je snapt me wel.. je wilt het alleen niet snappen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
je snapt me wel.. je wilt het alleen niet snappen
je snapt me wel.. je wilt het alleen niet snappen
Ik jou ook niet, en wil het ook niet...
Ik bedoel het zijn slijtboutjes, die zitten erop omdat je af moet slijten... SNAP DAT DAN!!!
Ging jij niet plat bij de MFMM?
Ik zou voorzichtig doen als ik jou was
Nee dit is lekkere en goed onderbouwde kritiek....dat was een RSV Mille?
Enneh ik had het natuurlijk niet over mezelf die daniel eruit rijd, ik kan er nog geen drol van
maar als daniel gewoon goede kritiek gaf zoals meer onderhoud en snellere slijtage, dan kan ik het begrijpen. maar gewoon afzeiken kan iedereen, dus deed ik dat ook maar. Ik heb op een 4 takt en mijn eigen 2 takt gereden, en vind 2 takt gewoon leuker rijden. het geluid van een 4 takt is mooier, maar mijn rs klinkt toch echt niet als een scooter.
Dan nog, 't is en blijft een 2-takt. Oftewel het 2-takt geluid zal je altijd houden.
Leuk weetje trouwens, m'n brommer (yamaha tzr) was groter dan de Rs125
Als ik ze ook zie rijden op de dijk.... Net brommers, zo klein
Puur mijn mening. Over het onderhoud hoef ik het niet te hebben, dit kun je met de zoekfunctie wel uitvogelen
De ts heeft het btw ook over een RS250 op 25kw.
En dat is in mijn meening en beetje een beroerde combi, omdat die motor zo ontzettend geknepen word.
Mijn baas heeft er ook één en ik heb rij er ook wel eens mee, maar dat rijd gewoon super echt heel leuk.
da's toch ook juist het hele punt? kleine wendbare racers?
heb juist de rs gekocht omdat mensen zeggen dat hij zo fijn stuurt.
kan ook een busa gaan rijden. lekker vlot rechtdoor maar ook een bakbeest, en 't lijkt me niet echt makkelijk sturen.
en aan het geluid doe je weinig, ook maar een kwestie van smaak.
tsja op 25 kw zou ik ook niet doen. maar dan nog vroeg de OP of dat slecht was, waarop hij het antwoord kreeg koop een "echte" motor. nee, daar heeft de OP wat aan.
dat was een RSV Mille?
Enneh ik had het natuurlijk niet over mezelf die daniel eruit rijd, ik kan er nog geen drol van
maar als daniel gewoon goede kritiek gaf zoals meer onderhoud en snellere slijtage, dan kan ik het begrijpen. maar gewoon afzeiken kan iedereen, dus deed ik dat ook maar. Ik heb op een 4 takt en mijn eigen 2 takt gereden, en vind 2 takt gewoon leuker rijden. het geluid van een 4 takt is mooier als er een leuke demper (akra ? ) onder ligt, maar mijn rs klinkt toch echt niet als een scooter.
Veder lok je het natuurlijk lekker uit als je in een rs250 topic de rs gaat bashen.
achja miss volgende zomer keer afspreken, kunnen we elkaar misschien nog verassen qua prestaties.
Een Rs stuurt heel erg makkelijk vanwege zijn gewicht.
Mijn soes 400, staat ook puur op het sturen afgesteld.
Nou als er één motor is die makkelijk stuurt dan is het de soes wel, terwijl de kawa lichter is.
Zo wendbaar vind ik hem nietda's toch ook juist het hele punt? kleine wendbare racers?
heb juist de rs gekocht omdat mensen zeggen dat hij zo fijn stuurt.
kan ook een busa gaan rijden. lekker vlot rechtdoor maar ook een bakbeest, en 't lijkt me niet echt makkelijk sturen.
en aan het geluid doe je weinig, ook maar een kwestie van smaak.
Oh trouwens, allemaal even meelachen in dit topic DanielV in "aprilia rs 250"
"zelfs 600 en 1000cc supersport hebben moeite om een 125 bij te houden (in bochten)
Heerlijk om een zx-10 buitenom voor bij te steken"
Maar de mooiste is toch wel diegene die pas 1000 km heeft gereden en nu al 600/1000cc's uitdaagt voor een dijkenritje
* DanielV pakt zichzelf bij elkaar nadat 'ie van het lachen van de stoel is gevallen
Dat maakte ik op uit je volgende post:naja dan zal deze "Praatjesmaker" wel stil zijn
nog 1 ding dan, zou jij me kunnen quoten waar ik jou "uitdaag"
of zelfs maar dat "IK" jou eruit rij?
Hoe weet jij dat dan weer? Je hebt namelijk nog maar 0,0 ervaring en wordt al bestempeld als "praatjesmaker"sukkel.
beetje op je pikkie getrapt omdat je er vierkant uitgereden word in de bochten?. ja tuurlijk op het rechte stuk het gas open gooien win je wel met een paar honderd cc meer. maar in de bochten, waar motorrijden echt tot z'n recht komt gaat er toch weinig boven een 2 takt racer.
Las wel wat er eerst stondlaat ook maar.
We zullen het volgend jaar zomer wel eens in het echt zien, praatjesmakergrappige is dat verder iedereen die erop reageert in dat topic eigelijk wel zegt dat een 125 hard door de bochten gaat.
of heb ik nu weer te veel praatjes?
Las wel wat er eerst stond
Ik haal zo'n 130-135 km/u op het klaverblad (teller) en rijd m'n steppie's dan nog niet aan de grond. Jij wilt beweren dat je er met (ongeveer) 145-150 km/u over heen kan vliegen met een Rs125? No f*cking way mate
Dat maakte ik op uit je volgende post:Hoe weet jij dat dan weer? Je hebt namelijk nog maar 0,0 ervaring en wordt al bestempeld als "praatjesmaker" Las wel wat er eerst stond
Ik haal zo'n 130-135 km/u op het klaverblad (teller) en rijd m'n steppie's dan nog niet aan de grond. Jij wilt beweren dat je er met (ongeveer) 145-150 km/u over heen kan vliegen met een Rs125? No f*cking way mate We zullen het volgend jaar zomer wel eens in het echt zien, praatjesmaker
ik stop er ook mee.. ga er maar vanuit dat je met een kleinere balhoofdshoek harder en sneller kan insturen, en dat je met een kortere wielbasis meer grondspeling heb, dan mag jij zeggen over welke fietsen ik heb heb.. en ook waarom dat zo is..*Zucht*
blijven we nou door gaan, en blijven we nou happen?
Dit is topic vervuiling aan het worden.
Maar wel leuk om te lezen... 2 bochtenkoningen, en 1 wannabe.