Arnhemmers verenigt u!

Status
Niet open voor verdere reacties.
catchdude en 2manysanders, ik woon sinds 2 maandjes ook in presikhaaf :P
Zie hier op school ook regelmatig een motor met mf sticker staan...

Stukje rijden lijkt me strak plan, ken de mooie wegen nog niet echt hier, ben een paar keer op de posbank geweest, maar daar houd t dan ook een end mee op...
 
catchdude en 2manysanders, ik woon sinds 2 maandjes ook in presikhaaf :P
Zie hier op school ook regelmatig een motor met mf sticker staan...

Stukje rijden lijkt me strak plan, ken de mooie wegen nog niet echt hier, ben een paar keer op de posbank geweest, maar daar houd t dan ook een end mee op...

Morgenavond bijvoorbeeld?
 
Ben net een weekeindje weg geweest, maar een stukkie toeren meot altijd kunnen toch?

Maar Catch moet nu eerst koken... :+

@Eline: Ik heb nog een kelderbox die ik nauwelijks gebruik, in Presikhaaf! ;) :+
Hebben we ook gelijk een Gixxer meeting voor de deur! :+ ;)

Ow... nou ja, wil je mij in een kelder laten slapen?! En een gixxer meetinkje kan altijd.
 
catchdude en 2manysanders, ik woon sinds 2 maandjes ook in presikhaaf :P
Zie hier op school ook regelmatig een motor met mf sticker staan...

Stukje rijden lijkt me strak plan, ken de mooie wegen nog niet echt hier, ben een paar keer op de posbank geweest, maar daar houd t dan ook een end mee op...
moet je de dijk bij driel eens pakken die kan je helemaal doorrijden echt leuk
woon er zelf achter dus ben er eigenlijk wel dagelijks
leuke boggies rij maar en je ziet het vanzelf
 
Velp (gld) telt dat ook mee, ik heb echter 10 jaar in Arnhem gewoond,
Als iemand nog een mooi stuur weggetje zoekt ik weet er 100, en een keertje sávonds rijden lijkt me super................

Moortgat oke, dollars oke, en de beugel dan ?????
 
Leuk initiatief dit!
Ik woon zelf in Zevenaar en hang dus een beetje tussen Arnhem en de Achterhoek in maar dat kan dus ook zun voordelen hebben ;)
 
Vanavond kan ik niet... :(
Donderdag?

Donderdag middag ga ik mijn Yoshi ophalen, dus daarna wil ik ZEKER rijden! Dus count me in! :) Maar wat doet het weer? Nu regent het. '(

En het is druk met MF in presikhaaf, we moeten eens koffie-en of zo(Of zo : bierelieren).

En voor wat betref de randgemeenten/ex-bewoners, als het op 2 wielen rijdt of (dus niet "en") gezellig is ben je welkom, toch? ;)

Oh, en de beugel is ook een leuk kroeggie, maar dat straatje is zo smal. Bij Dollars kan je nog op de korenmarkt parkeren. :)
 
Ben waarschijnlijk volgende week weer in die hoek. Nou nog hopen dat het weer mooi weer wordt, want de regen van de komende dagen is ook niets :X
 
Donderdag middag ga ik mijn Yoshi ophalen, dus daarna wil ik ZEKER rijden! Dus count me in! :) Maar wat doet het weer? Nu regent het. '(

En het is druk met MF in presikhaaf, we moeten eens koffie-en of zo(Of zo : bierelieren).

En voor wat betref de randgemeenten/ex-bewoners, als het op 2 wielen rijdt of (dus niet "en") gezellig is ben je welkom, toch? ;)

Oh, en de beugel is ook een leuk kroeggie, maar dat straatje is zo smal. Bij Dollars kan je nog op de korenmarkt parkeren. :)

Kben gister nog dwars over de korenmarkt gereden en heb hem daar ook lekker geparkeerd, staonden nog meer motoren... Ze hebben er tegen mij nog nooit moeilijk over gedaan...
 
Buiten de "Kan die heel hard?", "Mag je daar mee op de openbare weg?" en "Hoeveel peejkaa heeft 'ie?" heb ik ook nooit de vraag gehad of ik hem weg wilde halen iig. Oh, en ook geen boete voor het parkeren op de Korenmarkt. Als je hem maar een beetje beschaafd neerzet is er geen probleem. :)
 
Donderdag avond hoelaat dan ?........... en waar dan ?...........

Zet de motor al 10 jaar op de korenmarkt neer. Toen er nog een weggetje over de korenmarkt liep.......(ja zo oud ben ik al) was het op een mooie zondag middag net een bike show.

Ik zet de motor gewoon ergens neer en als het erg druk is meestal bij het muurtje aan de achterkant van het flimhuis. Is nog nooit een probleem geweest zelfs niet als de politie er langs reed als je aan het parkeren bent.
 
EEhm, laten we zeggen 8 uur, Esso op Velperbroek?

Ik denk wat plaatselijke dijkjes, pannerdse dijk, dijk tussen huissen en nijmegen...

Maar iets anders vind ik ook prima!
 
EEhm, laten we zeggen 8 uur, Esso op Velperbroek?

Ik denk wat plaatselijke dijkjes, pannerdse dijk, dijk tussen huissen en nijmegen...

Maar iets anders vind ik ook prima!
Helaas kan ik dan niet. Ik moet dan werken bij de ijssalon in Zevenaar dus als jullie zin hebben in een ijsje.... ;)
 
ja hallo morgen bij de esso op het velperbroek circuit om +/- 19:45 is een leuk idee ik ben erbij
 
Laatst bewerkt:
Ahh, EarlyUC staat morgen pas om 20:00 voor mijn deur, dus dat ga ik zeker niet halen. (En hij komt in het blikkie.) Dus ik ga voor die tijd nog even rijden.

[edit] Ik zie net het weerbericht voor morgen. ;( Huilen met de pet op, regen regen en veel regen. Oh en onweer. Ik vrees dat ik niet ga rijden morgen... '( [/edit]
 
Laatst bewerkt:
Mischien ook een leuk idee om bij die pomp in Velp te verzamelen voor diegenen uit de omgeving die naar de superbikes gaan? :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan