Worldbeater
Finalizing Worldbeater software update V2.0.1
- 10 okt 2002
- 66.817
- 16.548
Gisteren stond er 15k.. ik dacht wat is het probleem.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Hij lekt nergens olie, ik type 'verbruikt' wat olie. Van min naar max, is schat ik 250ml. Dit op 1500km flink gas geven.Heb je een idee waar hij olie lekt? Check kleppendeksel(pakking) even. Bekend probleem. Dat is wel een serieuze lekkage, een halve liter olie op 1500 km. Het is geen APRC toch? En welk merk ketting / tandwielen heb je? Leuk om je tests te lezen. Denk dat ik ook voor de 15/44 ga.
Gisteren stond er 15xxkm, heb het iets duidelijker omschreven.Gisteren stond er 15k.. ik dacht wat is het probleem.
Ok, ik zie een beetje dubbel soms na een klappertje.. vaak.Gisteren stond er 15xxkm, heb het iets duidelijker omschreven.
Check. Ik kwam er juist achter door zwetende klepdekselpakking, vandaar.Hij lekt nergens olie, ik type 'verbruikt' wat olie. Van min naar max, is schat ik 250ml. Dit op 1500km flink gas geven.
Dat zijn de beste!Geen Aprc, gewoon de Spartaanse versie.
De mijne -zelfde model- verbruikt 0.Is dit olieverbruik normaal voor het eerste type V4 blok (grotere toleranties dan de jaren erna).
Nice. Die had ik ook op het oog omdat je daar verschillende combi's kunt bestellen. Mooi.Tandwielen voor en achter zijn van JT sprockets, ketting is een DID VX2 in goud. Beide van NR1motor.
Ik heb al mijn eigen tanden nog.Worldbeater zijn tand eruit slaan
Nog welIk heb al mijn eigen tanden nog.
Naast het circuit niet, maar zo heb ik wel tien maanden mijn vriendin moeten daten.Nog wel
Zo te lezen lig jij de laatste tijd ook steeds meer naast het circuit in de bosjes
Dat helaas niet meer, maar nog wel veel andere spullen. Als ik er iemand blij mee kan maken...Iemand uemand nog zoiets voor mij liggen?
Dat helaas niet meer, maar nog wel veel andere spullen. Als ik er iemand blij mee kan maken...
Allemaal afkomstig van een 2017 model
- Akrapovic titanium demper plus linkpijp
- Verhoogd CRC zitje
- Race tankdop (schroefdop)
- PZ Racing GPS
- Originele gashendel
Overal foto's vanHeb je evt foto’s?
Als je geen problemen ondervindt, lekker zo laten. op de straat ga je de vering toch nooit tot de max benutten.Hallo mensen, grote beurt gepleegd en voorvorkkeringen vervangen. Weet iemand nog een goede setup voor de ohlins-vering? Ik ben 90 kilo, sportieve rijder.
Hey allemaal!
Zijn er nog liefhebbers die op het punt staan om hun italiaanse schoonheid te willen gaan verkopen??
Ben op zoek naar een strakke en frisse aprc versie (straatfiets).
Bvd!!
Straatfiets inderdaad....Moet het per se een straatfiets zijn? Ik twijfel of ik heel misschien mijn RF (2017) einde van het jaar verkoop, maar dat is een circuitmotor.
Straatfiets inderdaad....
Hey allemaal!
Zijn er nog liefhebbers die op het punt staan om hun italiaanse schoonheid te willen gaan verkopen??
Ben op zoek naar een strakke en frisse aprc versie (straatfiets).
Bvd!!
Weinig aprc versies helaas....Staan momenteel heel wat op marktplaats..?
Hi Pjee,Hallo mensen, grote beurt gepleegd en voorvorkkeringen vervangen. Weet iemand nog een goede setup voor de ohlins-vering? Ik ben 90 kilo, sportieve rijder.
Super, kan ik wat meeHi Pjee,
Onderstaand zijn de standaard fabrieksinstelling voor een 2018 RF model (met Ölins). Vanaf hier heb je een tamelijk solide basis en kun je zelf puzzelen wat voor jouw het best werkt.
Misschien dat ik volgend jaar wel interesse heb, als er geen nette 2008+ R7 te koop komt die me zintMoet het per se een straatfiets zijn? Ik twijfel of ik heel misschien mijn RF (2017) einde van het jaar verkoop, maar dat is een circuitmotor.
Laat maar t.z.t. weten. Ik ben er ook nog niet over uit. Maar er zit wel verschil tussen een 2008+ R7 en mijn RSV4 EF... In alles (ook qua prijs)Misschien dat ik volgend jaar wel interesse heb, als er geen nette 2008+ R7 te koop komt die me zint