Aprilia ETV1000 Caponord parte 3

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zondag id buurt van Baarle Nassau,EEN (Rode) Capo gezien met zijkoffers,en blonde meid achterop...
Jullie hadden voorrang...
Wel leuk een Capo tegen te komen tussen de 1000"den motoren op de eerste Lentedag...
Groet,AJ en Kaar


:W :W It was me!!

Je had ook wel meteen last van de eerste lentevliegen nietwaar? :9
Het was in Rijsbergen en mijn vriendin is een Brunette. :+ Maar ook bij mij viel het meteen op inderdaad!! Yeehaa, een capo in het wild!


Ik heb mezelf hier vanwege allerlei zaken lang niet laten zien. Het paste me even niet om alle fanatiekelingen hier bij te houden. Toch kan ik het niet laten om af en toe even alles na te lezen. Blijft tof om te zien hoe iedereen er zo lekker mee bezig blijft.

Ajuus! tot de volgende weer en geniet van het mooie voorjaar allemaal! :]
 
hallo caponisten, op mp heb ik gezien en uiteraard gekocht een valbeugelset voor ons allergeliefde motorrad..dit betreft een hepco en becker uitvoering, de firma die dit aanbied is motoparts, maar staat op mp kosten zijn 100 exclusief de verzendkosten van 10 euro. dit is btw een nieuwe set.
vd week ga ik even kijken of het past en post ik uiteraard een foto hiervan.
 
hallo caponisten, op mp heb ik gezien en uiteraard gekocht een valbeugelset voor ons allergeliefde motorrad..dit betreft een hepco en becker uitvoering, de firma die dit aanbied is motoparts, maar staat op mp kosten zijn 100 exclusief de verzendkosten van 10 euro. dit is btw een nieuwe set.
vd week ga ik even kijken of het past en post ik uiteraard een foto hiervan.

Di capo,

Past zeker, en ziet er naar mijn mening goed uit :Y
De Capozuid's zijn beide voorzien v Hepco & Becker.

Groet Capozuid 02
Harrie
:W
full
 
Wat zit er nu aan je stuur? Nog wel de standaard stuurgewichten? Als dat zo is dat kan je de Guzzi Stelvio handkappen plaatsen, die passen goed en zien er goed uit.
 
Heb vandaag een klein 650 km gereden, op en neer naar Cochem.
Wat blijft het toch een lekkere fiets, heerlijk op de bochtige stukken en comfortabel op de snelweg terug ( ook op topsnelheid😨😇 ). En als je de route maakt in Basecamp met de maximale zoom, ook onverhard, sorry mountainbikers en vogelaars, haha.


Nu blijkt er weer thuis aan de linkerkant koelvloeistof te lekken, althans de framebuis en mijn broek zat onder een lichtblauwe vloeistof....
Peil is ook erg laag, met een buitentemp. Van 5 graden valt dat niet op.

Morgen maar eens op onderzoek!
full
 
Hoop dat het zo eenvoudig is, Kadir *D weet jij toevallig waar nieuwe doppen te krijgen zijn, mocht het nodig zijn?

En ja heerlijk gecrost, de paden in de Eiffel zijn gelukkig van steen, gravel of harde klei :]
 
Hoop dat het zo eenvoudig is, Kadir *D weet jij toevallig waar nieuwe doppen te krijgen zijn, mocht het nodig zijn?

En ja heerlijk gecrost, de paden in de Eiffel zijn gelukkig van steen, gravel of harde klei :]

Ga de komende.week.een nieuwe. bestellen voor die van mij.....
Wie.wil er.nog meer. Kost een habbekrats....
 
Mooi ritje hoor , links kan mogelijk slang aan thermostaathuis zijn welke zo goed als tegen het frame ligt.
Grt.
 
Hey Kadir, bestel voor mij ook maar een dop.

Heb een nieuwe accu in het motor gestopt. Nog geen lange rit mee gemaakt, zal morgen zo zijn. Motor rijd beter, rustiger en soepeler. Was duidelijk een cell kapot in oude accu.

Nu nog de benzinefilter vervangen en dan is elk slijtage deel nieuw.
 
Doe mij ook maar een nieuwe! Het lekken ligt er niet aan, maar voor de toekomst.....

Blijft altijd een k--klus om dat plastic te verwijderen, 3 verschillende imbussleutels voor een paneel '( :X

Blijkt een eerdere reparatie te zijn. De steuntjes boven op de radiator waren gebroken en dit hebben we toen met een klein boutje vastgezet.....en daar zit nu een lek.
Wordt toch naar de aluminiumlasboer.......
full
 
Hoi Allen,

Is er interesse in een Capo Facebookgroep? MF is natuurlijk prima, maar niet ideaal op je smartphone, en de MF-app vind ik nou ik niet echt geweldig (sorry makers).
Daarnaast biedt FB het voordeel t.o.v MF dat je eenvoudig evenementen (=tourritjes :] ) kunt aanmaken.
41dRivY78OL.jpg

Ik hoor het wel!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan