TheAceOfSpades
MF veteraan
- 23 aug 2002
- 1.603
- 0
Ik wil graag wat informatie inwinnen voor ik aan het sleutelen ga.
Vanmorgen wilde ik naar mijn werk op mijn Z750 ('85). Met de kraan op PRI (staat ie altijd) probeer ik de motor te starten. Dat lukte (al liep ie alles behalve soepel) en tegelijkertijd hoorde ik de benzine op de grond kletteren.. via het slangetje vanuit het luchtfilterhuis.
De kraan op ON gezet en hij lekte niet meer maar bleef wel lopen. Ik weet dat de motor zeer moeilijk start in de ON stand (het lijkt alsof het een 15 seconden duurt voordat ie benzine krijgt) vandaar dat ik altijd op PRI rijd.
Graag jullie mening over het volgende:
Met de vlotters is denk ik niets mis, anders was de benzine uit de vlotterkamers gekomen en niet uit mijn luchtfilterhuis? en dan had ON het lekken niet gestopt?
Waar moet ik dit zoeken?
Vanmorgen wilde ik naar mijn werk op mijn Z750 ('85). Met de kraan op PRI (staat ie altijd) probeer ik de motor te starten. Dat lukte (al liep ie alles behalve soepel) en tegelijkertijd hoorde ik de benzine op de grond kletteren.. via het slangetje vanuit het luchtfilterhuis.
De kraan op ON gezet en hij lekte niet meer maar bleef wel lopen. Ik weet dat de motor zeer moeilijk start in de ON stand (het lijkt alsof het een 15 seconden duurt voordat ie benzine krijgt) vandaar dat ik altijd op PRI rijd.
Graag jullie mening over het volgende:
Met de vlotters is denk ik niets mis, anders was de benzine uit de vlotterkamers gekomen en niet uit mijn luchtfilterhuis? en dan had ON het lekken niet gestopt?
Waar moet ik dit zoeken?