Bedankt, 2 motorrijders op de A12 op Zondag

korneel

MF'er
15 jun 2005
81
0
asten
Toch even een stukje frustratie van mij afschrijven...

Gisteren, zondag 28 augustus, reed ik naar mijn tijdelijk huis in Woudenberg, helaas in het koekblik.. :( .

rond 16:40 schoot ineens, op de a12 arnhem richting utrecht bij op- en afrit 23 veenendaal, een zwarte Honda CBR600f vol de weg op. mooie motor dacht ik, kijkend in mijn spiegels, heb zelf ook een cbr600f..

wat doet die gek nou, schiet tussen de autos door, begint middendoor in te halen, met een behoorlijk forse snelheid, en gooit zijn motor, in een continue remmende en optrkkende colonne, tussen de autos. echt compleet onverantwoord, en niemand rekent hierop. vooral niet toen een 2e motorrijder het nodig vond om hem na te doen, en door zijn invoeggrappen, voor mijn neus een kopstaartbotsing creerde op de linkerbaan. gelukkig kleine botsing, wat blikschade, maar verder niks, mensen zijn rustig de vluchtstrook opgereden, de motorrijders hebben waarschijnlijk niets gemerkt.. ze reden iig als gekken verder.

ik heb de automobilisten nog even gesproken, kijken of alles goed was, het gebeurde gewoon voor mijn neus. oorzaak dat de voorste remde was dat de motorrijder ineens via rechts voor zijn neus invoegd, terwijl dat ook maar net paste. dit alles met een snelheid van 90 km/uur, en hij schrok zich blijkbaar de tering. de automobilist achter hem was redelijk gefixeerd op de 2e motorrijder, die rechts van hem via het midden aan het inhalen was, dat hij te weinig aandacht had voor de automobilist.

ik wil dus de motorrijders hartelijk bedanken voor hun aangepast rijgedrag, en het bevestigen van vooroordelen. ik vind het ook vervelend als er file is, en met de motor zal ik er ook wel tussendoor rijden, maar niet als iedereen 90 rijd, en je hiermee dus gewoon ongelukken veroorzaakt...

voor zover de frustratie :+
 
Maar gelukkig heb je een complete beschrijving van de dwazen en hun kentekens doorgegeven enz...


Ow... en morgen open ik 12 van dit soort topics, maar dan met koekblikken in de hoofdrol... :)
Shit happens every day... ;)
 
Toch even een stukje frustratie van mij afschrijven...

Gisteren, zondag 28 augustus, reed ik naar mijn tijdelijk huis in Woudenberg, helaas in het koekblik.. :( .

rond 16:40 schoot ineens, op de a12 arnhem richting utrecht bij op- en afrit 23 veenendaal, een zwarte Honda CBR600f vol de weg op. mooie motor dacht ik, kijkend in mijn spiegels, heb zelf ook een cbr600f..

wat doet die gek nou, schiet tussen de autos door, begint middendoor in te halen, met een behoorlijk forse snelheid, en gooit zijn motor, in een continue remmende en optrkkende colonne, tussen de autos. echt compleet onverantwoord, en niemand rekent hierop. vooral niet toen een 2e motorrijder het nodig vond om hem na te doen, en door zijn invoeggrappen, voor mijn neus een kopstaartbotsing creerde op de linkerbaan. gelukkig kleine botsing, wat blikschade, maar verder niks, mensen zijn rustig de vluchtstrook opgereden, de motorrijders hebben waarschijnlijk niets gemerkt.. ze reden iig als gekken verder.

ik heb de automobilisten nog even gesproken, kijken of alles goed was, het gebeurde gewoon voor mijn neus. oorzaak dat de voorste remde was dat de motorrijder ineens via rechts voor zijn neus invoegd, terwijl dat ook maar net paste. dit alles met een snelheid van 90 km/uur, en hij schrok zich blijkbaar de tering. de automobilist achter hem was redelijk gefixeerd op de 2e motorrijder, die rechts van hem via het midden aan het inhalen was, dat hij te weinig aandacht had voor de automobilist.

ik wil dus de motorrijders hartelijk bedanken voor hun aangepast rijgedrag, en het bevestigen van vooroordelen. ik vind het ook vervelend als er file is, en met de motor zal ik er ook wel tussendoor rijden, maar niet als iedereen 90 rijd, en je hiermee dus gewoon ongelukken veroorzaakt...

voor zover de frustratie :+

En je hebt uiteraard even uitgelegd dat je zelf ook motorrijder bent en dit gedrag net zo verfoeilijk vindt als die blikkers? :Y
 
ik wil dus de motorrijders hartelijk bedanken voor hun aangepast rijgedrag, en het bevestigen van vooroordelen. ik vind het ook vervelend als er file is, en met de motor zal ik er ook wel tussendoor rijden, maar niet als iedereen 90 rijd, en je hiermee dus gewoon ongelukken veroorzaakt...

voor zover de frustratie :+

graag gedaan :]
 
Eigen schuld, dikke bult.

