Blik op de weg II

Ik kijk het liefst naar

  • Wegmisbruikers

    Stemmen: 120 13,1%
  • Blik op de weg

    Stemmen: 718 78,1%
  • Geen van beide

    Stemmen: 81 8,8%

  • Totaal aantal stemmers
    919
Status
Niet open voor verdere reacties.
ik vond blik op de weg altijd leuk maar daar wordt tegenwoordig zoveel geluld dat ik er niet veel meer aan vind. En wegmisbruikers is leuk om te zien alleen jammer dat die spee er elke keer met z'n @#$ kop tussendoor komt.
Helemaal waar. Maar vaak maakt de motorspecial op het eind van het seizoen alles goed.
 
Het conflict tussen Blik op De Weg en Spee is inmiddels toch opgelost waardoor ze gewoon weer plaatjes mogen schieten?

Geef mij BODW, die mensen zijn veel redelijker. Kan me van wegmisbruikers nog een uitzending herrineren waar er een 2 baans afrit was naar een andere snelweg met een mooie bocht erin. Op de linkerbaan reden een aantal auto's en op de rechterbaan kwamen een aantal motorrijders aan die die bocht mooi wilden nemen. Ze hielden zich gewoon netjes aan de snelheid maar werden aan de kant gezet wegens rechtsinhalen. Dat is dus zo sensatiegericht, want was is er nou leuker dan motorrijdertje pesten? Die auto's bleven onnodig linksrijden en komen er zonder straf mee weg. :r

Zoals al eerder gezegd, Spee en die krullenbol weg en Wegmisbruikers is al een stuk beter. Maar BODW blijf ik toch de beste vinden :}


(ff aangepast) :^
 
Ik vind Wegmisbruikers leuk om te zien. Zolang die grootste eikel van deze aardkloot maar niet in beeld verschijnt (Spee) en Andre zijn commentaar bij zich houdt... Helaas is dat onwaarschijnlijk -O-

Wat is er toch mis met Koos Spee?

Je kan zeggen wat je wil maar hij doet z'n werk goed. Al jaren daalt het aantal verkeersdoden en wanneer uit enquetes blijkt dat NL-ers linksrijders haten stuurt hij zo'n videowagens daar op af. Koos Spee maakt het beleid niet, hij voert het alleen uit.

Toegegeven, af en toe is het wel een ubermoraalridder maar je weet precies wat je aan hem hebt. Hij geeft zelfs toe dat ook hij wel eens geflitst is.

Ga je nu voor de gein eens de situatie voorstellen dat er totaal geen verkeershandhaving is. Denk je dat dat voor "ons" motorrijders een goede situatie is?

Al heb ik wel een schijthekel aan die verbalisanten die 9 van de 10 keer doen alsof iemand een kleuter is die stieken een snoepje heeft gepakt. En als ze -net- tegen de grens van invordering aanzitten doen ze nog even een tweede meting. JA! Dat wordt invorderen, hoor je ze dan maar veel te trots roepen.
 
Wat is er toch mis met Koos Spee?
Koos Spee maakt het beleid niet, hij voert het alleen uit.
Koos Spee bepaald weldegelijk waar er flitskasten worden geplaatst en waar er intensiever gecontrolleerd wordt. Dus zodoende maakt hij gedeeltelijk het beleid.
Verder is het een moraalridder die sensatie TV maakt en als hij te weinig minuten op de buis krijgt gaat ie huilen en verbied het om medewerking te verlenen aan het (veel educatievere) Blik op de Weg.
Bah, ik kots op Spee!! :r
 
andre%20en%20spee%20met%20kistje3.jpg
 
BodW is beter, al is het alleen al dat Leo de Haas zelf ook motorrijder is.(toch?)
en dus verkeersgedragingen van bepaalde motorrijders beter begrijpt en er niet zo'n dom lulverhaal als v.d. Toorn(kistje) verspreid.

Plus dat daar sommige overtreders een interview krijgen. Kun je wat van leren..

Mooie site
www.houdblikopdeweg.nl
 
Laatst bewerkt:
ik vind het echt zielig hoe ze doen als iemand 30 km te hard rijd

volgens mij vinden hun het minder erg als je iemand over hoop steekt

dan 30 km te snel rijden wand oh wat is dat erg zeg

hou toch op zeg


Ik vind 30 te hard best veel. Je hebt er in Nederland geen reet aan, dus je doet het alleen voor je zelf. En 60 in een woonwijk? Als ik jou was zou ik het niet voor mijn deur doen.
 
