Blik op de weg II

Ik kijk het liefst naar

  • Wegmisbruikers

    Stemmen: 120 13,1%
  • Blik op de weg

    Stemmen: 718 78,1%
  • Geen van beide

    Stemmen: 81 8,8%

  • Totaal aantal stemmers
    919
Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb toch een beetje mijn twijfels bij de meting op die dijk. Hangt volgens mij ook nogal af van bochtensnelheid en kreeg niet echt het idee dat ze op een recht stuk een snelheid hebben kunnen meten.
 
zag ik geen MF-er die in het begin de auto wees op zijn ruimte voor he stoplicht?
 
Zo zeg, deze aflevering was weer aardig :Z .
 
Laatst bewerkt:
En ik dacht altijd dat je wel mag inhalen op dezelfde baan mits je de doorgetrokken streep niet overschrijdt...

Hoe moet dat morgen als ik op de snelweg al die auto's in de file op hun eigen weghelft inhaal?
 
Laatst bewerkt:
Leek wel een damenleathers special dit.

Maarja, was niet onaardig, maar ook niet super boeiend.
 
Weer jammer dat ze 90% van dat ambulancegedoe de vorige keer ook al hadden uitgezonden.
 
En ik dacht altijd dat je wel mag inhalen op dezelfde baan mits je de doorgetrokken streep niet overschrijdt...

Hoe moet dat morgen als ik op de snelweg al die auto's in de file op hun eigen weghelft inhaal?

Agent zei ook dat hij de wijze van inhalen beboete, dus blijkbaar niet het inhalen zelf. Maw zal wel een art.5 zijn.
Overigens begon de uitzending met "Rijden tussen de file wordt gedoogd".
Dus ook zure leo verkondigt onzin.
 
Laatst bewerkt:
Die rij instructeur: "Ja, die wheelie ging per ongeluk"

Als dat soort dingen per ongeluk gaan heb je het verkeerde beroep gekozen :P
 
De hosanna stemming over blik op de weg raakt er bij mij een beetje vanaf. Afleveringen zijn veel te eentonig. Iedere aflevering één onderwerp, dat vind ik jammer. Vandaag bijna alleen maar beelden en gesprekken gezien met ambulancebroeders op de motor.

Ik wil actie, dus beelden van motoren die het te bont maken in het verkeer...sensatie :P .
 
Was te laat... nog stukje motorambulance en "1mmikcheckdatnooit..." gezien. Wel overigens een half uur strijk gelegen met die opmerking...
 
't Was de eerste keer dat'k het zag. Vond het wel fijn.

Die meting op de dijk wanneer ze nadien aan het woord komen:
"En heb je er iets uit geleerd?"
"Eh... Meer in mijn spiegels kijken?!"

:+
 
ik vond wel dat leo een mooie opvallende jas aan had. Zijn waarschijnlijk niet te koop voor de gewone burger. Valt wel enorm op!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan