B&B Portree in Schotland

Ik zit zelf begin april in Coolin View Guest House in Portree.
Motorvriendelijk in ieder geval en uitzicht op de zee :).

Tussen 50 en 60 euro voor één nacht voor één eenpersoonskamer, maar weet niet wat je budget is, maar het is in ieder geval een van de goedkoopste die ik heb gevonden.
Met ontbijt, zonder avondeten.
 
Ik zit zelf begin april in Coolin View Guest House in Portree.
Motorvriendelijk in ieder geval en uitzicht op de zee :).

Tussen 50 en 60 euro voor één nacht voor één eenpersoonskamer, maar weet niet wat je budget is, maar het is in ieder geval een van de goedkoopste die ik heb gevonden.
Met ontbijt, zonder avondeten.
hier heb ik vorig jaar een nachtje gezeten. vriendelijke host, prima kamer en uitstekend ontbijt. heel mooi uitzicht over de baai en parkeerplaats voor de deur en op loopafstand van centrum van portree met genoeg keuze qua restaurant.
 
Als je met google maps naar portree gaat en dan Bed & Breakfast intoetst verschijnen er wel 35 rode puntjes van B&B ter plaatse vaak met eigen website. :Y
En de meeste B&B doen geen diners maar elke zichzelf respecterende pub heeft barmeals die vaak verrassend goed en niet duur zijn :9~
succes Danny :W :]
PS:op www.schotlandforum.nl vind je ook veel info over van alles in Schotland.
 
Ik ben zelf een aantal jaartjes geleden in Portree beland en er zijn zat B&B aanwezig. Avondeten in een B&B kom je niet heel vaak tegen, ze zijn er wel maar de meeste zijn gebaseerd op slapen en een ontbijtje. In Portree zelf zijn ook wel wat restaurantjes, niet echt veel vond ik. Ik heb me reis voorbereid op deze site Undiscovered Scotland: Home Page Klik links op het kaartje en zie daar verschijnen B&B, hotels, restaurants enz. Vanuit hier boek ik al zo een jaar of 7. Ik wens je alvast veel plezier!
 
Terug
Bovenaan Onderaan