Bijna dood ervaring... gast afmeppen?

Capoeirist

MF veteraan
14 mrt 2002
10.411
18
Vanmiddag ff flink stuk gestuurd.. een 220 km ofzo..

Op geven moment besloot een gastje in een groen/bruine volvo 440 in valkenswaard dat hij niet hoefde te stoppen achter de andere auto's die voor rood stonden.. het sprong op groen en hij haalde over mijn rij baan iedereen in. Als ik niet had uitgeweken was ik morsdood geweest. Die lul reed een 80/90 en ik een 60.. en dat tegen over elkaar..

Uitwijken en middel vinger.. Ik heb toen getwijfeld om om te draaien, achteraan, bij stoplichten zijn deur open te trekken en hem een flinke hengst te verkopen..

Nu spijt dat ik het niet heb gedaan,hoewel ik het ergens ook wel verstandig vind dat ik het niet heb gedaan..

Wat had jij gedaan ?
 
Hetzelfde als jij, alhoewel ik over het algemeen uit V'waard uit de buurt blijf, teveel kasten daar :) (is beter hoor dat je hem met rust gelaten hebt, die gast heeft het waarschijnlijk niet eens in de gaten gehad, zo zat er gister 1 ter hoogte van Geldrop op de snelweg me van de weg te drukken met 180 op mijn teller , de sukkel , maarja ..... )
 
Moeilijke keuze.....

Aan de ene kant kan die gast bijeen rammen je veel geld en gezeik kosten zchteraf
maar aan de andere kant zou het wel verdiend en leuk zijn om het wel te doen...

Hangt er van af hoe opgefokt ik zou zijn :P
 
Ik was omgedraaid! een bijna dood ervaring kost bij mij een raam. Ik keer zelfs als ik een middelvinger krijg......

had ik laatst... auto hard rijden, ik harder :] stond de brug open ha ha ha... Hij snel zijn raampie dicht, trok ik zijn deur open. Heb hem alleen verrot gescholden..
 
in het kader van het motorcross kampioenschap in Valkenswaard dit weekend een insane jump erover heen met een kleine landing op zijn dak.
 
Het is idd wat met die koekblikrijders :(

Ik reed vanavond terug vanuit Den Bosch naar huis en bij de Vliert ging ik op het kruispunt rechts af, terwijl twee tegemoetkomende auto's ook links gingen. Aangezien ik de kortste bocht maakte, moesten zij mij voorrang verlenen.

De eerste auto knalde gewoon door en twee pubers lachte mij uit, omdat ik dus in de ankers moest. Ik meteen weer het gas erop, aangezien ik dacht dat die tweede auto zou stoppen. Nee hoor ... ook twee pubers die gewoon alsnog het gas erop gooide. Het scheelde weinig of ik lag eronder.

FF een hoop gevloek er getier kwam er vanuit mijn helm })

Heb het gas erop gegooid en die eikels ingehaald, waarbij de achterste nog probeerde om mij de toegang te versperren. |(
Maar ja een R1 lust hem wel en ik was er dus zo voorbij. Ging voor die voorste rijden en meteen ff flink de rem erop. Hoop gepiep achter mij, terwijl ik meteen weer het gas erop gooide :+

Stelletje eikels dat er rondrijden.

Vanmiddag nog wel heel netjes twee keer gewaarschuwd door motorrijders dat ik het gas eraf moest gooien en jawel hoor ... achter een boom stond meneer agent te spelen met een lasergun en verderop was het helemaal een circus.
Een politiebusje met motor. Een hoop agenten ... wat dat allemaal niet mag kosten |(

Een filtser voor de bus met daarvoor een stoel met een jas eromheen, zodat je de opstelling niet zag en zodra ik het busje passeerde zag ik dat ik meteen op de korrel werd genomen door twee agenten met een lasergun. Lullig voor hun reed ik nog maar 70 })
 
Laatst bewerkt:
Vanmiddag ff flink stuk gestuurd.. een 220 km ofzo..

Op geven moment besloot een gastje in een groen/bruine volvo 440 in valkenswaard dat hij niet hoefde te stoppen achter de andere auto's die voor rood stonden.. het sprong op groen en hij haalde over mijn rij baan iedereen in. Als ik niet had uitgeweken was ik morsdood geweest. Die lul reed een 80/90 en ik een 60.. en dat tegen over elkaar..

Uitwijken en middel vinger.. Ik heb toen getwijfeld om om te draaien, achteraan, bij stoplichten zijn deur open te trekken en hem een flinke hengst te verkopen..

Nu spijt dat ik het niet heb gedaan,hoewel ik het ergens ook wel verstandig vind dat ik het niet heb gedaan..

Wat had jij gedaan ?

als je hem had aangekund had ik dat zeker gedaan!!!! met zo'n actie moet je niet kunnen wegkomen!!!!
 
Hmmm ik wil zo'n bigfoot motor, inmense vering erop, banden van 2M breed, 45" ofzo, profiel waar je een klein kind in kan verstoppen...
en dan er dwars overheen rijden })

Maargoed uuuh ff back to reality, ik zou er niet speciaal voor omkeren, krijg je teveel gezeik mee.. als ik zo iemand bij stoplicht tegen kom zou het echter een andere zaak zijn.
 
Handig zijn die hè, mijne zijn ook een beetje ruw aan de buitenkant, was 2 weken later nog steeds te zien op het gezicht van degene die mij bijna van m'n fiets reed vorig seizoen O-)
Jij bent helemaal niet zo lief als je eruit ziet :+
 
Heb er ook over nagedacht vandaag om 2 keer te keren en eens te vertellen wat ik ervan vond, maar ach, je weet wat je kan verwachten met motorrijden, keren en ruzie maken verpest ook je dag, dus maar lekker verder gereden, ik was relaxed :) vandaag.
 
Ja, ik had vrijdag ook zoiets:

Rij ik door Den Bosch (Rompertsebaan), rijd er een BBA-bus TEGEN het verkeer in! Dus op mijn rijbaan. Ik schok me helemaal de pleuris, vol in de ankers. Scheelde misschien 2 meter of ik zat erop met een geschat snelheidsverschil van 120. (Denk dat hij 50 reed en ik 70) Het is maar goed dat je met je motor weinig ruimte nodig hebt, als ik in een blik reed was het dus een frontale botsing geweest.

Conclusie, die pokke BBA-ers moeten ze allemaal afknallen!

Zo, ben ik m'n opgekropte frustaties ook weer kwijt, sorry maar moest ff.

Om terrug te komen op het topic:

Ik ben niet omgedraait. Ik was te verbaast en die bus leek mij te groot en te gesloten om er iets tegen te kunnen beginnen. Maar als me nog 1 keer zoiets overkomt met de BBA weet ik zeker dat ik er toch ff een stukje achteraan ga.
 
Jij bent helemaal niet zo lief als je eruit ziet :+


|( ( ;) :+ )


Ik was dus denk ik ook omgekeerd, en ik vrees dat ik dat raampje had gelaten voor wat het was, en de bestuurde M/V door het raam heen een dikke optreiter voor z'n harses had gegeven, dattie het in vervolg maar normaal gebruik maakt van de weg ...... :(
 
Een kennis van een vriend heeft dat ook wel eens gedaan, werd afgesneden door twee jonge meiden op de provinciale weg naar schoonhoven.
Hij dr op af, voor die auto en plots op zijn rem. Meisje wijkt uit en knalt boven op een tegenligger!

De één dood en de andere voor dr leven voeding eten door een rietje! Motorrijder is artikel 5 WVW en doodslag ter laste gelegt.

Ik zelf ga dus nooit achter koekblikkies aan, je zal het op je geweten hebben dat iemand ander zich verrot rijd
 
Ja Capoeirist

Jij vraagt wat wij zouden doen in jou geval!

Ik denk dat dat een moment opname is..

Maar als je dit zo leest dan zou je die koekblikrijder even met de neus in de feiten duwen.

M.a.w. even uit z'n auto trekken en een z'n eigen spiegel laten eten!!!!
Dan zal die de vogende keer wel wel even nadenken voordat die zoiets weer doet.

dus...
 
Een kennis van een vriend heeft dat ook wel eens gedaan, werd afgesneden door twee jonge meiden op de provinciale weg naar schoonhoven.
Hij dr op af, voor die auto en plots op zijn rem. Meisje wijkt uit en knalt boven op een tegenligger!

De één dood en de andere voor dr leven voeding eten door een rietje! Motorrijder is artikel 5 WVW en doodslag ter laste gelegt.

Ik zelf ga dus nooit achter koekblikkies aan, je zal het op je geweten hebben dat iemand ander zich verrot rijd

Terecht dat die wijven dood kwamen, nu heeft hij een leven op zijn geweten maar hij heeft het zijne nog wel, automobilistje moet maar es leren dat er meer is dan hij alleen in zijn gefinancierde wrak.

De keus was voor mij niet moeilijk, dat eigenwijze schijtwijf in dat blik dood of ik ?

Wat dacht je dat ik zou kiezen.......
 
Denk je dat het oplucht ???

Het probleem daarna is dat JIJ de LUL bent als ie aangifte doet.
Dan hang je wegens geweldpleging en eigen rechter spelen, hoe onrechtvaardig het ook mag klinken.

Daarnaast is het wel dat de persoon in kwestie wel eens veel groter en sterker kan zijn of wapens bij zich heeft.

Lijkt me beter dat je je mobiel pakt en de politie kenbaar maakt dat er een kamikaze idioot rondrijd, we plaats en richting doorgeven met kenteken.

Je weet niet of er wat aan gedaan word, maar laat hun het opknappen, daar zijn ze voor.
Mogelijk dat ie daar verderop word aangehouden als ze toch staan te controleren.

Als ik elke mogelijke moordaanslag van koekblik moet gaan meppen kan daar wel een dagtaak van maken.
Daarnaast maak ik ook wel eens een fout in het verkeer.
Ben ook niet O-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan