Het gevolg is dat je weliswaar een bike uit '91 zou hebben,
neem iemand mee die behoorlijk verstand heeft van motorenIemand nog tips waar we op moeten letten???
Ram air begin je pas echt te merken bij snelheden boven de 200 km/h. Het lijkt me eerder dat ze in het latere model motorisch iets hebben veranderdBij de modellen met dubbele inlaat aan de voorzijde is de Ram Air zeer goed ontwikkeld. De eerdere modellen (Ik meen tot en met 1994) hebben 1 inlaat (geeft bij wind uit bepaalde hoeken wat slechte werking) of geen Ram Air. En dat merk je echt in de prestaties.
Heb je die dan, motoren die verassen, zeker een crematorium fietsZeker geschikt voor de beginnende motorijder die onmiddellijk de sportievere toer op wil. Betrouwbaar en snel zonder te verassen. Ik denk dat je met een zzr600 als eerste bike zeker niet ontevreden gaat zijn.
Heb je die dan, motoren die verassen, zeker een crematorium fiets
Ram air begin je pas echt te merken bij snelheden boven de 200 km/h. Het lijkt me eerder dat ze in het latere model motorisch iets hebben veranderd
Heb je die dan, motoren die verassen, zeker een crematorium fiets
Maar on topic, mijn ZZR had problemen met de versnellingsbak zoals hierboven ook beschreven is. Onder garantie bij Safe gerepareerd. Is wel een 1100 maar volgens mij is dat probleem bij de 600 ook zo.
Bij de modellen met dubbele inlaat aan de voorzijde is de Ram Air zeer goed ontwikkeld. De eerdere modellen (Ik meen tot en met 1994) hebben 1 inlaat (geeft bij wind uit bepaalde hoeken wat slechte werking) of geen Ram Air. En dat merk je echt in de prestaties.