Bedreigd door zeer asociale automobilist

Status
Niet open voor verdere reacties.
Eigenlijk moet je een nul tolerantie beleid voeren, als je dit soort uitwassen hun gang laat gaan en afdruipt denken ze dat het werkt en doen ze het nog een keer. Je beloond hun gedrag. Maar het zijn net honden, als ze iets doen wat je niet wilt moet je hem gewoon een tik op z'n neus geven. Problem solved ;)

Nee maar dit soort situaties zijn gewoon altijd leuk, van dat haantjes gedrag. Wie bluft het meest. Als jij van je scooter af was gekomen en met lekker breed gedrag op hem afgestapt was was hij waarschijnlijk wel afgedropen. Nu droop jij als eerste af. Op het Astra forum staat nu een topic waarin hij verteld dat jij een aso bent en dat hij jou even op z'n plek gezet heeft. En iedereen daar zegt dat hij je spiegel er af had moeten trappen.

Ps. Ik mag bezorgscooteraars ook niet hoor... Ik snap dat hij meteen zo'n houding had van dat je moest oprotten. Hoe vaak die rijdende pizza's wel niet voorrang pakken en hoe vaak ik daar wel niet rekening mee moet houden. Maarja dat is verkeer, voorrang krijg je, maar je pakt het niet. De pizzabezorger was waarschijnlijk gewoon even pizza bezorgen toen dat uitgelegd werd ;)
 
Er zijn een hoop mafkezen in het verkeer, is nou eenmaal zou, niks van aantrekken.
Laats een bouwvakker busje achter me gehad die als een idioot toererde en z'n vinger opstak omdat ik stopte voor een auto van rechts.
Was geen onverwachte stop met 80 km of iets, reed in 30 km wijkje en moest remmen voor een auto van rechts.

Driftkikkers :r
 
Er zijn een hoop mafkezen in het verkeer, is nou eenmaal zou, niks van aantrekken.
Laats een bouwvakker busje achter me gehad die als een idioot toererde en z'n vinger opstak omdat ik stopte voor een auto van rechts.
Was geen onverwachte stop met 80 km of iets, reed in 30 km wijkje en moest remmen voor een auto van rechts.

Driftkikkers :r
Dan ben ik toch geneigd af te stappen en even te gaan vragen waar die wel niet mee bezig is.
 
Dan ben ik toch geneigd af te stappen en even te gaan vragen waar die wel niet mee bezig is.
full
 
Dan ben ik toch geneigd af te stappen en even te gaan vragen waar die wel niet mee bezig is.

En dan meteen een stamp op je hoofd krijgen zonder waarschuwing. Ik ben al teveel idioten en driftkikkers tegengekomen dat ik daar niet meer op reageer.
 
En dan meteen een stamp op je hoofd krijgen zonder waarschuwing. Ik ben al teveel idioten en driftkikkers tegengekomen dat ik daar niet meer op reageer.
Mep maar raak, doet hem meer pijn aan zn hand dan dat ik er iets van zal voelen.
Helm *O*

Mep ik overigens ook wel even terug met de carbon-knokkels op de handschoenen, wel zo netjes om hem dat niet in zn eentje te laten doen.. da's zo eenzaam.
 
Dan ben ik toch geneigd af te stappen en even te gaan vragen waar die wel niet mee bezig is.

Had wel gekund ja, maar ik lach er gewoon om. Gasten met zo'n kut mentaliteit achter het stuur die ruimen zichzelf wel een keer op.
 
Had wel gekund ja, maar ik lach er gewoon om. Gasten met zo'n kut mentaliteit achter het stuur die ruimen zichzelf wel een keer op.
Da's helemaal waar. Meestal in zo'n situatie geef ik gewoon een dot gas en ben ik weg. Zo veel simpeler (en rustgevender) dan ruzie gaan maken met mensen waar je toch niet bij doordringt.
 
Is nog altijd beter dan jij, jezelf als een angsthaas laten afkafferen |( En dan op het internet wel babbels hebbuh! _O- Ooh ik zie het al..
Toen ie klaar was met schelden zei jij: "stoer hoor" en reed je verder... _O-

En tegen iemand als jij zeg ik: ik wéét waar je huis woont, swa!!!!! :(
 
Da's helemaal waar. Meestal in zo'n situatie geef ik gewoon een dot gas en ben ik weg. Zo veel simpeler (en rustgevender) dan ruzie gaan maken met mensen waar je toch niet bij doordringt.

Ach ja.
Al die mensen die zich druk maken om iemand die uiteindelijk dezelfde k*tmentaliteit heeft als zijzelf......

Boeien...... :Z
 
Ach ja.
Al die mensen die zich druk maken om iemand die uiteindelijk dezelfde k*tmentaliteit heeft als zijzelf......

Boeien...... :Z

"All that is necessary for the triumph of evil is that good men do nothing." (Edmund Burke)
 
kenteken gewoon laten staan..vieze aso's..

je kunt natuurlijk ook gewoon in de achterhoek komen wonen ;)

bijna geen last van die vregge stadsen..
 
ik had die scooter op zijn motorkap geparkeerd,die flikker uit zijn auto getrokken en met zijn face over het asfalt geslingerd. Daarna een putdeksel opengetrokken en hem erin gelazerd. En als laatste die astra in de fik gestoken.
 
Of je daar voor aangifte kan doen moet je zelf weten, en moet je op het bureau vragen.

En ik zou even het kenteken verwijderen, niet zo netjes van je imo....



:^ B| Nog asocialer dan het gedrag van de koekblikker...

Raar ook dat een MOD niet aangepast heeft... valt me zwaar tegen...
 
ff tot 10 tellen en weer verder ! Anders blijf je aan de gang .

Aso`s kom je overal tegen , zelfs ikzelf betrap me op af en toe aso gedrag op de motor.
 
ik had die scooter op zijn motorkap geparkeerd,die flikker uit zijn auto getrokken en met zijn face over het asfalt geslingerd. Daarna een putdeksel opengetrokken en hem erin gelazerd. En als laatste die astra in de fik gestoken.


_O- hahahaha
 
Hehe, als je je om alles druk moet maken sterf je aan een hartaanval joh.

Héél soms maak ik me nog weleens driftig/druk als het echt niet door de beugel kan ( Als ze in de mist voor je auto springen bvb :( ) , maar voor de rest....ach.

Gisteren, fietsertje. Ik kom toch echt van rechts maar meneer fietst gewoon door , mij aankijkend.
Heel even schoot het door mijn hoofd, zal ik eens flink gas geven en claxoneren en die man de schrik van zijn leven geven?

Maar ja, het zonnetje schijnt, meneer bedoelt het vast niet verkeerd en wat voor een nut heeft het?
 
Hehe, als je je om alles druk moet maken sterf je aan een hartaanval joh.

Héél soms maak ik me nog weleens driftig/druk als het echt niet door de beugel kan ( Als ze in de mist voor je auto springen bvb :( ) , maar voor de rest....ach.

Gisteren, fietsertje. Ik kom toch echt van rechts maar meneer fietst gewoon door , mij aankijkend.
Heel even schoot het door mijn hoofd, zal ik eens flink gas geven en claxoneren en die man de schrik van zijn leven geven?

Maar ja, het zonnetje schijnt, meneer bedoelt het vast niet verkeerd en wat voor een nut heeft het?

Je had je been moeten uitsteken en hem vol in de flank moeten raken...
Dat zal hem leren gewoon door te rijden... doet ie nooit weer, de aso... B|
 
Waarom ging je eigenlijk achter hem aan, moest je toch die kant op of ging je speciaal om hem even flink de waarheid te zeggen? Al neigt naast hem gaan staan en discussie voeren daar sowieso al naar. De twee keer dat mensen dat bij mij deden (ik op de fiets over een rotonde waar ik voorrang had en dus ook nam) waren echt hilarisch, gasten die schuimbekkend uit hun auto komen en dan heel stoer op het fietspad gaan staan maar je niet van je fiets durven slaan ondanks dat ze dat beloven enzo - waar maak je je druk om? Dus je hebt een keertje geen voorrang gekregen, volgende keer ben jij degene die al of niet expres geen voorrang verleent. Leef en laat leven.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan