Welke regio woon je? In de buurt van Amersfoort kan je de mijne een keertje een rondje uitlaten.Klopt. Heb al wat gebeld hier en daar. Lastig, vooral het proefrijden. Ziet ernaar uit dat ik daarvoor naar Coevorden mag.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Welke regio woon je? In de buurt van Amersfoort kan je de mijne een keertje een rondje uitlaten.Klopt. Heb al wat gebeld hier en daar. Lastig, vooral het proefrijden. Ziet ernaar uit dat ik daarvoor naar Coevorden mag.
Daar ben ik ook wel benieuwd naar.Welke regio woon je? In de buurt van Amersfoort kan je de mijne een keertje een rondje uitlaten.
Daar ben ik ook wel benieuwd naar.
Of je de bak een beetje kan quickshiften door deze te laten opschakelen door de toerenbegrenzer.
Heb m gezien, scheel lt te weinig met nieuwe.Er staat er eentje op marktplaats!
Ik vind die Honda's ook mooi, maar als fun bike net ff te duur. TNT is een prima prijs. Weet alleen niet of ik met het vermogen kan leven. Ik weet het, daar koop je m niet voor, maar met het verkeer meekomen is wel prettig. Ik heb er te kort op gereden om daar duidelijkheid in te krijgen.
Ja dat had ik al een beetje begrepen van YouTube. Voor mij is het een fun bike naast de GS.Binnendoor kan je op een TNT125 prima meekomen, op de snelweg kan, maar dan zou ik lekker een beetje op de rechterstrook blijven hangen en af en toe een vrachtwagen inhalen. Als enige motor zou ik geen 125cc'er willen, dan toch echt minimaal 300cc, liefst nog meer. Voor een motorscooter minimaal 300cc, een echte motor 400cc+
Ja dat had ik al een beetje begrepen van YouTube. Voor mij is het een fun bike naast de GS.
Een motorscooter haalt er vaak net even wat minder vermogen uit dan een motor heb ik het idee?Binnendoor kan je op een TNT125 prima meekomen, op de snelweg kan, maar dan zou ik lekker een beetje op de rechterstrook blijven hangen en af en toe een vrachtwagen inhalen. Als enige motor zou ik geen 125cc'er willen, dan toch echt minimaal 300cc, liefst nog meer. Voor een motorscooter minimaal 300cc, een echte motor 400cc+
Dat zou kunnen, toch haalt een 125cc motorscooter ook nog wel 115-120 km/u. Niet elke 125cc'er kan dat halen. Het is gewoon relaxt van A naar B, wat baggage onder je kont, overal makkelijk tussendoor. Heerlijk man, zo'n scoot voor erbij. Echt leuk. En helemaal leuk als je dus meer cc's onder je kont hebt, maar dat weegt ook meer. Mijn NMAX 155 weegt 127 kg, kan keren op een zakdoek, loopt 1 op 35 en een top van 124 km/u. Binnenkort denk ik een andere uitlaat erop gooien, de huidige begint te roesten na 2 jaar.Een motorscooter haalt er vaak net even wat minder vermogen uit dan een motor heb ik het idee?
Schakelen wil ik wel blijven doen inderdaad. Scooter lijkt me niets eerlijk gezegd.
Ik heb een Derby GP-1, Majesty 250, Maxter 150 en een Speedfight 100 gehad.Dacht ik ook, tot ik in 2007 eens op een Yamaha XMAX 250 stapte. En dat was maar een 250'je.
Gewoon een keer proberen.
Ik heb een Derby GP-1, Majesty 250, Maxter 150 en een Speedfight 100 gehad.
Tegenwoordig ga ik toch liever voor een motorfiets.
Het rijders gevoel vind ik niet te overtreffen.
Of ik nou met de 310 of de 1200 ga.
Altijd een big smile en bochten aanvallen met genoeg grondspeling.
Wel alle drie op Hyperpro gezet voor het betere sturen.
Ik heb de tnt naast een g310gs. (Ook al niet de zwaarste). Pak hem steeds vaker. Zit na 1,5 maand al op 1500 km! Ging de tnt net iets sneller, dan werd het helemaal 50/50 tussen de 2 motoren.Ja dat had ik al een beetje begrepen van YouTube. Voor mij is het een fun bike naast de GS.