Blik op de weg III

Wat is er gebeurd met blik op de weg, ik hoor allemaal flarden over KeizerKoosSpee, tegenwerken, onderuitschoffelen maar ik kn er geen chocola van maken
Wie weet van de hoed en de rand???
 
Maar ook een verhaal waarbij je (Leo) niets kan bewijzen. En Leo is zo verstandig om dan gewoon niets te zeggen.
 
Gezien, maar het blijft een wazig verhaal...

Het verhaal is heel concreet, als je het destijds gevolgd heb. Het siert Leo juist dat hij geen namen noemt. Alleen het blijkt dat het geheugen nogal kort is in het algemeen.
 
Ook deze gezien... Maakt veel duidelijk maaaaaar werpt ook nieuwe vragen op, bijvoorbeeld over die auto's.

Ik heb het vanavond na al die jaren ook opnieuw met afgrijzen bekeken. Krijg er nog steeds jeuk van. En voor mij geen vragen. Hier blijkt al heel duidelijk dat onze democratie niet zo democratisch is, als men ons doet laten geloven. Zoals ik in dit topic eerder schreef, heeft dhr. Spee met zijn BVOM hele vieze spelletjes gespeeld en het Leo compleet onmogelijk gemaakt om zijn programma's nog te kunnen aanbieden aan welke omroep dan ook. En dat zonder opgaaf van reden.
 
Laatst bewerkt:
Tsja, Blik op de weg liet zich wat minder (ahum), sturen dan een ander programma...

Zo zag je bij bodw nog wel de menselijke kant van de agenten. De agenten bij bodw deden ook wel eens iets anders dan met opgeheven vinger iemand vermanend toespreken. Iemand die te hard reed kwam, afhankelijk van de omstandigheden, nog weleens weg met een waarschuwing. Of een waarschuwing voor een 2e overtreding. Kortom, die agenten mochten zelf nadenken itt die bij dat andere programma.
Koos vond dat natuurlijk helemáál niet zo goed, dat er niet eenduidig gecommuniceerd werd, want te hard rijden is ALTIJD misdadig.

KLPD mocht schijnbaar al een tijdje niet meer meewerken, want die zaten in dat andere programma. Maar de diverse lokale verkeersteams deden dat wel. O.a. Rotterdam deed dat graag. Totdat het OM het voor elkaar kreeg dat die ook niet meer mochten :(

Mooiste moment van bodw ever voor mij was motoragent "Charrel". Die een gastje met een brommertje de greppel in schopte "Als ik zeg stoppen, dan stop jij!":}
 
KLPD mocht schijnbaar al een tijdje niet meer meewerken, want die zaten in dat andere programma.
Die twee wat minder jonge heren van het KLPD zaten toch tot het allerlaatst in de door Frits Sissing gepresenteerde BODW afleveringen. Tot in de allerlaatste aflevering:

Dat andere programma is (of was, bestaat het nog eigenlijk?) puur sensatie, samen met wat kritiekloze Koos in de bossen van Soest-momenten, waarbij de "interviewende" presentator alleen maar wat staat te knikken.
 
Die was briljant inderdaad!

Vroeger al trouw bodw volger, en ook de nieuwe vlogs van Leo kijk ik graag. Gewoon goeie tv, niet veroordelend, geen sensatie en met de nodige droge humor van Leo, ik hou ervan.
 
Die twee wat minder jonge heren van het KLPD zaten toch tot het allerlaatst in de door Frits Sissing gepresenteerde BODW afleveringen.
Toch nog iets geleerd van het filmpje!
Je kan ook met je brommer je RBW kwijtraken ivm te hoge snelheid. (nooit bij stilgestaan)
We zullen maar zeggen dat mijn brommertje niet WOK-bestendig is. Voortaan beter opletten en mss ietsje minder snel.....?
 
Je kan ook met je brommer je RBW kwijtraken ivm te hoge snelheid. (nooit bij stilgestaan)

Vroeger in de tijd van het bromfietscertificaat kon dat niet, maar sinds de tijd dat de bromfiets een aparte categorie op het rijbewijs is geworden is deze gewoon in te vorderen. Op grond van snelheid maar ook bij bijvoorbeeld alcohol, en dan mag je dus gelijk geen enkel voertuig waarvoor een rijbewijs is benodigd meer besturen. Dus ook op een brommert kan dat best grote gevolgen hebben.
 
Binnenkort mogen we toch niet sneller meer dan 100km/u op de snelweg en 60km/u op de provinciale wegen. Eens zien waar dat allemaal naar toe gaat leiden.
 
En bij een bromfiets is een overschrijding van 30 al goed voor een invordering.
 
Binnenkort mogen we toch niet sneller meer dan 100km/u op de snelweg en 60km/u op de provinciale wegen. Eens zien waar dat allemaal naar toe gaat leiden.
Dat we dan maar allemaal het vliegtuig pakken.
Goed voor het milieu, zullen we maar zeggen.
 
  • Haha
Waarderingen: NR34
Dat we dan maar allemaal het vliegtuig pakken.
Goed voor het milieu, zullen we maar zeggen.

Ik denk aan gevolgen als dat mensen weer meer foefjes gaan uithalen, zoals kenteken dubbel vouwen, etc. En ben bang dat het percentage van mensen die hun rijbewijs in moeten leveren, wel eens hard omhoog kan gaan. Met de auto 100km/u is al lachwekkend, maar op de motor zeker. En dan heb ik het nog niet over agressie tegen agenten.
 
Ik vond het als blik op de weg topic interessanter, Pleur em maar weer uit mijn gevolgd lijst...

't is bekend, ik ben geen haar beter :P
 
Ik denk aan gevolgen als dat mensen weer meer foefjes gaan uithalen, zoals kenteken dubbel vouwen, etc. En ben bang dat het percentage van mensen die hun rijbewijs in moeten leveren, wel eens hard omhoog kan gaan. Met de auto 100km/u is al lachwekkend, maar op de motor zeker. En dan heb ik het nog niet over agressie tegen agenten.
Dat is nou zoiets wat Leo goed in beeld zou kunnen brengen. Desnoods vanaf zijn vrachtwagen.
 
  • Leuk
Waarderingen: NR34
Terug
Bovenaan Onderaan