Bezoek aan mijn Crossmotor verloopt raar

heb het zelfde gehad met de verkoop van mijn vfr, kwam ook man met busje (witte) zei ook mooi dinkie waar zit de bank, ik zei aan het einde van de straat, en weg wassie ook... motor heeft hele middag buiten gestaan plus gedeelte van avond terwijl er niemand thuis was...

maar smaakt idd beetje raar, op slot, onder een grote lamp, kaboutertje in de tank met een mobieltje zodat ie je kan bellen als de motor word opgehaald!

succes dude.. maar houd de motor zowiezo een tijdje in quarantaine wie weet komt de man op een onverwacht tijdstip terug!
 
Lijkt me een goed geval van het zekere voor het onzekere nemen. Motor zou ik sowieso even ergens anders plaatsen. Niet één nacht, maar één of 2 weken ofzo.

Daarnaast zou ik ook effe iets verzinnen om te voorkomen dat je morgen 2 nieuwe ruiten, 4 nieuwe sloten en een nieuwe trapfiets moet kopen. Dat soort schade kan ook snel oplopen en daar ben je al gauw niet voor verzekerd.
 
Hoe zou je verzekering reageren als jij al 2 jaar WA basis verzekerd bent...deze op bv maandagmiddag upgrade tot een allrisk of in ieder geval diefstaldekking...en maandagavond wordt de motor gestolen..

Gevalletje toeval of gevalletje verzekeringsoplichting?

Alhoewel het naar het laatste zou ruiken, is het in dit geval toch écht het eerste.
Ik heb altijd geleerd dat je gebruik moet maken van je opgedane kennis....
Anders meld je dit toch tegen aan verzekering? Dan is het aan hun om je de verzekering te weigeren of niet ....
 
Een briefje op de motor zetten met erop:

Gelieve meneer de ING-er mijn motor niet stelen. Ik wil best over de prijs onderhandelen.

Met vriendelijke groet,
 
wat voor kx80 is het? en is ie wat waard? want ik geloof nooit dat hij terug zal komen om een kx80 van ongeveer 1000 eu? te stelen. misschien vond ie het wel een enorm grafding en was te beleefd om te zeggen dat het nix was.

zelf heb ik ooit nl. hetzelfde gedaan bij een motorblok van een camper. ik kwam daar kijken, en het was helemaal nix, maar deze vent was zo opdringerig en vervelend dat ik geen zin in dat gelul had, dus ik heb ook gezegt dat ik ging pinnen, en ik ben nooit meer terug gekomen.
ben ik nu een dief? ik wou dat blok gratis nog niet hebben, misschien dacht deze man net zo over jouw kx80. want is een kx80 nu echt een ding wat je zou stelen? in welke staat is ie, en wat kost dat ding? sorry dat ik het zeg, maar ik denk dat je spoken ziet
 
@ TS;

Oke , ik ben dus die gast van dat busje.
Ik laat je niet langer meer in spanning.
Ik wou hem in de nacht van 3 op 4 januari ophalen.

:Y
 
wat voor kx80 is het? en is ie wat waard? want ik geloof nooit dat hij terug zal komen om een kx80 van ongeveer 1000 eu? te stelen. misschien vond ie het wel een enorm grafding en was te beleefd om te zeggen dat het nix was.

blablabla...


Dus weg gaan zonder verder iets te melden is beleefd?? :? *:)
 
Nu kunnen mensen hierzo TS wel belachelijk maken om zijn bezorgdheid, maar dat hij zich ongerust maakt is helemaal zo gek niet.

Ik kan het weten.
Ik heb 8x(!) ongenode gasten op bezoek gehad omwille van zo'n crosser!
2x eentje gestolen.
Alleen dankzij "absurde" veiligheidsmaatregelen kon voorkomen worden dat er nog meer verdwenen zijn.

Dus alle "lolbroeken", jullie kunnen daar maar beter mee ophouden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan