Beeline GPS apparaat

Ik heb er nu een paar keer een rondje mee gereden, zowel een geïmporteerde track als een gewone route. Ik denk niet dat ik er vriendjes mee ga worden. Praten hoeft navigatie van mij niet, dat gebruikte ik toch al niet maar ik mis een kaartje toch wel. Iets afgesloten … even inzoomen en je ziet gelijk hoe je er omheen kan ipv stoppen, telefoon tevoorschijn halen, app openen, uitzoeken hoe te rijden en dan onthouden of je huidige route omleiden. Met een track werkt dat allemaal zo wie zo niet.

Op een naked wel erg netjes en totaal niet opvallend maar ik heb nu toch mijn steun voor mijn rugged foon erop gezet.

Dus waarschijnlijk binnenkort in “te koop”
 
Op een naked wel erg netjes en totaal niet opvallend maar ik heb nu toch mijn steun voor mijn rugged foon erop gezet.

Dus waarschijnlijk binnenkort in “te koop”
Mijn Beeline ga ik ook verkopen.
Stond lekker minimalistisch op mijn Z900RS en V-Strom 650 maar die heb ik gisteren ingeruild voor een KTM Superduke GT en de ingebouwde GPS werkt samen met de bijhorende app op vrijwel dezelfde manier als de Beeline...
 
De gesproken aanwijzingen van de navigatieapp zouden toch ruim voldoende moeten zijn om je weg te vinden?

kaartlezen onderweg leidt je aandacht erg af van het verkeer , daarom is die Beeline zo goed gekozen
 
Ik wil geen gesproken aanwijzingen, dat had ik al aangeven. Ik wil in een oogopslag kunnen zien waar ik heen moet en wat ik daarna kan verwachten. Ik had gehoopt dat de Beeline daarin voor mij zou voldoen maar dat is niet het geval. Een aantal keren niet duidelijk in het aangeven waar ik heen moest en in een ritje van afgelopen vrijdag 2 keer een opbreking/omleiding en dan is het stoppen, uitzoeken en hopen dat je het onthoud. Dat is dus niet wat ik wil.
 
Voor degene die geïnteresseerd is, stuur maar een pm. Naar “te koop” kan hij altijd nog. Hij is als nieuw, met Carry Case en een Bar Clamp. Bon aanwezig.
 
Mijn Beeline ga ik ook verkopen.
Stond lekker minimalistisch op mijn Z900RS en V-Strom 650 maar die heb ik gisteren ingeruild voor een KTM Superduke GT en de ingebouwde GPS werkt samen met de bijhorende app op vrijwel dezelfde manier als de Beeline...
Die andere was snel weg. Als deze te koop komt hoor ik het graag?
 
Thanks! Er is geen haast bij, anders kocht ik wel een nieuwe.
Inderdaad jammer hoor het voor Highking gelopen is.

Hier iemand die wel eens een offroad of tet gpx track heeft gereden met de beeline?
 
Je kan altijd de Beeline app testen, die is gratis en werkt identiek aan het toestel. Als het je iets lijkt maar je wil die smartphone van je stuur af dan kan je nog altijd overgaan tot een aankoop.

In België zijn er echter constant werken en afgesloten straten of straten die ineens plaatselijk verkeer geworden zijn dat de Beeline app me voorlopig meer fout dan juist stuurt en dan heb ik hem nog niet eens getest op de autosnelweg en dergelijke.

Klantenservice is naar het schijnt ook niet denderend maar kan ik niet van meespreken voorlopig. Ik kijk het nog even aan en wie weet komt er in de toekomst wel zo'n schattige Beeline op de minibike. Al is het maar om als klokje te dienen, blijf het gewoon een geinig gadget vinden. :P
 
De app is minder goed dan de Beeline zelf. Ik heb eerst ook alleen met de app gereden (in de auto) en dat was idd niet helemaal foutloos. Nu ik het apparaat zelf gebruik, kom ik weinig tot geen echte problemen meer tegen.
 
  • Leuk
Waarderingen: OSJ
Vandaag de Beeline van @Snarfy ontvangen. Niets gelogen dat hij in nieuwstaat is. :}Geen krasje te bekennen, erg prettig..

Even hem "un-paired", in het menu van de Beeline zelf..(was nog gekoppeld met een andere telefoon),Dit zodat hij op mijn telefoon kon...
meteen wacht hij op pairen van een telefoon, erg leuk bericht laat hij ook zien op het scherm.....

Na de store, en de app downloaden...
Pairen ging eerste keer niet lekker, geen idee waarom, nadat ik de bt connectie , toegang gegeven had om ook "mijn contacten" in te zien ging het wel goed. Heeft met rechten te maken, dat stukje van goedkeuring valt dus (ook) onder het kopje contacten, terwijl hij daar natuurlijk niets mee doet... het is immers geen Huawei. _O- .

De Beeline, deed meteen een update toen hij ge-paird was met mijn telefoon.
Alles werkt vrij makkelijk, en intuïtief.

Eerste test: Op de fiets naar schoonouders voor een hapje eten, een dikke 4km, met veel afslagen..
Ding op fiets mode gezet. Adres ingevoerd in de app, en GO...

De heenweg was even wennen, op de terug weg, halverwege had ik alles in de gaten hoe het werkt, waarom de pijl doet wat hij doet, en wanneer je eraf moet. Even andere route ingevuld, op een stukje van de wijk waar ik nauwelijks kom, om even echt te testen... Dat ging helemaal niet verkeerd. Ging eigenlijk gewoon prima!

Leuk ook dat de pijl ook veranderd als er een bocht / afbuiging aankomt, en dat hij meer kantelt, als je een afslag moet hebben. Bij mijn testen op de fiets ging hij pas echt scheef, als ik de eerst volgende afslag moest hebben.. Het verschil van een weg die afbuigt, of een te nemen afslag is heel duidelijk te herkennen in mijn fiets tochtje.

Ook het her-bereken ging erg snel en uiterst effectief. Ik als mtb-er pak hier nogal veel kleine doorgangetjes, die eigenlijk voetpaden zijn, ook hier lijkt het ding te snappen, dat ik dan stiekem een olifanten paadje heb genomen. Ook lijkt het ding te snappen dat als ik een weg in ga met aan het eind een voetpad, en dus niet anders kan dan dat voetpad, hij me wel bewust dan op voetpad aanstuurt. Dat voetpad word dan onderdeel van de route. Ook de extra aanwijzingen van welke laan ik moet bij een 2 baans weg, of y-afslag, werkt heel duidelijk. Rotondes, zijn ook erg makkelijk, en duidelijk.

Eerste snelle conclusie:
Voor op fiets, doet hij het al erg goed, beter dan ik verwacht had! Zal een dezer dagen eens woon werk verkeer pakken met de scooter...


Side note:
Denk dat ik als ik hem meteen hem op de motor had gedrukt, ik wat langer bezig was om het te ontdekken... De fiets gaat maar een 30-35 km per uur max, en relatief langzaam, en ik ken alle wegen op mijn duimpje, zo zie je heel erg snel wat het ding bedoeld... Nu even motor-loos, de nieuwe (Honda Grom) komt pas volgend jaar dus de echte motor testen moeten even wachten...
 
Laatst bewerkt:
Ik heb de beeline overgenomen van de topicstarter hier. Bedankt @ChristofR

Nu lijkt de Beeline niet te willen pairen met mijn smartphone. Heb al verschillende dingen geprobeerd (unpairen, battery saving mode uit, bluetooth aan en uit, ...) maar lukt nog niet. Even mailtje gedaan naar Beeline zelf, hopen dat zij me wat kunnen helpen.

Ik gebruik een Unihertz smartphone, vrijwel onbekend merk maar beschikt wel over Android 10 en bluetooth 4,2 dus dat is allemaal prima.

Benieuwd of het gaat lukken....
 
Da's wel balen. Hopelijk kom je er snel uit.
Telefoon gewoon even opnieuw opstarten heb je al gedaan neem ik aan?
 
Ik heb de beeline overgenomen van de topicstarter hier. Bedankt @ChristofR

Nu lijkt de Beeline niet te willen pairen met mijn smartphone. Heb al verschillende dingen geprobeerd (unpairen, battery saving mode uit, bluetooth aan en uit, ...) maar lukt nog niet. Even mailtje gedaan naar Beeline zelf, hopen dat zij me wat kunnen helpen.

Ik gebruik een Unihertz smartphone, vrijwel onbekend merk maar beschikt wel over Android 10 en bluetooth 4,2 dus dat is allemaal prima.

Benieuwd of het gaat lukken....
Ai, da's pech. Heb nooit problemen gehad met iPhone. Geen ervaring met Android dus kan niet veel helpen op dat vlak...
 
Heb je ook de maximale rechten op de BT verbinding gegeven?
Daar ging het bij mij ook fout.. in mijn geval moest ik hem toegang geven voor adressen bestand, en contact personen ..
 
Heb je ook de maximale rechten op de BT verbinding gegeven?
Daar ging het bij mij ook fout.. in mijn geval moest ik hem toegang geven voor adressen bestand, en contact personen ..
Ja dat vraagt hij en aanvaard ik ook.
Beetje mailen met Beeline, hopend op een oplossing. Anders opnieuw de verkoop in...
 
Ja dat vraagt hij en aanvaard ik ook.
Beetje mailen met Beeline, hopend op een oplossing. Anders opnieuw de verkoop in...
Had je hun website hierover al gelezen?


Kleine kans dat jouw foon niet kan communiceren met de Beeline.
Maar in het ongunstige geval inderdaad jammer dan.
 
Terug
Bovenaan Onderaan