BE-HE LMR 2015

Het zonnetje schijnt, en we hadden de tijd dus;
Zwaantje
full
 
We wachtten al een tijdje op Wigger_T maar hij kwam maar niet :N Toen zijn we met z'n tweeen gegaan :Y
Leuk stukkie ge :]
Heb het idee dat we Bart tegenkwamen in het langste dorp. Goldie met emf-bakkie? Het was welde goeie kleur, maar zag geen mf-plakker :N
 
Dat vind ik eigenlijk best een discussiepuntje; het is een wisselbeker, dus is nu een ander aan de beurt. :Y
Als iemand anders alle Landmarks gevonden heeft, is die in principe ook winnaar. Het is echter geen deelbeker :N Stiekum denk ik dat Simon al een oplossing bedacht heeft...

Eigenlijk denk ik dat ik een voorsprong heb; ik heb een bijna fotografisch geheugen voor dingen, in mijn collega's een gigantisch netwerk en mevrouw Strikkie is taxichauffeur (die heeft dan ook het laatste Landmark gevonden)
 
Gefeliciteerd Cor :} :} *O*

sorry dat ik niet mee kon :] , maar de spanningen van het forum waren me even teveel geworden :P Ik moest even een poosje uitblazen in Spanje :W maar dat werd uitpuffen 8-) Zal me nu eens storten op alle vogels, het broedseizoen is zo langzamerhand wel afgelopen denk ik :Y :Y
 
Tja wat wil je, de vakantie staat voor de deur :]
:Y motortje weer opknappen. iets met versleten koppelings veren die de klappen moet opvangen. en daarna nog iets van 4 weken inplannen _O- en niet het standaardlijstje europes greatest roads ofzo. O-) zal zelfs een bandenwissel moeten inplannen schat ik nu :X
 
Terug
Bovenaan Onderaan