Bling bling: my minibike!

Leuk ding! Veel plezier ermee!

Alleen... Wat ik me nu afvraag, officieel mag je hier toch helemaal nergens mee rijden :? aangezien alles behalve je eigen achtertuin zo'n beetje openbare weg is :? Nu weet ik wel dat velen hier wel eens te hard rijden of stunten etc. maar de pakkans op zo'n ding is toch eigenlijk best groot :? Het valt ook enorm op zo'n apart ding :P

Iemand die hier meer van weet :?
 
Hehe kzou eerst ff 5 Tankjes inrijden :?
All1 maar voor het behoud van je blokkie en hij loopt uiteindelijk stukken fijner en sneller.
 
Leuk ding! Veel plezier ermee!

Alleen... Wat ik me nu afvraag, officieel mag je hier toch helemaal nergens mee rijden :? aangezien alles behalve je eigen achtertuin zo'n beetje openbare weg is :? Nu weet ik wel dat velen hier wel eens te hard rijden of stunten etc. maar de pakkans op zo'n ding is toch eigenlijk best groot :? Het valt ook enorm op zo'n apart ding :P

Iemand die hier meer van weet :?


Je mag er ook niet mee op de openbare weg. All1 op je eigen terrein, of andere prive terreinen met toestemming dus kartbanen e.d. Maar als je gewoon een parkeerplaatsje pakt of een industrieterrein of een afgelegen weg o.i.d. dan zal de politie denk ik niet zo moeilijk doen mits je geen overlast veroorzaakt. Als ik er 1 koop dan maak ik ook gewoon de dagelijkse km's naar vrienden. Ik ga weliswaar niet dagelijks op en neer naar school of naar de stad want dan smeek je om problemen. Dus gewoon wat kleine wegen en dan over het fietspad of de stoep. Beweer je dat het gewoon speelgoed is als ze moeilijk doen.
 
Leuk ding! Veel plezier ermee!

Alleen... Wat ik me nu afvraag, officieel mag je hier toch helemaal nergens mee rijden :? aangezien alles behalve je eigen achtertuin zo'n beetje openbare weg is :? Nu weet ik wel dat velen hier wel eens te hard rijden of stunten etc. maar de pakkans op zo'n ding is toch eigenlijk best groot :? Het valt ook enorm op zo'n apart ding :P
als het een keer mooi weer is...ga ik langs het waagplein rijden in alkmaar... :)
samen met een paar andere :) :P

je mag er nergens mee rijden...maar zolang wij geen overlast veroorzaken en de mensen positief reageren...

reed vanmiddag door het winkel centrum in de mare...je moest die koppies is zien van die mensen...

ze denken eerst..."weer zo n teringbrommer"....

kijken ze om...heeeeee dat is gaaf...duimpjes, lachende mensen...das toch geweldig! :)
 
als het een keer mooi weer is...ga ik langs het waagplein rijden in alkmaar... :)
samen met een paar andere :) :P

je mag er nergens mee rijden...maar zolang wij geen overlast veroorzaken en de mensen positief reageren...

reed vanmiddag door het winkel centrum in de mare...je moest die koppies is zien van die mensen...

ze denken eerst..."weer zo n teringbrommer"....

kijken ze om...heeeeee dat is gaaf...duimpjes, lachende mensen...das toch geweldig! :)

Zeker weten :} :}

Kan het me goed voorstellen, lijkt me erg leuk zo'n ding :P
 
Hallo allemaal. Ik kom hier normaal nooit, maar aamgezien ik nu beetje aan het rondneuzen was kwam ik de minibikes tegen die ik zelf verkoop. ;) :)

Degene die Napo heeft kost inderdaad met alles erbij € 375. Inderdaad... er zijn goedkopere verkrijgbaar, maar dan gaat het om het oude model. Let alsjeblieft heel goed op, want ken nu 2 mensen die oud-model hebben gekocht en daar achteraf niet blij mee waren. Bij beide jongens brak de uitlaat er al na 1 dag onderuit, de tankdop was dolgedraaid en lekte. 1 van de 2 was zelfs al gebruikt bleek achteraf en zo kan ik nog wel ff doorgaan. Ik zeg dit niet omdat ik zelf wil verkopen, want iedereen moet zelf weten bij wie ie er 1 haalt, maar probeer jullie alleen ff te behoden van een miskoop. Dusss... je kan er van uitgaan dat de echt goedkopere oudere modellen zijn, ook al zeggen ze van niet. Inkoop van deze dinegn is namelijk ook niet goedkoop en voor de prijzen waar ze op Marktplaats voor staan KAN het gewoon gene nieuw model zijn.
Dus pas alsjebleift op met wat je koopt. Zoek het van tevoren goed uit allemaal.
ALs iemand er toevallig bij mij nog 1 wil bestellen.... kun je me altijd mailen.
nickenkim@quicknet.nl
Maar nogmaals..... bovenstaand verhaal is niet om mensen naar mij toe te lokken, alleen om even wat toelichting te geven in het prijsverschil.
 
