Aprilia ETV1000 Caponord parte 3

Status
Niet open voor verdere reacties.
Helaas, moet ik afhaken. NIET vanwege het weer maar vanwege het werk, werken in de jeugdzorg gaat gepaard met de bereidheid van ouders er blijft dus een jongere op de groep achter en hierdoor moet ik helaas langer doorwerken dan gepland. Wens jullie een fijne meeting en een fijne rit.
 
Hier ook een jeugdzorgwerker, vandaag wel in Amersfoort/Baarn, maar voor een uitgebreide bruiloft. Volgende keer weer proberen.
 
Laatst bewerkt:
Leuke meeting mannen en dame! In het begin een beetje nat (bij aankomst / heenweg al een goede bui te pakken gehad) maar het werd steeds beter! Mooie omgeving om te rijden en bij Woody's prima eten! Voor herhaling vatbaar!
 
Het was gezellig en het weer was eigenlijk zo slecht nog niet. Bedankt voor jullie gezelligheid, wij hebben een leuke dag gehad !!!
Groeten André en Karin
 
Nou dat was weer een heel mooi dagje met echt Hollands weer,van alles wat maar de rit was er niet minder van .lekker gegeten en lekker gestuurd, ieder bedankt voor de gezelligheid.
 
Dit watje is omgedraaid vanwege het weer, ik heb de ......... aan motor rijden in de regen kan er geen plezier aan geven, het ros gauw weer op stal gezet.

sorry mannen en dame volgende keer weer, had graag kennis gemaakt!

Zometeen een rondje maken!

vrolijke groet,
wim
 
Iemand nog opzoek naar specifieke onderdelen. Ik heb een aanrijding gehad met mijn caponord. Ben zaterdag in de eiffel uit de bocht gevlogen. Motor heeft langs de vangrail ggeleden. Ik ben over de vangrail gegooid en maak het naar omstandigheden goed. De caponord zit onder de krassen en de voorkant heeft schade vooral aan de Voorzijde bovenkant. alle electronika is nog in orde. Starten en lopen. Lekt nergens. Motor staat nu nog in Duitsland maar komt deze kant op Binnen 2 weken. Ik zal wat foto's plaatsen vandaag of morgen. Waarschijnlijk ben ik gevallen Door een gesprongen Voorvork keerring. Ik had geen olie meer in me vork. Alle demping was eruit. Flink balen dit!
 
Balen Sjukkie, gelukkig mankeer je zelf niets en is het alleen materiale schade.

is het geen optie dat je de gehele voorkant vervangt ?

wens je veel sterkte en beterschap, en een wijs besluit voor het vervolg van de caponord.

grt.Peter
 
Beterschap Sjukkie

Er komt dadelijk een mooie RR bij Stanley vrij.
Misschien kun je iets inruilen.

Kadir dadelijk wordt er nog om deze super mooie RR gevochten
Kom ik kijken!!!!!!!!

gr Joost
 
Damn Sjukkie, gelukkig zonder erge kleerscheuren....jammer van de bike..

zelf gisteren voor het eerst een toertje met mijn zoontje gemaakt, hij is nu 8 jaar en mag volgens de Belgische wet vanaf nu achterop de motor *O* heerlijk weertje dus hij heeft volop genoten, moest zelf terugdenken aan de ritjes met mijn vader achter op de Jawa héél lang geleden :] mooi vader/zoon moment op de Capo ;)


full
 
Damn Sjukkie.. dat zal ff slikken zijn geweest! -O-
Veel beterschap en sterkte! Je blijft toch wel lekker motorrijden?

En Roger, gaaf man :)
Die van mij is 1,5 en de ander komt eraan.
Maar mijn vrouw zal het niet toestaan _O-
 
Iemand nog opzoek naar specifieke onderdelen. Ik heb een aanrijding gehad met mijn caponord. Ben zaterdag in de eiffel uit de bocht gevlogen. Motor heeft langs de vangrail ggeleden. Ik ben over de vangrail gegooid en maak het naar omstandigheden goed. De caponord zit onder de krassen en de voorkant heeft schade vooral aan de Voorzijde bovenkant. alle electronika is nog in orde. Starten en lopen. Lekt nergens. Motor staat nu nog in Duitsland maar komt deze kant op Binnen 2 weken. Ik zal wat foto's plaatsen vandaag of morgen. Waarschijnlijk ben ik gevallen Door een gesprongen Voorvork keerring. Ik had geen olie meer in me vork. Alle demping was eruit. Flink balen dit!

Oh ja, als antwoord op je vraag ;)

Heb je wellicht een MRA schermpje (tegen de wind)?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan