Aprilia ETV1000 Caponord parte 3

Status
Niet open voor verdere reacties.
Welkom hier Gitano ,
gezien de infrastructuur komt de Capo bij jou goed tot zijn recht denk ik !

:W
 
Hier een paar foto's van mijn Capo...op die pittige offroadfoto's die gevraagd werden is het nog een beetje wachten ( lees : te weinig ervaring om door het slijk te rijden, haha...dus wachten tot het droger ligt )
@ Roger : Ja, vlotte baan hé, grootste deel door Duitsland :)
en enkel 8,5 euro vignet in Oostenrijk.
@ Henzel : Ja, soms zelfs op de gewone weg heb ik het offroad gevoel al, hahaha

zNrcnSA7hZ


zNrnWnA7hq
 
Vandaag StanleyBobly mapping erop laten zetten. Wow :D als je die nog niet hebt, meteen nemen, lijkt alsof mijn capo 10 jaar jonger is geworden. Thanks Kadir!
 
Even een snelle vraag: mijn accu is vandaag officieel overleden. Moet ik een Yuasa/Varta/Exide YTx14BS kopen of een Motobatt? Of maakt het geen biet uit?
 
Ja, dat is die. Was een Yuasa, maar is dus binnen 3 jaar stuk. Misschien is het wel een teken dat ik wat vaker moet rijden ;)
 
Ik had hem ook aan de druppellader hangen, maar waarschijnlijk te laat. Heb helaas geen garage dus moet dan de accu uit de motor halen ..
 
Ik heb een procharger van Saito (louis.de). Die heeft hem al een paar keer ontladen en opgeladen maar dat had geen effect tot zo ver. Nu heb ik wel gelezen over 'battery revivers', werkt dat misschien? (ondertussen een motobatt besteld trouwens)
 
full



Old grey ook eens gexwassen dit weekend.

Blijft me toch verbazen hoe zo'n oude motorfiets er zo goed uit kan blijven zien.
Alles roestvrij, well engineered...

Alleen jammer dat't regende, want hij wordt maar 1 keer gewassen per jaar, wil ik 'm ook zo lang mogelijk zuiver houden :D

op de beurs eens kijken voor een setje Mistlichten / verstralers...
 
Is er ook een cursus / howto hoe je je motor goed kunt wassen? Ik ken de tip van Kadir om lampolie te gebruiken. Maar er zijn vast meer tips. Ik was mijn motor eigenlijk nooit, dus ALS ik het doe wil ik het ook gelijk goed doen ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan