Belgen sjezen op circuit

al die originele stukken zen dus kapot of verdwenen en die moet ik ook bijbestellen
ik zen dan bij de dealer geweest voor prijs
en de originele komt me goeiekoper uit met al dieje prul
ik heb dan ook besloten om voor de goeiekoopste oplossing te gaan en dat is de originele rempomp omdat ik nog zoveel kosten heb om em terug op te lappen
nu weet ik ook dat men helmpje ook aan vervanging toe is na men telefoontje met de invoerder van arai daarstraks
da zijn er nog is 650 dat erbij komen :(

mmm, ik ging toch even voor die brembopomp gekeken hebben en er u originele stukken dan opgestoken hebben
ik dacht zelf dat de pomp zelf goedkoper is dan de originele...
maar ja, ik begrijp u hoor, alleszins veel succes met alles op te lappen, en bekijk het positief
met een nieuw helmpje kun je er weer stevig tegen aan
succes mate
 
waar ligt folembray, is da belgie of frankrijk?

[edit: keb zelf effe moeite gedaan, tis dus frankrijk tussen parijs en lille zekers]

ik denk van me in te schrijven voor 1 augustus, maar dan enkel nog de vraag in welke groep....
 
Laatst bewerkt:
waar ligt folembray, is da belgie of frankrijk?

[edit: keb zelf effe moeite gedaan, tis dus frankrijk tussen parijs en lille zekers]

ik denk van me in te schrijven voor 1 augustus, maar dan enkel nog de vraag in welke groep....

Voor mij is de keuze tussen toerisme en gevorderden, experts is niets voor mij en kwil geen rijdende chicane zijn.
Maar die db-limiet :r . Toch eens goed over nadenken
 
waar ligt folembray, is da belgie of frankrijk?

[edit: keb zelf effe moeite gedaan, tis dus frankrijk tussen parijs en lille zekers]

ik denk van me in te schrijven voor 1 augustus, maar dan enkel nog de vraag in welke groep....
Da zie ik eigenlijk ook wel goe zitten ... maar dan wel in Xpert groep (8 sessies van 20' vrij rijden), diene RECE en RACE bazaar hoeft nie echt voor mij :P ikke wil :]
 
2Db minder op Fol en 1Db meer op Zolder,hoor je zo goed het verschil tussen 93,94 of 95 Db :?

Standaard heb ik 89Db at engine speed 6400/min
en drive by 77Db
maar aan 15k zal da dan toch ook veel meer zijn of niet?

;)
 
2Db minder op Fol en 1Db meer op Zolder,hoor je zo goed het verschil tussen 93,94 of 95 Db :?

Standaard heb ik 89Db at engine speed 6400/min
en drive by 77Db
maar aan 15k zal da dan toch ook veel meer zijn of niet?

;)

Per 3 db is het een verdubbeling van geluid als ik me niet vergis, dus dat moet je wel horen :)
 
hmm wist ik niet |(

maar een Moto die paseerd klinkt toch als muziek in je Oren en als je naar muziek luisterd zet je het toch ook een beetje harder ;)

genoeg gezeverd over Db terug over Belgen die gaan sjeezen :)

iemand gaan Sjeezen vanavond :? Ikke wel :9
 
hmm wist ik niet |(

maar een Moto die paseerd klinkt toch als muziek in je Oren en als je naar muziek luisterd zet je het toch ook een beetje harder ;)

genoeg gezeverd over Db terug over Belgen die gaan sjeezen :)

iemand gaan Sjeezen vanavond :? Ikke wel :9


euhm paseerd en luisterd?
nieuw taalken aant ontwerpen ;) ;) ;) ;)
 
euh.... ja |( :p

het is hier heel de dag droog gebleven,nu kom ik thuis van me werk en het begint te overtrekken Vrdmm,geen ritje dus vanavond B|

heelt weekend klote weer, hopelijk maandag toch grotendeels droog, want onervaren eugene zietet nie zitten om in de regen croix af te bollen ze
nie goe voor et vertrouwen ook nie die f*cking regen... :( :(
 
Nog gasten die volgend weekend gaan rijden op Croix ?
't Zijn dan vrije trainingen, inschrijven ter plaatse....

Ik zal de in principe (lees : bij mooi weer) de namiddagsessies rijden :9
 
Terug
Bovenaan Onderaan