Bah, ik kots op Spee!! :r

Ik kots op die smurf met verlopen Knightrider-haar. Volgende aflevering moet je maar eens opletten: de sensatiezoeker is AvdT. Tijdens de interviews hoor ik Koos Spee nooit woorden als "motorduivels" of "verkeerscriminelen" gebruiken. Sterker nog, de enkele keer dat het over motorrijders specifiek gaat is het juist Koos Spee die benadrukt dat de meeste motorrijders zich over het algemeen prima aan de regels houden.

Nogmaals, ik ben de laatste die voorstander is van dat geflits en gedoe. Maar die videowagens halen soms wel mongeaulen van de weg waar je u tegen zegt. Die trajectcontrole is ronduit schandalig en de gemiddelde bermbelastingambtenaar mag wat mij betreft ook worden opgeknoopt: die staat bijna altijd geld te verdienen ipv bij een school de verkeersveiligheid te fixen.

Koos Spee is nu "het gezicht" van de verkeershandhaving en daarom vinden sommige mensen het gerechtvaardigd om deze man als duivel af te schilderen. Begrijpelijk, maar niet terecht naar mijn mening.
 
BodW is zeker het betere programma, maar dat is helemaal te weiten aan het overdreven geouwehoer van die gekrulde mafketel. Het programma verder vind ik best leuk (geen beter vermaak dan leedvermaak) maar hij moet overal zo'n spectaculair verhaal van maken, als ik dat wil ga ik wel in Amerika wonen.
 
Ik kots op die smurf met verlopen Knightrider-haar. Volgende aflevering moet je maar eens opletten: de sensatiezoeker is AvdT. Tijdens de interviews hoor ik Koos Spee nooit woorden als "motorduivels" of "verkeerscriminelen" gebruiken. Sterker nog, de enkele keer dat het over motorrijders specifiek gaat is het juist Koos Spee die benadrukt dat de meeste motorrijders zich over het algemeen prima aan de regels houden.

Nogmaals, ik ben de laatste die voorstander is van dat geflits en gedoe. Maar die videowagens halen soms wel mongeaulen van de weg waar je u tegen zegt. Die trajectcontrole is ronduit schandalig en de gemiddelde bermbelastingambtenaar mag wat mij betreft ook worden opgeknoopt: die staat bijna altijd geld te verdienen ipv bij een school de verkeersveiligheid te fixen.

Koos Spee is nu "het gezicht" van de verkeershandhaving en daarom vinden sommige mensen het gerechtvaardigd om deze man als duivel af te schilderen. Begrijpelijk, maar niet terecht naar mijn mening.

Na de actie om Leo de Haas van de TV te halen heeft hij voor mij voorgoed afgedaan.
Als een kleine kleuter huilen omdat hij te weinig zendtijd kreeg. En dan Leo de Haas pesten om hem zo een hak te zetten.

Inhoudelijk ook weinig tegen Spee hoor, maar met die actie heeft hij het helemaal verzaakt bij mij. :r |( :X :N
 
Kwalitatief " zuigen" beide programma's.
De enige functie die de "praatpalen" hebben is
het vullen van minuten en
het tekort aan geschoten materiaal verdonkeremanen.

Zoveel mogelijk uitzendingen met zo min mogelijk geschoten materiaal = VET verdienen...
 
Laatst bewerkt:
Kwalitatief " zuigen" beide programma's.
De enige functie die de "praatpalen" hebben is
het vullen van minuten en
het tekort aan geschoten materiaal verdonkeremanen.

Zoveel mogelijk uitzendingen met zo min mogelijk geschoten materiaal = VET verdienen...

Lijkt me stug?
Op de website van blik op de weg gelezen dat ze ongeveer 0,5% van wat ze filmen ook daadwerkelijk in hun programma gebruiken.
Lijkt het me eerder zonde om dát juist niet te gebruiken, want dat is dan toch weggegooid materiaal/geld?? :?

Overigens vindik Blik op de Weg wel een stuk beter en informatiever dan het sensatiezoekende Wegmisbruikers waarbij elke overtreder wordt afgeschilderd als een levensgevaarlijke maniak die je maar beter van de weg kunt halen.
Jammer alleen dat er bij Blik op de Weg soms 10 min. geluld word over de verschillende soorten brommers en brommobielen die je hebt :Z

En oja, ik heb het gevoel dat de agenten bij Blik op de Weg een stuk reëler zijn dan bij Wegmisbruikers maar ik kan me niet voorstellen dat de producers invloed hebben op de agenten. Miss het doelgericht laten zien van bepaalde situaties.
Daarin slaagt BodW dan ook een stuk beter dan Wegmisbruikers.
 
Wat is er toch mis met Koos Spee?

Toegegeven, af en toe is het wel een ubermoraalridder maar je weet precies wat je aan hem hebt. Hij geeft zelfs toe dat ook hij wel eens geflitst is.


Jah, en wie was ook alweer zo verbolgen toen Leo de Haas zei dat die soms de kleppen van zijn auto goed schoonbrand |(
 
Toegegeven, af en toe is het wel een ubermoraalridder maar je weet precies wat je aan hem hebt. Hij geeft zelfs toe dat ook hij wel eens geflitst is.


Je weet niet precies wat je aan hem hebt, hij draait altijd zijn verhaal bij dat andere mensen altijd fout zijn.
Tijd geleden was die ook bij 538 op bezoek en hij vond het totaal niet erg dat de flitsmeldingen werden doorgegeven via de radio, want mensen kunnen die hmp nummers toch niet onthouden en dan gaan ze maar de hele tijd langzaam rijden over die betreffende weg (wat ze dan schijnbaar dan wel weer horen). Ik bedoel, geloof je het zelf?! Ondertussen zit die vast wel een plannetje te smeden dat het over een x aantal jaar verboden word. Want als iedereen dan langzaam zou rijden, zouden er ook geen boetes meer worden uitgedeeld.

En dat hij zelf wel eens geflitst is, daar zou ik wel eens een bron van willen zien/lezen, kan me niet voorstellen dat hij zoiets zou zeggen.
 
Je weet niet precies wat je aan hem hebt, hij draait altijd zijn verhaal bij dat andere mensen altijd fout zijn.
Tijd geleden was die ook bij 538 op bezoek en hij vond het totaal niet erg dat de flitsmeldingen werden doorgegeven via de radio, want mensen kunnen die hmp nummers toch niet onthouden en dan gaan ze maar de hele tijd langzaam rijden over die betreffende weg (wat ze dan schijnbaar dan wel weer horen). Ik bedoel, geloof je het zelf?! Ondertussen zit die vast wel een plannetje te smeden dat het over een x aantal jaar verboden word. Want als iedereen dan langzaam zou rijden, zouden er ook geen boetes meer worden uitgedeeld.

En dat hij zelf wel eens geflitst is, daar zou ik wel eens een bron van willen zien/lezen, kan me niet voorstellen dat hij zoiets zou zeggen.

plus het feit dat hij een mercedes heeft met chauffeur
 
Vanavond de motor special bij Blik op de Weg:

Elk jaar sluit het programma Blik op de Weg af met de Motorspecial. Aanstaande dinsdag is het weer zover. Benieuwd wat de politie dit jaar tegenkwam? Zorg dan dat je op 4 december om 20.30 uur naar Nederland 1 kijkt.

Blik op de Weg: Motorspecial
Nederland 1
20.30 uur
 

Ik vind Wegmisbuikers echt GEWELDIG!!! HEEEEEERLIJK dat al die rijbewijzen ingevorderd worden, ik kick daar echt waanzinnig op!! Daarnaast kan ik er lekker de moraalridder uithangen door al die aso motorrijders door het slijk te halen tijdens mijn overheerlijke praatmomentjes....

Mijn wil is wet.

Toedeloe
Koos S.
 
Ik vind Wegmisbuikers echt GEWELDIG!!! HEEEEEERLIJK dat al die rijbewijzen ingevorderd worden, ik kick daar echt waanzinnig op!! Daarnaast kan ik er lekker de moraalridder uithangen door al die aso motorrijders door het slijk te halen tijdens mijn overheerlijke praatmomentjes....

Mijn wil is wet.

Toedeloe
Koos S.


_O- ..... Geweldig dit!
 
Vanavond de motor special bij Blik op de Weg:

Elk jaar sluit het programma Blik op de Weg af met de Motorspecial. Aanstaande dinsdag is het weer zover. Benieuwd wat de politie dit jaar tegenkwam? Zorg dan dat je op 4 december om 20.30 uur naar Nederland 1 kijkt.

Blik op de Weg: Motorspecial
Nederland 1
20.30 uur
*O*

bedankt!
 
Ik vind Wegmisbuikers echt GEWELDIG!!! HEEEEEERLIJK dat al die rijbewijzen ingevorderd worden, ik kick daar echt waanzinnig op!! Daarnaast kan ik er lekker de moraalridder uithangen door al die aso motorrijders door het slijk te halen tijdens mijn overheerlijke praatmomentjes....

Mijn wil is wet.

Toedeloe
Koos S.

Die dillhole laat zich rijden, dus hij hoeft nooit bang te zijn om zijn rijbewijs kwijt te raken. Ook niet als die zijn chauffeurtje instrueert om harder te rijden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan