Accu effe aan de lader.Eindelijk het rijbewijs en sta je klaar voor de allereerste rit met je motor die al een tijdje staat, start de motor niet!!!Benzine gutst er onderuit en de nieuwe accu zo goed als leeg. Waarschijnlijk door roest in de tank en carburateur die schoongemaakt moet worden... Wat een domper
too late.....Accu effe aan de lader.
Maar het andere probleem...........................
Tja, dat krijg je ervan als je E10 hebt getankt. Tank ZERO ethanol!
Accu effe aan de lader.
Maar het andere probleem...........................
Tja, dat krijg je ervan als je E10 hebt getankt. Tank ZERO ethanol!
Eh.... nee hoor. Sinds de invoering van E10 benzine is het aantal problemen met carburateurs en lekkende brandstoftanks enorm gestegen.En weer iemand onnodig bang gemaakt.
Niet alleen bij motorfietsen.Eh.... nee hoor. Sinds de invoering van E10 benzine is het aantal problemen met carburateurs en lekkende brandstoftanks enorm gestegen.
@Oma Karin als je al met roest in fe dank begint heb je best een weg te gaan. Tank legen, schoonmaken, ontroesten. Brandstofsysteem reinigen, inclusief carbs, hoeveelheid werk is best afhankelijk van de mate van vwerontreiniging... Stel dat je in Ypenburg woont, dan kan je best onder onze begeleiding je motortje in orde komen maken, en voor zo lang die het niet doet mag je mijn Kawasakitje wel lenen, een K250C...
Eh.... nee hoor. Sinds de invoering van E10 benzine is het aantal problemen met carburateurs en lekkende brandstoftanks enorm gestegen.
Data die dat ondersteunt (behalve van horen zeggen) en andere oorzaken uitsluit is er nog steeds niet helaas.
En zonder enige achtergrond informatie zeggen dat een roestige tank en een lekkage door E10 komt is klinkklare onzin. Dat is zeggen dat je een gebroken been hebt omdat je rookt, want dat veroorzaakt ook zo ongeveer alle gezondheidsproblemen tegenwoordig.
Er zijn talloze andere mogelijke oorzaken namelijk.
Precies. Dat dus!Gaan we nou hier ineens de E10 discussie die in tientallen andere topics al aangeroerd wordt ineens voortzetten? Daar gaat het toch helemaal niet over
Kijk.. een oplossing. Mooi gebaar @Rob RD@Oma Karin als je al met roest in fe dank begint heb je best een weg te gaan. Tank legen, schoonmaken, ontroesten. Brandstofsysteem reinigen, inclusief carbs, hoeveelheid werk is best afhankelijk van de mate van vwerontreiniging... Stel dat je in Ypenburg woont, dan kan je best onder onze begeleiding je motortje in orde komen maken, en voor zo lang die het niet doet mag je mijn Kawasakitje wel lenen, een K250C...
Daar gaat het toch helemaal niet over
Mooi gebaar maar hoe denk je dat de verz. reageert bij schade?@Oma Karin als je al met roest in fe dank begint heb je best een weg te gaan. Tank legen, schoonmaken, ontroesten. Brandstofsysteem reinigen, inclusief carbs, hoeveelheid werk is best afhankelijk van de mate van vwerontreiniging... Stel dat je in Ypenburg woont, dan kan je best onder onze begeleiding je motortje in orde komen maken, en voor zo lang die het niet doet mag je mijn Kawasakitje wel lenen, een K250C...
gaan we weer...Mooi gebaar maar hoe denk je dat de verz. reageert bij schade?
En hoe zit het dan met je schadevrije jaren (over al je motoren)?
Ik zou hem alleen via motorshare o.i.d. uitlenen.
Wat nou “Gaan we weer?"gaan we weer...