Asociaal dure MV Agusta

Slip

MF veteraan
23 mrt 2005
4.838
37
Tiel
Voor wie de MV Agusta F4CC van 118.000 euro wil zien, die moet een trip wagen naar Van der Heijden motoren in Den Bosch. Daar staat deze peperdure motor namelijk onder een mooi doek te wachten op zijn volgende eigenaar.
Voor dat geld heb je bijna twee Ducati Desmodeci's en die vind ik persoonlijk mooier. Kun je er voor dat geld altijd nog 1 in de prak rijden *D
Die MV Agusta heeft gewoon weer dat zelfde (weliswaar tijdloze) ontwerp, maar oh zo veel leuke gadgets en carbon onderdelen.
 
Zoiets dus?

111406_mv_top.jpg


Best leuk :9
 
Tegenovergestelde van Wast een berg, kost een beetje.

Liever een motor waarmee je durft te vallen (liever niet natuurlijk) dan niet durven te vallen omdat je dan een extra hypotheek nodig hebt om je bike te fixen. (liever helemaal neit natuurlijk :-P)
 
Tja hijs best mooi...maar 118.000.... daar rijden alleen mensen op die rijk zijn en het geld niet zelf verdiend hebben. kan me niet voorstellen dat iemand die hard gewerkt heeft voor zijn geld, zich dan zo laat n**ien.
 
Och daar rijdt iemand op die het geld waarschijnlijk zo kan missen. Niks geen hypotheek (als dat al zo kunnen op een motor :P).. en dat kan best eerlijk verdiend zijn, waarom niet? Misschien één of andere directeur die een miljoen per jaar verdient.. dan is dit net iets meer dan een maandsalaris voor hem :z
 
Tja hijs best mooi...maar 118.000.... daar rijden alleen mensen op die rijk zijn en het geld niet zelf verdiend hebben. kan me niet voorstellen dat iemand die hard gewerkt heeft voor zijn geld, zich dan zo laat n**ien.


Als jij een paar miljoen hebt dan is de uitgave voor een MV agusta voor jou netzoals een uitgave voor een GS500 voor ons is. Verder.. niet zo afgunstig he ;) ...
 
Als jij een paar miljoen hebt dan is de uitgave voor een MV agusta voor jou netzoals een uitgave voor een GS500 voor ons is. Verder.. niet zo afgunstig he ;) ...

Spreek voor jezelf! :+
GS500 is enkel nog maar een droom... :9~
 
Laatst bewerkt:
Als jij een paar miljoen hebt dan is de uitgave voor een MV agusta voor jou netzoals een uitgave voor een GS500 voor ons is. Verder.. niet zo afgunstig he ;) ...

Denk het niet, ook al ben je net zo rijk als je hard hebt moeten werken voor je geld dan lijkt het me niet dat je zoiets koopt. Die mensen weten nog steeds wat een € waard is over het algemeen. Ik schaar dit onder de catagorie mobieltjes die ingezet zijn met diamantjes en een vermogen kosten en gekocht worden door de Paris Hiltons van deze wereld.

Is dus ook geen afgunst ik zou me doodschamen om er mee gezien te worden denk ik.
 
Zo mooi vind ik m niet eens.. beetje simpeltjes?

enkel achterbruggetje a la VFR en een grote kuip...........

zie ik toch liever speciale motoren zoals morini enz.
 
:9~

Die motor staat daar voor mij, ik ga er van uit dat ik volgende week de staatsloterij win, dus ik heb die motor alvast besteld. :+
 
Toch snap ik niet waarom dit 118.000 moet kosten, als je de senna uitvoering ziet van de F4, die ik persoonlijk mooier vind, dan kost die "maar" iets van 40.000~60.000 euro, net zo veel als de ducati Desmosedici RR. Het is jammer dat de Duuc's geen viercilinders zijn en de F4's zijn dat wel ... dus ik zou voor dat geld een Ducati 1098s kopen ( en het feit dat het een tweecilinder is voor lief nemen) voor 24,995 euries en de rest mooi gebruiken om een huis te kopen of zo :P

slip, je hebt het verkeerd gespeld
 
het zal wel aan mij liggen , maar ik snapt niet als iemand zo iets koopt
behalve als ie wil posen ,, kijk mij eens .... B|

op straat maakt het geen reet uit of je een gewoon model heb of deze ,, die een 5 kg lichter is , mischien een snipper meer vermogen heeft ,, je haald dat er echt niet uit
blijft alleen het patsen over ,,, en echte patsers gaan voor chroom of carbon......

Zou zelf nooit en te nimmer zoveel geld uitgeven aan een brommert waar je maar weinig mee rijd ,, omdat pekel bv vreselijk is ,, en overal bang voor dat ie beschadigt raakt.

Doe mij maar een oud hok ,, word ik niet chagie als de kinderen erop klimmen
 
het zal wel aan mij liggen , maar ik snapt niet als iemand zo iets koopt
behalve als ie wil posen ,, kijk mij eens .... B|
"De F4CC is bedoeld als collectors item en kan gezien worden als kunstwerk. MV Agusta zou het niet erg vinden als deze motorfiets niet wordt gebruikt en alleen maar in de garage staat. Deze gelimiteerd F4 is uitgerust met 1078 cc motorblok en is goed voor 315 pk 200pk en 315 km/h."

Bron
 
Laatst bewerkt:
Flink onderbouwde kritiek hier hoor... _O-

Op tekening is de Fx ook mooier dan in het eggie...
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja, sorry hoor, maar die motor (en dan bedoel ik gewoon de F4 en niet deze bling uitvoering) is zo verschrikkelijk af en mooi..

Heb laatst ff stukkie op de Brutale gereden en was echt onder de indruk.

Maar ja, ben gewoon fan van Tamburini..
 
het zal wel aan mij liggen , maar ik snapt niet als iemand zo iets koopt
behalve als ie wil posen ,, kijk mij eens .... B|

op straat maakt het geen reet uit of je een gewoon model heb of deze ,, die een 5 kg lichter is , mischien een snipper meer vermogen heeft ,, je haald dat er echt niet uit
blijft alleen het patsen over ,,, en echte patsers gaan voor chroom of carbon......

Zou zelf nooit en te nimmer zoveel geld uitgeven aan een brommert waar je maar weinig mee rijd ,, omdat pekel bv vreselijk is ,, en overal bang voor dat ie beschadigt raakt.

Doe mij maar een oud hok ,, word ik niet chagie als de kinderen erop klimmen

:Z

Als iemand nou de munten heeft om zoiets te betalen en dat zn droombike is, waarom dan niet kopen? Omdat anderen dan vinden dat je een poser bent |( Overigens komt dat poser gelul meestal van mensen die zelf het geld niet hebben om een dure fiets te kopen en zogenaamd liever op een oud hok rijden :Z
 
Terug
Bovenaan Onderaan