Hallo allemaal. Ik kom hier normaal nooit, maar aamgezien ik nu beetje aan het rondneuzen was kwam ik de minibikes tegen die ik zelf verkoop. ;) :)

Degene die Napo heeft kost inderdaad met alles erbij € 375. Inderdaad... er zijn goedkopere verkrijgbaar, maar dan gaat het om het oude model. Let alsjeblieft heel goed op, want ken nu 2 mensen die oud-model hebben gekocht en daar achteraf niet blij mee waren. Bij beide jongens brak de uitlaat er al na 1 dag onderuit, de tankdop was dolgedraaid en lekte. 1 van de 2 was zelfs al gebruikt bleek achteraf en zo kan ik nog wel ff doorgaan. Ik zeg dit niet omdat ik zelf wil verkopen, want iedereen moet zelf weten bij wie ie er 1 haalt, maar probeer jullie alleen ff te behoden van een miskoop. Dusss... je kan er van uitgaan dat de echt goedkopere oudere modellen zijn, ook al zeggen ze van niet. Inkoop van deze dinegn is namelijk ook niet goedkoop en voor de prijzen waar ze op Marktplaats voor staan KAN het gewoon gene nieuw model zijn.
Dus pas alsjebleift op met wat je koopt. Zoek het van tevoren goed uit allemaal.
ALs iemand er toevallig bij mij nog 1 wil bestellen.... kun je me altijd mailen.
nickenkim@quicknet.nl
Maar nogmaals..... bovenstaand verhaal is niet om mensen naar mij toe te lokken, alleen om even wat toelichting te geven in het prijsverschil.
zoals ik al zei...goedkoop is af en toe duurkoop...en buitendat ...jij moet ook naar duitsland rijden voor die dingen...dus ik vind het niet erg hoor dat prijs verschil :)

als je rijdt...denk je toch niet aan die euries...maar alleen maar hoe hard kan je een bocht door :)
 
En dat kan HARD hoor. :9
Knieen is ook geen enkel probleem hoewel je eerst de steppies ff af moet slijten hahaha. ben met mn eigen al 2 keer op mn plaat gegaan knieend over een witte streep.... hahahaha Het is gewoon toppie speelgoed en je gaat gewoon van alles proberen en tja... dan heb ej dat snel... ;)
 
mailtje van nickje naar mij toe:

Linkje wat je me gaf lijkt inderdaad dezelfde maar is echt ouder model.. is namelijk 2 kleurig kuipwerk en das 1 model ouder.
heb mer al flink in verdiept sinds ik ze betje verkoop enzo, wnat zijn heel veel verschillenden.


dit was van de marktplaats advert. een aantal posts terug...
 
Hmmm, voortaan moet ik ff spellingscontrole gebruiken, hehehe
Maar is inderdaad zo. 2 kleurig kuipwerk is ouder model.
Heb zelfs vernomen dat er een ander blokje onderzit. Heb er verder GEEN ervaringen zelf mee.
 
Wat zijn precies de punten waar ik op moet letten bij de aanschaf van zo'n ding :? Want het is zowieso allemaal geen superkwaliteit maar ik wil er wel een beetje lol van hebben en wat km's kunnen overbruggen. Gewoon beetje blazen en naar vrienden dus ook wat langere afstanden.
 
Is best moeilijk te zeggen. Wat Napo ook al zei, let op als ze "te" goedkoop zijn.... dat moet ERGENS in zitten. Kijk goed ff naar de bandjes sowieso, wnat heb al paar keer van mensen gehoord die uiteindelijk 1hadden die al gebruikt was. Let erop dat ALLES erbij zit. Wat ik zelf altijd doe als er iemand komt is de doos open maken en alles er ff uithalen zodat beide partijen zeker zijn dat alles er bij zit. Let goed op hoe stevog het frame en achterbrug lijkt. Of alle kuipboutjes erbij zitten etc. etc. Als je hem eenmaal hebt altijd ALLE boutjes ff nalopen voor de zekerheid. