen serveert, maar wellicht heb jij een beter idee...

K-Jos

11.00 zou prima uitkomen.
Uitleg Capozuid naam :

Capozuid 01 zou een Capo uit t zuiden betekenen met bouwjaar 2001 :]

Groet Harrie
 
K*TZOOI, gisteren is het Sinterklaasavondje van mijn familie verplaatst naar zondagochtend mét aansluitend de gezamenlijke lunch. Dat betekent voor mij dat 11.00 onmogelijk is.

Ik probeer later (in overleg met John) wel aan te sluiten.
 
Ik zelf ook, had er ook mijn veto voor kunnen laten gelden, maar alle anderen konden wel op dat tijdstip, behalve ik. Ik heb onder protest ingestemd, omdat ik het familiefeest ook belangrijk vind. Neemt niet weg dat ik mijn best ga doen om nog te komen.
 
En mochten ze je alsnog niet willen laten gaan dan komen we matuurlijk graag ff mee lunchen !
Zeker te weten dat ze je volgend jaar graag vrij geven hahaa ! :]
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan