Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Zit daar dan een plek om ze te monteren? Of moet je zelf iets creëren? En hoe dan?Bobbins: Achterbrug ergens in de buurt van de as.
Wat betreft de top, vergeleken met de PCX had ik gehoopt dat er iets meer in zat. Een vario heeft namelijk behoorlijke verliezen. Anderzijds is het blokje van de PCX dan wel weer watergekoeld. Tja, was fijn geweest als 100 GPS redelijk te halen was. Ik zal het mee gaan maken als ik klaar ben met inrijden. Anders 150 cc via de dealer. Te zijner tijd. Geen haast mee.
De LGBTQ beweging / lilliputters voelen zich nu gediscrimineerd.Die konden ze er idd best af laten.
Er is altijd wel een groep te vinden die gaat janken.De LGBTQ beweging / lilliputters voelen zich nu gediscrimineerd.
Krijgen ze in landen als India en op het platteland in China er niet gewoon vijf mensen op?Er is altijd wel een groep te vinden die gaat janken.
Dankjewel voor je uitgebreide informatie! Denk toch dat ik met 125cc net te kort kom. Vooral als ik jou ervaringen zo lees. Ik weeg zelf 75kg, maar t zou wel handig zijn als je iets kan inhalen waar nodig. Zag op je website ook de zzr250 en de ninja 250. Denk dat die een wat hogere top hebben en wat meer pit hebben. Dan kan ik er wel gewoon redelijk veilig mee op de snelweg.80 km/u op de teller (standaard) is 70 km/u op GPS. 85 km/u op de teller zal zo'n 74-75 km/u zijn. De afwijking is ~14%.
Ik heb er een filmpje gemaakt, ook incl. hoe je de teller afstelt dat deze exact GPS weergeeft;
80 km/u (op GPS) moet je meestal wel kunnen halen, maar met een stevige tegenwind, vraag ik me af of je dat wel aan kan tikken of blijven vasthouden. Ik niet altijd, maar ik weeg dan ook al wel zeker 100 kg zonder motorkleding. Zeker met dit soort kleine blokjes scheelt elke kilo.
Maar als je dan gewoon achter een auto blijft hangen, is dat denk ik geen probleem. Op een tweestrooks (zelfde richting) 80 km weg al helemaal niet.
Hoe de motor er uit ziet na een paar jaar onder een hoes, ik durf het niet te zeggen. Gewoon regelmatig schoonmaken en in de winter zorgen dat je de metalen delen inspuit met bijv ACF50 (wel lastig verkrijgbaar), dan mag ik hopen dat het beestje er netjes uit blijft zien. Maar het is een goedkoop ding, dus ik verwacht wel dat je eerder roestvorming zou zien dan bij een duurdere motor (al is dat ook niet altijd het geval). Maar tijdige ontdekking daarvan (en behandeling) zou hopelijk wel er voor kunnen zorgen dat ze er netjes uit blijven zien.
Verbruik met standaard teller haalde ik 1 op 47,5. Na afstellen op GPS werd dat 1 op 35,5. Wederom met mijn zware botten.
Omdat ik het op GPS heb afsteld is dat wel slecht vergelijken met andere motoren, maar dan weet je wel het echte verbruik. Dat strookt alleen weer niet met het verschil tussen die twee waarden met in het achterhoofd een afwijking van 14%. Mogelijk dat de tegenwind die ik onderweg had ook negatief werkte. 1 op 41 zou dus ik dus eigenlijk eerder verwachten op ritten met weinig (stevige) tegenwind.
Ik rij wel eens circuit met een R3.Dankjewel voor je uitgebreide informatie! Denk toch dat ik met 125cc net te kort kom. Vooral als ik jou ervaringen zo lees. Ik weeg zelf 75kg, maar t zou wel handig zijn als je iets kan inhalen waar nodig. Zag op je website ook de zzr250 en de ninja 250. Denk dat die een wat hogere top hebben en wat meer pit hebben. Dan kan ik er wel gewoon redelijk veilig mee op de snelweg.