GSX-F is sport-toer (maar vind ik niet zo mooi, smaken verschillen gelukkig), GSX-R is supersport. Dus F = handvatjes boven kroonplaat, R = eronder. Dus wel meer last van je polsen (dat bedoelde je met je armen, neem ik aan)
Dit is dus een sport-toer: klauwtjes boven de kroonplaat.
Ik had zelf ook wel een oogje op de SV650, leek me lekker licht sturen. Maar als hij maar 180 haalt (max), is het niet iets voor mij. Ik rijdt zelden (veel) te hard, maar wil wel makkelijk een rits koekblikkiemonsters kunnen inhalen. En dan is het wel makkelijk om een pk\'tje of 135 te hebben
beter nog:
. Dan zit je tenminste zo op de 200 (max. 260 volgens de fabriek).
Ach, de fijnheid van een onbeperkt vermogen op je rijbewijs...
Misschien is zo\'n SV650 wel iets voor jou? Heb je 2 jaar lang een fatsoenlijke motor om op te rijden (2-pitter, dus a.h.g.i. evengoed nog aardig wat trekkracht als je hem geknepen hebt), vervolgens kun je nog best lekker sportief rijden als je de prop eruit haalt. En als je dan na 1 of 2 jaar genoeg van het ding hebt kun je evengoed nog een andere kopen (TL1000 of zo). Maar volgens
http/www.motormaniacs.nl is hij onder normale omstandigheden bedrieglijk snel, dus je zou het wel een tijdje moeten uithouden, en met een \'lichte\' motor ben je verzekeringspremiegewijs ook een stuk beter af dan met een pk-monster (denk aan je leeftijd! Volgens de verz.mij zit jij altijd
op de motor)