Moeten ze maar niet alleen maar links rijden en kort op elkaar rijden, dan hoefde ik ook niet zo te slingeren maar kon ik met een vloeiende lijn d'r netjes langs.

Enne graag gedaan hoor, tot de volgende keer. :W
 
wat een gelul. Gewoon 2 k :( ttekoppen op een hun brommerts die zich nauwelijks bewust zijn van hun omgeving.
Ik hoop voor de gasten dat ze niet nog eens als statistiek eindigen
 
Tja, ik begrijp je frustratie volkomen. Ik heb de tijd nog meegemaakt dat de meeste motorrijders echte outlaws, of op zijn minst toch behoorlijk ruige types waren. wanneer je met de motor op reis was moest je in 5 hotels vragen of ze plaats hadden, want de meeste hotels waren sowieso "vol" wanneer een motormuis overnachten wilde. En meerdere motoren tesamen was al helemaal een probleem. Tegnwoordig is het al veel beter, maar op deze manier............
Zulke ettertjes die blijkbaar hun frustraties moeten afreageren moeten wij nu net niet hebben. Drie plaatsen terug, terug naar af en opnieuw beginnen met de fiets ( zonder motor) tot ze daar hun manieren op kunnen houden...... dan weer op het brommertje met drie jaar proeftijd.......... :9
Neen ff serieus, zulke apen bezorgen ons toch altijd opnieuw een slechte naam en brengen anderen in gevaar !!!!!!!!!
 
Dat doet die eikel dus elke dag, heeft mij ook een keer flink laten schrikken met z'n asociale weggedrag !! Komt uit de richting van Amerongen ( voor m'n huis langs ), ben een keer een kort stukje met hem opgereden op weg naar de snelweg en ben daar snel mee opgehouden toen ik zag wat hij voor belachelijke capriolen uithaalde. Heb ooit zelfs een keer z'n kenteken genoteerd, is niet verwonderlijk dat ie dit nu veroorzaakt heeft !!

Ik reed een keer op het viaduct bij Zeist richting Utrecht in koekblik en zag " in de verte" een motor aankomen. Ik zat naast een vrachtwagen en toen ik die ( krap ) voorbij was wilde ik snel aan de kant gaan........zat die broodmongool al rechts naast me, tussen mij en die bvrachtwagen door |( |( |(
 
Ik zie niet in waarom men dergelijk onverantwoord rijgedrag wil goedpraten? Is dat stoer of zo?

Dat heeft plaat voor de kop, recht lullen wat krom is, kijken wide grootste haan is etc. etc. Geruststellend misschien dat dit veelal voorkomt op het forum.
 
Eigen schuld, dikke bult.

Moeten ze maar niet alleen maar links rijden en kort op elkaar rijden, dan hoefde ik ook niet zo te slingeren maar kon ik met een vloeiende lijn d'r netjes langs.

Enne graag gedaan hoor, tot de volgende keer. :W


aha, eerst lezen dus...
de snelheid van de rijd autos lag rond de 80 a 90 km/uur. de motorrijders knalden ertussendoor, en dan niet recht ertussendoor, ze "hopten" als het waren van de linker naar de rechterrijstrook.

en ja, dat is compleet asociaal rijgedrag, als je dat normaal rijgedrag vind dan is er iets mis met je
 
Goed bezig hoor!
Lekker ff ragge!
Geeft nie hoor, in de revalidatie centra zijn ze echt heel aardig....als je dat al haalt..
Dus, heren hersenloze race eikels: vooral doorgaan, want hoe vaker jullie dit doen des te sneller zijn we van jullie af! *O*

:W :W :W :W
 
waarschijnlijk lost het probleem zichzelf wel op.
Komt er hier alleen weer een topic met gejank over niet uitkijkende koekblikkers waarop ze zich kapotrijden. :+
 
Exactemundo! :}
Zo blijven we aan het janke!!
Wanneer moet je dan rijde?
WANNEER? Zeg het me voordat ik geen tijd meer heb om te rijden, maar alleen maar moet klagen over anderen!
Mijn god/allah/boeddha/vishnu.....(multi culti maatschappij he)

The horror, the horror!!! :r :r :r :r ;( ;( ;(

Dus, gewoon lekker "gewoon" doe(whatever that means) en plezier hebben, maar niet ten koste van anderen.
Zo, Pater Darth Bas heeft gepreekt, motorrijdende broeders en zusters, gaat heen en vermenigvuldigt u! :W
 
Ik zie niet in waarom men dergelijk onverantwoord rijgedrag wil goedpraten? Is dat stoer of zo?

Ja dat is heeeeel stoer....

:N :N :N

Dat heeft plaat voor de kop, recht lullen wat krom is, kijken wide grootste haan is etc. etc. Geruststellend misschien dat dit veelal voorkomt op het forum.

Veels te veel.... maar zijn gelukkig altijd dezelfden, maakt het een stuk makkelijker te negeren
 
M'n schoonvader was laatst op de snelweg gepakt terwijl die 87 reedt met de caravan!!

ook al zo een onverantwoordelijke eikel... :Z
 
Terug
Bovenaan Onderaan