Battery Guard vrfaag

29 dec 2021
67
56
Hallo iedereen,

Ik kwam op Amazon.nl dit tegen:

Battery-Guard Bluetooth-accubewaking via app, voor gebruik in de auto, motorfiets of camper, geschikt voor 6 V, 12 V en 24 V accu‘s, eenvoudige installatie, zwart, 40 x 25 x 20 mm


Vroeg me af, is dit iets wat handig kan zijn? Iemand ervaring ermee en beried deze te willen delen?

Let op, ik zoek een doodnormale antwoord op mijn vroeg en heb geen zin in allerlei oeverloze discussie of gereutel wat totaal net bij mijn vraag past/hoort! Ben alleen benieuwd of iemand deze tool gebruikt en wat zijn ervaringen mee zijn!

Bedankt!
 
Dit is ook een mooie! Alleen zou het tegen regen kunnen.
 

Bijlagen

  • -884771789280453227.jpg
    -884771789280453227.jpg
    63,9 KB · Weergaven: 6
Kan je voor dat geld van zo'n zinloze bluetooth meter van ali niet beter een booster kopen?
Als dan dat moment komt waar je voor vreest (want dat is er schijnbaar als je zo'n ding koopt), dan kan je mooi de motor starten.

(of je rijd gewoon even naar de motorzaak en koopt een nieuwe accu..)


Lijkt me erg handig om een te hebben liggen..
 
Kan je voor dat geld van zo'n zinloze bluetooth meter van ali niet beter een booster kopen?
Als dan dat moment komt waar je voor vreest (want dat is er schijnbaar als je zo'n ding koopt), dan kan je mooi de motor starten.

(of je rijd gewoon even naar de motorzaak en koopt een nieuwe accu..)


Lijkt me erg handig om een te hebben liggen..
Zoiets had de Lidl vorige week ook, ook nog verkrijgbaar in de webshop.
 
Heb ook zoiets van een willekeurig merk. Stond dr echt van te kijken hoe dat nog werkte uit zo'n klein ding.
M'n 2 liter diesel met laadproblemen kon die gewoon 5x aanslingeren op 1 lading terwijl de auto accu echt leeg was.
 
Terug
Bovenaan Onderaan