Belgen sjezen op circuit

Wat voor tijden zou je draaien ?? En waar heb je het eerste knietje gelegd :9 ?? Van mij wast in de dubbele rechtse *D

ik zou het echt nie weten
dietzman heeft juist zijne timelapser verkocht
ik denk van da ook eens te kopen
maar zoals dietzman zegt, zone lapser jaagt u op e,dan moete echt diene tijd verbreken, anders rijde slecht en zo, dat verplicht u ergens van betere tijden te rijden .... :9 :9 :9 die in feite wel goed is :9 :9
mijne eerste knieke in diene lekkere linkse na de rechtse op tlange stuk
heerlijke bocht
ik neem hem nu lekker snel, bijna even te snel.... :) :) :)
ik zou eerlijk gezegd denken aan 1.05 ofzo
maar tkan even goed 1.10 zijn of 55sec ;) ;) ;)
 
Laatst bewerkt:
zet de scans even op online, de bochten zijn niet op volgorde denk ik. Maar de habitué's zullen wel kunnen zeggen welke bocht je eerst tegen komt.


(Afbeelding)

(Afbeelding)

(Afbeelding)

(Afbeelding)

(Afbeelding)

En bij deze ook een bedankje voor Biba, die ze voor mij heeft gescand. Het is een schat

das wel goed en zo, maar voor de beginnende rijder zijn die ideale lijnen nie altijd goed, ge moet u dan soms forceren om die te nemen, maar eenmaal ge de goeie lijn hebt gevonden, voor uzelf, en ge weet welke vitessekes ge moet nemen in iedere bocht en zo ist heerlijk :) :) :)
wel zeer lastig circuit zulle
 
Croix-en-Ternois4.jpg


Diene dubbele rechts steek ik wel later in....tweede deel van de bocht is zoals beschreven. En ik ben niet de enige die vindt dat de getekende lijn te krap is in het eerste deel :?
 
hoi kawa600, lang niets gelezen van je, ga je nog naar zolder of hou je het voor gezien.
en steven, ik kan nu droog rijden voor ik maar croix ga, denk dit jaar niet meer, of het moet in bed zijn (als ik slaap), danke.
heb ik nog een werkje voor jou, alle dingen die jij aangeschaft hebt voor je filmpjes cam,kabels,accu's,randapp. enz. enz.en als je da los wil laten de prijzen en waar vandaan. dus om zelf te kijken of het iets is voor ons.
 
Laatst bewerkt:
hoi kawa600, lang niets gelezen van je, ga je nog naar zolder of hou je het voor gezien.
en steven, ik kan nu droog rijden voor ik maar croix ga, denk dit jaar niet meer, of het moet in bed zijn (als ik slaap), danke.
heb ik nog een werkje voor jou, alle dingen die jij aangeschaft hebt voor je filmpjes cam,kabels,accu's,randapp. enz. enz.en als je da los wil laten de prijzen en waar vandaan. dus om zelf te kijken of het iets is voor ons.
dan nog iets, zijn er hier die zin hebben in sc 1 voor en sc 2 achter voor een heel mooie prijsje, kan er eenmalig aankomen, maat en ik bestellen er nl. 6 setjes en vandaar de prijs.
bullet cam: www.rfconcepts.co.uk
best pack 4 nemen, ik heb er nnog een extra afstands bediening bij gekocht. Dan moet ik de display, die naar onderen ligt, niet steeds openen om op Rec te duwen.
Ik kan het opnemen starten vanaf de "cockpit".
Let op dat je een PAL versie besteld.
Levertijd: +/- 4dagen (heel snel dus)
Bij geleverde microfoon vind ik niet goed. Is direct overstuurd en het geluid trekt op niets. Dus heb ik een microfoon appart besteld in de winkle waar ik mijn digitale camera heb gekocht.
Digitale camera: moet een AV in hebben om de bulletcam aan te sluiten.
Bij de bulletcam zit een battery pack bij geleverd. Kun je 8 AA batterijen in steken. Die zijn na een uur leeg. Kostelijke zaak dus.
Ik heb een spannings omvormer laten maken. Batterij motor 12V => spannings regelaar zet dat om naar 9V => bulletcam.
Enige beperking is dan de batterij van de camera. Daar heb ik dan een grote batterij voor gekocht die +/- 6 uur werkt.
En je moet uiteraard zien dat je plaats hebt in de opbergruimte van de motor om de camera in op te bergen.
 
Vraagje,

ik en balliman zoeken nog twee mensen die zin hebben om een voc cursus te volgen nl MT in brugge
het zou op een woensdag zijn in september.
ze moeten een les invoegen daar er geen lopen op woensdag dus een juiste datum krijgen we dees week door, als er iemand interesse heeft.
 
@gpz900r gek, Ik ga maandag 28 juni op Zandvoort rijden, 2 juli op Zolder en 19 juli nog een keer op Zandvoort. Dit is allemaal vrij rijden.

hoi kawa600, lang niets gelezen van je, ga je nog naar zolder of hou je het voor gezien.
en steven, ik kan nu droog rijden voor ik maar croix ga, denk dit jaar niet meer, of het moet in bed zijn (als ik slaap), danke.
heb ik nog een werkje voor jou, alle dingen die jij aangeschaft hebt voor je filmpjes cam,kabels,accu's,randapp. enz. enz.en als je da los wil laten de prijzen en waar vandaan. dus om zelf te kijken of het iets is voor ons.
dan nog iets, zijn er hier die zin hebben in sc 1 voor en sc 2 achter voor een heel mooie prijsje, kan er eenmalig aankomen, maat en ik bestellen er nl. 6 setjes en vandaar de prijs.
 
@gpz900r gek, Ik ga maandag 28 juni op Zandvoort rijden, 2 juli op Zolder en 19 juli nog een keer op Zandvoort. Dit is allemaal vrij rijden.
en dat hou jij allemaal voor je zelf, d's gemeen wij willen wel delen in die fun.
 
Laatst bewerkt:
mijn geld is voor de moment op ;)
de laatse circuitdag was wel een hele dure :(
maar ik denk dat ik in september of zo nog wel is een dagje ga scheuren :P
 
mijn geld is voor de moment op ;)
de laatse circuitdag was wel een hele dure :(
maar ik denk dat ik in september of zo nog wel is een dagje ga scheuren :P

hoi hier, hoe is het nou met jou, al over de schrik heen.
het zal idd een finke kostenpost zijn, maar hoe ben je hem aan het op opknappen.

ik probeer ook voor maandag 12-7-04 mij aan te melden samen met mijn maat.in ieder geval rijden wijook 25-7 groep snel.

vrijdag 9-7 ben ik de gehele dag op zolder, vrouwtje en maat rijden dan en dan ga ik heeeeel veel foto's maken van (als het kan) iedereen die die dag rijd.
dus als je ook gaat even een vermelding evt met foto van motor en of rijder dan kan ik de goede foto's erbij zoeken en evt mailen.
maar hier komt nog wel een vervolg op.

kawa 600 hoe was i, verregend of was het wel fijn tussen de buien door.
laat maar eens een verslag zien.
 
hoi hier, hoe is het nou met jou, al over de schrik heen.
het zal idd een finke kostenpost zijn, maar hoe ben je hem aan het op opknappen.


met mij is alles in orde
mijn motor is al zo goed als opgeknapt
moet nog net de tank wisselen
valblok is ook besteld en dan moet ik nog is een seatcover versieren
ik heb op ebay in amerika echt een koopje gedaan op originele spullen
al de plastik van een blauwe R6 '04(maar dan ook alles), koplamp, achterlicht, tank, spiegels en zelfs de originele taartschep zit erbij ;)
en alles in nieuwstaat zonder krassen
heb toch ook maar een racekuip besteld voor als ik terug het circuit opga :P
over de schrik moet ik nie geraken want die heb ik eigenlijk niet gepakt :P
toen de motor terug ineen zat ben ik direkt gaan :] en de kniekes gaan leggen
hier 2 fotoke's van hoe dat men motor er nu bijstaat :P
bijna terug in orde :} :} :}

DSC09.jpg

DSC10.jpg
 
met mij is alles in orde
mijn motor is al zo goed als opgeknapt
moet nog net de tank wisselen
valblok is ook besteld en dan moet ik nog is een seatcover versieren
ik heb op ebay in amerika echt een koopje gedaan op originele spullen
al de plastik van een blauwe R6 '04(maar dan ook alles), koplamp, achterlicht, tank, spiegels en zelfs de originele taartschep zit erbij ;)
en alles in nieuwstaat zonder krassen
heb toch ook maar een racekuip besteld voor als ik terug het circuit opga :P
over de schrik moet ik nie geraken want die heb ik eigenlijk niet gepakt :P
toen de motor terug ineen zat ben ik direkt gaan :] en de kniekes gaan leggen
hier 2 fotoke's van hoe dat men motor er nu bijstaat :P
bijna terug in orde :} :} :}

(Afbeelding)
(Afbeelding)

dat heb je snel voor elkaar benny :} :}
en dat compleet blauwe ziet er nog es mooier uit ook :9~
 
hoi hier, hoe is het nou met jou, al over de schrik heen.
het zal idd een finke kostenpost zijn, maar hoe ben je hem aan het op opknappen.

ik probeer ook voor maandag 12-7-04 mij aan te melden samen met mijn maat.in ieder geval rijden wijook 25-7 groep snel.

vrijdag 9-7 ben ik de gehele dag op zolder, vrouwtje en maat rijden dan en dan ga ik heeeeel veel foto's maken van (als het kan) iedereen die die dag rijd.
dus als je ook gaat even een vermelding evt met foto van motor en of rijder dan kan ik de goede foto's erbij zoeken en evt mailen.
maar hier komt nog wel een vervolg op.

kawa 600 hoe was i, verregend of was het wel fijn tussen de buien door.
laat maar eens een verslag zien.
Maandag 12-07-04 in Croix is volzet, zie hier
 
Terug
Bovenaan Onderaan