Gelezen in Motor Magazine van deze week (nr 7/2002):
"Wellicht dat de Honda Fireblade als winnaar uit de bus komt, ondakns ernstige minpunten op het gebied van injectie en stuurstabiliteit. Het zou zo maar kunnen zijn dat de pluspunten die negatieve eigenschappen weten te compenseren. De 2002-Fireblade is namelijk verder zo'n onwaarschijnlijk sensationele goede supersporter dat hij na het oplossen van de twee nadelen zijn concurrentie afslacht, inclusief de R1"
Goeiendag zeg, wat een conclusie. Die probleemjes moeten toch wel op te lossen zijn met een stuurdemper, een paar dynojet runs en aangepaste injectiemap.
"Wellicht dat de Honda Fireblade als winnaar uit de bus komt, ondakns ernstige minpunten op het gebied van injectie en stuurstabiliteit. Het zou zo maar kunnen zijn dat de pluspunten die negatieve eigenschappen weten te compenseren. De 2002-Fireblade is namelijk verder zo'n onwaarschijnlijk sensationele goede supersporter dat hij na het oplossen van de twee nadelen zijn concurrentie afslacht, inclusief de R1"
Goeiendag zeg, wat een conclusie. Die probleemjes moeten toch wel op te lossen zijn met een stuurdemper, een paar dynojet runs en aangepaste injectiemap.