Behalen rijbewijs

cimo

Rookie
7 apr 2004
12
0
Hoihoi collega's, (in spe)

Zijn er nog meer collega-motorrijd(st)ers die een (flink) aantal keren hebben moeten afrijden voordat ze eindelijk legaal op de weg mochten?
Het lijkt er op of iedereen het zo haalt.....
Eerlijke steunbetuigingen wanted!

|(
 
Laatst bewerkt:
Tip van mij:

Was voor 2e examen bijna gezakt omdat de examinator vond dat ik de achterrem te weinig gebruikte.

Instructuer en ik hebben maar gezegd dat dat door de zenuwen kwam en hopla geslaagd! Heb daarna nog bakkie koffie gekocht voor de beste man.
 
2 maal praktijk...

ben gezakt op het niet gebruiken van de achterrem.
Dat is iig de reden die ze opgaven, totaalbeeld gaat het om natuurlijk.

Maar je kan er dus op zakken.
 
Wat was iedereen voor het hele examen kwijt? Dus voertuigbeheersing en verkeersdeelname. Volgens mij toch minimaal 1000 euro? Afhankelijk van de instructeur natuurlijk, of je in 1x of 2x of 3x slaagd.
 
Ja !

Ik moest 2 examens doen. :( :(

voertuig beheersing en verkeersdeelname :+

Goh wat raar ik ook al.

Zoals de meeste weten moest ik 05/04 afrijden op de motor.
Na mijn technische kennis examen te hebben afgelegd gingen we rijden
Voor mijn gevoel ging het errug goed en toen....................... KNAP.........
daar ging de koppelings kabel, ik snel aan de kant want de motor begon al te bokken ( af te slaan)
Dus het examen zou worden afgebroken, maar er kwam een reddende engel langs die zijn les motor aan mij afstond,
en ik verder kon met afrijden. Toen nog een stukje rijksweg moeten nemen en weer snel terug naar het cbr.
Eenmaal binnen aan het tafeltje, kijk die examinator mij aan, en zegt;




U BENT GESLAAGD, IK VOND HET VOLDOENDE

YESSSSSSSSSS
 
Hoihoi collega's, (in spe)

Zijn er nog meer collega-motorrijd(st)ers die een (flink) aantal keren hebben moeten afrijden voordat ze eindelijk legaal op de weg mochten?
Het lijkt er op of iedereen het zo haalt.....
Eerlijke steunbetuigingen wanted!

|(

Gewoon volhouden en net zolang doorgaan totdat je bent geslaagd

Succes, Elly
 
Ik hoefde ook maar 1x examen te doen voor de motor. Voor de auto slaagde ik pas de 3e keer.

Succes en... ik zit dan wel legaal op de weg, maar wel met een illegale uitlaat. Mag dat ook? :P


CAT
 
Theorie en bijzondere verrichtingen in 1 keer, verkeersdeelname gezakt had griep en koorts 40 graden, dus was er met me hoofd :( niet helemaal bij. Plaats op de weg en verder vooruit kijken d8 ik dat ie zei.
Kan me weinig herrinerren van die dag, weet niet eens waar ik gereden heb :?

Mag het 10 mei nog een keer proberen hopelijk lukt het me dan wel.

O-) O-) O-)
 
Geen problemen mee gehad, mag rijden met B-rijbewijs.
En dat B-rijbewijs heb ik gehaals in 1 keer, zowel theorie als examen. })
 
60 lesuren voordat ik in mijn eentje mocht rijden. 1e examen VD gezakt. 2e keer reed ik lekker door, waardoor zelfs een voorrangsfout me vergeven werd. Hoewel fout, ik reed gewoon te snel om nog voor een auto die uit een zijstraat kwam te kunnen stoppen. Maar dit werd toegeschreven op de zenuwen. Helpt wel als je instructeur ook vertrouwen heeft in je kunnen.

Kosten kan je zelf uitrekenen. Sinds ik gestopt ben met lessen heb ik per maand waarschijnlijk niet meer geld over. De rijleskosten hebben plaats gemaakt voor snelheids overtredingen, vastgelegd op camera :(

Ben wel van plan om mijn autorijbewijs iets sneller dan gemiddeld te halen.
 
Ik had alles bij elkaar 36 lesuren A. € 42.00, plus dan nog alle examens dus je kan wel nagaan, een hoop geld. Maar dat kan me niet meer schelen, ik heb mijn rijbewijs en nu lekker doorsparen dan hoop ik in Juni Juli een motor te kopen

Elly
 
Terug
Bovenaan Onderaan