Aprilia SMV 750 Dorsoduro deeltje II

Status
Niet open voor verdere reacties.
Aangezien rijden er met dit weer niet inzit;

Even knutselen dan maar, carbon startmotor, matched mooi bij de Akra's.....

001-1.jpg


002-1.jpg
 
Van die 3-d folie.... Echt carbon is een hel om te bewerken. Dit lijkt echt genoeg. En het staat erg mooi bij de dempers..
 
De lente kan mij niet vroeg genoeg beginnen.
Ik ben momenteel die schijtsneeuw al meer dan zat :(
En de winter moet nog beginnen. Ik had gehoopt dat we door de opwarming van de aarde fijne zachte winters zouden krijgen !!



full
 
Laatst bewerkt:
De lente kan mij niet vroeg genoeg beginnen.
Ik ben momenteel die schijtsneeuw al meer dan zat :(
En de winter moet nog beginnen. Ik had gehoopt dat we door de opwarming van de aarde fijne zachte winters zouden krijgen !!



[afbeelding]


Volgens een nieuwe theorie is de zon nu weer dood |( dus word t weer kouder en kouder :? die lui verzinnen ook van alles om t milieu zogenaamd te redden en ons weer allerlei onzin aan te smeren om t milieu te ontzien :X

Binnenland | Het laatste nieuws uit Nederland leest u op Telegraaf.nl
 
Och god, de telegraaf die geloof ik al lang niet meer met de schreeuwerige koppen. Kan je meestal beter met een emmer dan een sneufje zout nemen. magoed dat is mijn mening.

Over global warming mag het van mij wel zo.
Winter 2079
 
Och god, de telegraaf die geloof ik al lang niet meer met de schreeuwerige koppen. Kan je meestal beter met een emmer dan een sneufje zout nemen. magoed dat is mijn mening.

Over global warming mag het van mij wel zo.
Winter 2079

Wel minder kerels, just me in the pool and the girls.. ach laat maar tegen die tijd ben ik oud en verschrompeld :Y
 
Laatst bewerkt:
Iemand nog een leuk uitlaatsetje te koop voor een dorsoduro van 2008 voor niet teveel ?
En nee geen standaard pijp hehe.
Hoor wel wie er wat voor me te koop heb, het standaard geluid is best geinig maar wil nu toch iets harders.
Mail of pb me maar.
poemba46@hotmail.com
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan