Ik zeg alleen maar dat niet álle motorproblemen worden veroorzaakt door E10. Ik probeer een volstrekt onnodig, vooringenomen, kleuterig antwoord van
@mean-machine te nuanceren door te stellen dat niemand weet wat er hier precies gebeurd is, laat staan weet wat er aan de hand is.
E10 de schuld geven is vooralsnog volstrekte onzin. Toen ik vroeger (sorry, ik ben nog een 50+) aan brommers sleutelde hadden ze ook last van vieze carburateurs en roest in de tank, voordat er Ethanol werd bijgemengd in de brandstof. Om E10 dus als enige en volledige schuldige aan te wijzen voor een vooralsnog onbekend probleem wat ook al bestond vóór het E10 tijdperk?
Maar goed, zoek het lekker uit, als je een band lek rijdt geef je E10 ook maar de schuld aangezien volgens velen hier E10 de oorzaak is van alle kwaad.
Ik 'steek mijn kop wel in het zand', als dat betekent dat ik onbevooroordeeld en met een ruime, open blik naar een probleem kijk.
Welnu, ik hoopte dat dit topic na een aantal correcties van een aantal gebruikers niet meer over E10 zou gaan. Sorry
@Oma Karin voor de vervuiling, namens alle E0 en E10-gekkies.