Aprilia ETV1000 Caponord parte 3

Status
Niet open voor verdere reacties.
hallo allen,
afgelopen weekend hebben we weer een rondje Sauerland gedaan en hebben 850 km door dit heerlijke landschap gereden. Heerlijke slinger routes via de tom tom bochtige routes optie erin geknald en gaan.
ik was hiervoor nog even naar de dealer geweest voor mijn pendelende voorband, antw. was ligt aan de velg en niet aan de band, afijn met die gedachte toch vertrokken, maar geen fijne geruststelling op de snelweg eigenlijk niet zo heel veel last maar op de 80 km/h wegen des te meer, dus probleem blijft aan. morgen maar weer eens een ritje naar de dealer om mijn ongenoegen kenbaar te maken, ook mede rijders die even op de capo hebben mogen rijden deelden me mee dat dit toch echt aan de band lag. ik heb een nieuwe conti trail attack 2 erop liggen. (wie heeft soortgelijk ook zoiets meegemaakt?)
verder wel even een vraag, ondanks dat de voorband niet optimaal was, heb ik wel last gehad van trillingen in het stuur alsof het blok niet mooi zuiver rond loopt, kan dit liggen dat er 1 bougies niet vonkt? tenslotte zitten er in de mk 1 4 bougies dus lopen doet die wel maar geeft geen storing.
verder zal ik even trachten wat fotootjes er op te zetten.
 
Di Capo,
Hier zelfde probleem, alleen met vriendin der Tiger 800, met Scorpion Pirrelli....
en alleen bij de 75/80 kmp...
Succes
Groet, AJ
 
Di capo, experimenteer eens met je bandenspanning. Heb aantal verschillende banden gehad die zo een geheel ander karakter kregen. Dan bedoel ik rij eens met 2.6 voor, dan 2.7, 2.8, 2.9 etc. Zou zo maar een het verschil kunnen maken.
 
Niet persé, een bobine kan op twee manier stoppen met functioneren (hoe beide heten weet ik even niet meer). Een manier pakt de EFI op en geeft dan een melding en met de andere is dat niet het geval.
 
Ik had dus 2 kapotte bobines :( Toen we hem aan de stekker hingen 'werkte ze prima'...
Motor loopt/rijdt overigens heerlijk :] Net even stukje A50 gepakt om Janus zijn mod
te proberen. Uiteraard nog met de nodige duct-tape en een kartonnetje:
rel3th1nnh5.jpg

wracvo1bgep.jpg


Ik kan niet echt zeggen dat het werkt; als ik mijn kop achter de ruit doe / iets buk, hoor ik wel degelijk alleen wind geluid. Ik weet even niet of dit ook zo is als ik ze weg haal, dat moet ik nog even proberen. Als ik normaal zit nog steeds wel wat 'klappen' op de helm.
 
Jammer dat ze daar niet zo goed over hebben nagedacht bij Aprilia .
Aan het uiterlijk van de MK2 zie je ook dat de voorschermen als het ware alle rijwind oplepelen .

Vandaag vier nieuwe rubbertjes voor onder het zadel binnen gekregen . E4.85 ex per stuk pffff .
Zit een stuk beter
Ik kom ook graag kijken de 23e . Hoe/wat/waar ook-al-weer ?

groet Gillian
 
Laten "We" eens gek doen...
1030-1100 bij Harley dealert in Amersfoort....?
Siliciumweg....
Vanuit daar ritje richting t oosten, beetje bossen enz?
Groet, AJ
 
Moet helaas tot 1200 uur werken die dag maar wil uiteraard graag ergens aansluiten als het rustmoment/pauze/locatie al bekend is. Rekening houdende met vertrek uit Hengelo.

Misschien is het een idee om tegen 1300 uur als pauze locatie, Woody's pancake en steak restaurant, Holterbergweg 11, 7451 JL Holten als locatie te gebruiken?

grt.Peter
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan