Aprilia rs 125 slaap verwekkend?!

Yep daar heb je gelijk in daarom wil ik eigenlijk voor die rs gaan omdat die betaalbaar is. ps ik zag net die uitlaten van Jolly moto maar 800 piek voor zo`n uitlaat valt reuze mee. op de scooter heb je nog duurdere uitlaten.
 
Yep daar heb je gelijk in daarom wil ik eigenlijk voor die rs gaan omdat die betaalbaar is. ps ik zag net die uitlaten van Jolly moto maar 800 piek voor zo`n uitlaat valt reuze mee. op de scooter heb je nog duurdere uitlaten.

o, ik dacht dat ze iets duurder waren, maar dat is dus niet zo (leuk }) , maar de 25kW zul je dan ook wel weer overschrijden want ik naam aan dat je met zo\'n reesuitlaatje wel wat vermogenwinst krijgt)
 
o, ik dacht dat ze iets duurder waren, maar dat is dus niet zo (leuk }) , maar de 25kW zul je dan ook wel weer overschrijden want ik naam aan dat je met zo\'n reesuitlaatje wel wat vermogenwinst krijgt)

Klopt, je mag niet aan je motor onderdelen vervangen, dus geen andere uitlaat, geen andere carburateurs, niet eens een andere luchtfilter ;)

Wat betreft het toch willen rijden op een RS om te kunnen scheuren ; Als je niet ver hoeft te rijden is het leuk, alleen voor 10.000 piek had ik toch wel een iets mooiere 600cc 4 takt gekocht :) Ik wil een Fazer 600 kopen, als je goed zoekt heb je voor 10.000 een 2e handsje, en dan kan je toch hard rijden met lage toeren! :)
 
ga eerst eens rij ervaring opdoen ...met je scheuren...

en drastisch is met sch... :)

de meeste ongelukken gebeuren in de leeftijd 18-25... :(

180...mag je helemaal niet in nederland...je mag maar 120 ;)

m.a.w. doe eerst rustig aan...en ga dan hardrijden...tis zo zonde als je naam veranderd van speed fanatic tot dead fanatic...



Thanx voor de reply`s ik wil een motor om mee te scheuren. En aangezien die rs 2e hands nog geen 10.000 is. lijkt het mij een goeie starters motor. zodat ik na een jaartje of 3 een zwaardere motor neemt. kijk als hij 180 digi rijdt is het een mooie begin snelheid. En dan kan ik later altijd nog kijken voor een betere motor. Maar ik ga natuurlijk wel eert wat proef ritjes op verscheidende motoren maken. en dan zal ik mijn mening meschien drastich herzien .
 
ff voorstellen. Hallo allemaal, ik ben Stefan, kom uit Zoetermeer en ben al 19 jaar op deze wereld.
Ik rij een 25Kw zx-6r \'01 en de top is 200 km/h, wind mee 210 km/h. Trekt in perfecte omstandigheden in 6 sec naar de 100 km/h. Afvoeren kost normaal fl 750,-, maar bij Hans van Wijk gratis *D
25Kw sucks!!
 
ff voorstellen. Hallo allemaal, ik ben Stefan, kom uit Zoetermeer en ben al 19 jaar op deze wereld.
Ik rij een 25Kw zx-6r \'01 en de top is 200 km/h, wind mee 210 km/h. Trekt in perfecte omstandigheden in 6 sec naar de 100 km/h. Afvoeren kost normaal fl 750,-, maar bij Hans van Wijk gratis *D
25Kw sucks!!

Ja dus dat is GEEN 25kw :)
Anders loopt ie nooit zo hard.
Heb mijn 25kw gewoon verkocht, levert meer op dan niet geknepen ;)
 
Ja dus dat is GEEN 25kw :)
Anders loopt ie nooit zo hard.
Heb mijn 25kw gewoon verkocht, levert meer op dan niet geknepen ;)
Idd, kan never nooit 25 KW zijn, mijn FZR400 met ongeveer 2x het aantal PK\'s dan het maximum van 25 KW haalt ook maar 220, dus dan kan die (zwaardere!) Kawa van jou nooit met 34 PK 210 km/h lopen.
 
ff voorstellen. Hallo allemaal, ik ben Stefan, kom uit Zoetermeer en ben al 19 jaar op deze wereld.
Ik rij een 25Kw zx-6r \'01 en de top is 200 km/h, wind mee 210 km/h. Trekt in perfecte omstandigheden in 6 sec naar de 100 km/h. Afvoeren kost normaal fl 750,-, maar bij Hans van Wijk gratis *D
25Kw sucks!!
Teruggetuned & verse tuning-dingetjes erop? }) Dingetje van mij is uit \'98 en doet rond de 250-260... Met 108 paardjes... Ander bekend forum-lid (Daniel L.) doet ongeveer 160-165 met een 25 KW \'99 er ZX-6R... Knap als jij op een \'01 ZX-6R met 25 echte kilowattjes 200-210 redt... :)
 
Hmm, toch denk ik niet dat je de dealer daarvoor aansprakelijk kan stellen dat jij op een te snelle (te veel vermogen) fiets rondrijdt.

De dealer kan keihard zeggen dat hij hem GOED heeft afgeleverd met netjes 34 PK en dat de eigenaar zelf heeft zitten klooien.

Dan is het dus zijn woord tegen het jouwe.
 
ik denk dat de rs niet slaap verwekkend is, maar dat deze het wel wordt na een paar weekjes... tenminste dat gevoel had ik erbij.
 
ik denk dat de rs niet slaap verwekkend is, maar dat deze het wel wordt na een paar weekjes... tenminste dat gevoel had ik erbij.

Bij welke motor heb je dat niet ? Als je eenmaal aan de PK\'s gewend bent, kijk je nergens meer van op. Schrok me de sodemieter toen ik een 100pk open trok (en niet eens vol gas!)... weet zeker dat ik binnen een paar weken dat helemaal gewend ben en ik ook een tukkie kan doen onder het gasgeven.
 
Hmm, oude koeien uit de sloot halen?

RS is zekers leuk om mee te beginnen! Maar je moet er wel van houden... *D
 
Een RS125 moet je ook terugtunen aangezien de pk/gewichtsverhouding niet binnen de 25KW regeling valt.

Dan kan je beter een normale fiets laten terugtunen.
Hoe kom je hierbij :?
Aprillia geeft op dat het drooggewicht 142Kilo is maar in het echt is dat 118.
Maar het gaat om het 'papieren' gewicht
 
Wacht maar 2 jaar kun je gelijk op die nieuwe honda v5 stappen

171 pk

168 KG

0-100 in ...............

top 315 ?????????????

slik!!???

p.s. ik ben al aan het sparen
 
Wacht maar 2 jaar kun je gelijk op die nieuwe honda v5 stappen

171 pk

168 KG

0-100 in ...............

top 315 ?????????????

slik!!???

p.s. ik ben al aan het sparen
Wat een fantasie hebben de nieuwe members zonder rijbewijs toch altijd hé...

Wat betrefd de RS125, een hele leuke machine voor het lichte rijbewijs, echter moet je niet heel veel rijden, ikzelf heb afgelopen jaar in totaal 20.000KM gereden, dat is gewoon teveel KM per jaar voor zo een machine. Vandaar ook dat mijn RS125 nu te koop staat en dat ik nu op een SV650S rijdt.
 
pardon! kan wel een nieuw member zijn maar dat wil nog niet zeggen dat ik geen rijbewijs heb!

2000 Assen,zolder

2001 zolder

2002 zandvoort
 
Terug
Bovenaan Onderaan