Beeline GPS apparaat

Had je hun website hierover al gelezen?


Kleine kans dat jouw foon niet kan communiceren met de Beeline.
Maar in het ongunstige geval inderdaad jammer dan.
Ja had ik ook gelezen al ruime tijd geleden.
Het aantal smartphone's die ze opsommen is ook geen geweldig groot aantal.
Maar aangezien de mijne voldoet aan de eisen die ze stellen had ik de verwachting dat het zou werken...
 
Ik heb de beeline overgenomen van de topicstarter hier. Bedankt @ChristofR

Nu lijkt de Beeline niet te willen pairen met mijn smartphone. Heb al verschillende dingen geprobeerd (unpairen, battery saving mode uit, bluetooth aan en uit, ...) maar lukt nog niet. Even mailtje gedaan naar Beeline zelf, hopen dat zij me wat kunnen helpen.

Ik gebruik een Unihertz smartphone, vrijwel onbekend merk maar beschikt wel over Android 10 en bluetooth 4,2 dus dat is allemaal prima.

Benieuwd of het gaat lukken....

Had je hun website hierover al gelezen?


Kleine kans dat jouw foon niet kan communiceren met de Beeline.
Maar in het ongunstige geval inderdaad jammer dan.
Mijn neukia 6.2 lulijzer staat ook niet op de lijst en die werkt prima.

Heb je in het menu van de beeline ook al een keer unpair gedaan?

db
 
Mijn neukia 6.2 lulijzer staat ook niet op de lijst en die werkt prima.

Heb je in het menu van de beeline ook al een keer unpair gedaan?

db
Hey DB, ook al gedaan ja!
Benieuwd welke opties Beeline nog kan voorstellen.
Zou het jammer vinden dat ie het niet doet
 
Wel een heel kort lijstje. Mijn Pixel 4a en Jenny haar Motorola one Action staan er ook niet tussen en werken prima.
 
Op mijn oud toestel werkt hij. Bij mijn vriendin haar iPhone ook.
Het zal niets worden voor mij jammer genoeg.
Of bijhouden tot ik nog eens een nieuwe smartphone koop...
 
Op mijn oud toestel werkt hij. Bij mijn vriendin haar iPhone ook.
Het zal niets worden voor mij jammer genoeg.
Of bijhouden tot ik nog eens een nieuwe smartphone koop...
Mocht je em willen verkopen heb ik mogelijk wel interesse.
 
Na aanschaf van mijn Beeline heb ik moeten constateren dat ik toch echt ook een nieuwe telefoon nodig had. Mijn Sony ZX1 compact bleek gewoon een ongelofelijk slechte GPS ontvangst te hebben. Dat wist ik eigenlijk wel van het gebruik als navigatie in de auto maar ik dacht dat dat lag aan de software. Nu met een Beeline bleek het geen doen. Nu met een Pixel 4a werkt alles prima.

Dus ja, een Beeline leidt wel vaker tot de aanschaf van een nieuwe telefoon, helaas.
 
Het was mooi weer vandaag, en ik moest ergens in maas en waal wat ophalen, goede gelegenheid om die beeline weer eens uit te proberen. Route gemaakt met Kurviger.de en geïmporteerd. Prachtige route, heerlijk veel bochten gedraaid. En sja, toen moest ik ook nog terug. De route toen door de Beeline software laten bepalen, zonder snelwegen. Nou, veel saaier kan het niet.

Jammer dat het zo omslachtig is om die twee samen te gebruiken, kurviger en beeline.
 
Vandaag mijn beeline binnen gekregen die ik gisteren bij nr1 motor besteld had met een leuke black friday korting. Meteen even opgeladen,geupdate en het verstelbare steuntje gemonteerd op de kuipsteun van mn 848. Past precies zoals ik al gehoopt had, nu alleen nog wachten op fatsoenlijk weer voor een testritje.
619A95C2-2CBF-43F4-B834-3717035EC84A.jpeg
 
Na het lezen van de voorgaande 360 berichten (ruim een uur werk) kom ik zo ongeveer tot de volgende samenvating;

- koop bij voorkeur een nieuwe
- liefst tijdens een kortingsactie (bv black friday)
- kennis maken middels de fiets is handig
- what you see is what you get
- bij aanschaf heb je alleen het elastiekjes ding voor bevestiging(?)
- de 30 uur gebruik klopt, alsmede het 1 uur opladen
- internet onderweg niet noodzakelijk, wel bij het opstarten.

En dan TOCH nog even een vraag.
De app is via bluetooth verbonden met het divice toch?
Kan mijn mobiel dan nog gepaard blijven met mijn Sena headset?
Dat zouden twee verbindingen zijn ... kan dat?
 
koop bij voorkeur een nieuwe
Op basis van mijn ene ervaring zou ik zeggen van wel, maar je weet het gewoonweg nooit bij 2e hands. Kan natuurlijk prima in orde zijn. ;)

bij aanschaf heb je alleen het elastiekjes ding voor bevestiging(?)
En de steun die je aan een raam/kuipruit kan plakken.

En dan TOCH nog even een vraag.
De app is via bluetooth verbonden met het divice toch?
Kan mijn mobiel dan nog gepaard blijven met mijn Sena headset?
Dat zouden twee verbindingen zijn ... kan dat?
Dat gaat prima met mijn Pixel 4a maar zal afhankelijk van de telefoon zijn. Volgens mij zijn alle telefoons van de afgelopen 5 jaar ofzo daar prima toe in staat.
 
Bedankt SuperG2, ik vermoed ook wel dat het probleemloos zou moeten lukken.
Maar zou jammer zijn als dat niet gaat, want voor mij is het belangrijk om tijdens het rijden bereikbaar te zijn/blijven (thuis situatie).
In dat geval zou ik de Beeline definitief van mijn wishlist afhalen.

Beste Highking, ook bedankt voor (al) jouw input.
Ik heb gelukkig al een Rammount, ik weet alleen nog niet of het de juiste maat is.
Met de elastiekjes zou hoogstwaarschijnlijk wat onhandig zijn, aangezien ik ook altijd met een tanktas rij (herkenbaar haha).

Ik hoop dat iemand zo vriendelijk zou kunnen zijn om mij uitsluitsel te kunnen geven of je zowel een headset als de Beeline tegelijkertijd (probleemloos) aan je mobiel kan verbinden.
En dan liefst praktijkervaring, das net wat beter dan een vermoeden ;)

En een prijskaartje van zo'n €170,- klopt dus wel?
 
Ik hoop dat iemand zo vriendelijk zou kunnen zijn om mij uitsluitsel te kunnen geven of je zowel een headset als de Beeline tegelijkertijd (probleemloos) aan je mobiel kan verbinden.
En dan liefst praktijkervaring, das net wat beter dan een vermoeden ;)
Er zijn er 2 (waaronder ik) die je hebben verteld dat dat gewoon kan... maar het is afhankelijk van jouw telefoon. Die moet het kunnen, niet de Beeline. Wat voor telefoon heb je?
 
Er zijn er 2 (waaronder ik) die je hebben verteld dat dat gewoon kan... maar het is afhankelijk van jouw telefoon. Die moet het kunnen, niet de Beeline. Wat voor telefoon heb je?
Alleen jij kon het beamen; dankjewel.
Ik hoor het het liefst van nog meer gebruikers O-).
Op dit moment gebruik ik overigens een Iphone7.

Op een YouTube filmpje dacht ik te zien dat het laadsnoertje aan de onderkant van een houdertje zit.
Zou het niet mogelijk zijn om die houder bv op het dashboard te monteren?
Dat snoertje kan ik dan gewoon naar een vd USB poorten laten lopen aan de zijkant van het dashboard.
Zou wel relaxed kunnen zijn ... alhoewel het natuurlijk géén moeite is om hem er na 30 rij uren even af te halen voor een uurtje laden.
Bij nader inzien; laat maar, scheelt weer een snoertje wegwerken.

En de €170 klopt wel een beetje?
(Uiteraard zonder de Rammount, stuur clam, of spiegel clam.)
 
Bedankt SuperG2, ik vermoed ook wel dat het probleemloos zou moeten lukken.
Maar zou jammer zijn als dat niet gaat, want voor mij is het belangrijk om tijdens het rijden bereikbaar te zijn/blijven (thuis situatie).
In dat geval zou ik de Beeline definitief van mijn wishlist afhalen.

Beste Highking, ook bedankt voor (al) jouw input.
Ik heb gelukkig al een Rammount, ik weet alleen nog niet of het de juiste maat is.
Met de elastiekjes zou hoogstwaarschijnlijk wat onhandig zijn, aangezien ik ook altijd met een tanktas rij (herkenbaar haha).

Ik hoop dat iemand zo vriendelijk zou kunnen zijn om mij uitsluitsel te kunnen geven of je zowel een headset als de Beeline tegelijkertijd (probleemloos) aan je mobiel kan verbinden.
En dan liefst praktijkervaring, das net wat beter dan een vermoeden ;)

En een prijskaartje van zo'n €170,- klopt dus wel?
Bij mij met mijn iPhone werkt dat prima beeline en headset (sena) tegelijk. En daarvoor met android samsung ging dat ook prima
 
Mja, ik ging dus vorige week even iets ophalen (marktplaats) in Den Haag, ruim een uur tuffen. Ik pak de Beeline uit m'n jaszak... shit, leeg.
Aan de lader gehangen en maar gewoon weer met Google maps in m'n oor die kant op gereden. :')

Maar, hij zat al zeker anderhalve maand ongebruikt in m'n zak en ik heb er niet op gelet hoe ver de batterij erin zat de laatste keer dat ik hem gebruikt heb. Ik ben een aantal keer met het ding op het stuur naar kantoor gereden, en weer terug. Het was de eerste keer dat 'ie aan de lader moest sinds ik 'm heb gekocht.
 
Ik ga ook maar eens kijken voor een Beeline.
Heb de camera van me Iphone 8 al gemold op de motor. Dus durf me nieuwe toestel er niet meer op te zetten.
Verder wil ik eigenlijk ook gewoon niet meer zo'n mega telefoonsteun op me stuur. En het mini design van de Beeline bevalt me dan wel goed!
 
Heb de camera van me Iphone 8 al gemold op de motor. Dus durf me nieuwe toestel er niet meer op te zetten.
Dat was voor mij ook de hoofdreden om ernaar te kijken. Ik heb ook een TomTom Rider maar dat grote ding met alles erbij heb ik niet altijd mee... en eigenlijk vind ik dit veel leuker. :)
 
Ik heb in het verleden ook 2x een tomtom rider gehad. Rider 5 en de 440 geloof ik.
Beide keren verkocht samen met een motor.
Dus deed het nu met een aliexpress houder en een Iphone 8. (en dat werk prima gezien daar de camera nu toch al van stuk is)
Maar de Beeline lijkt me een stuk makkelijker en zeker fraaier op het stuur.
 
Terug
Bovenaan Onderaan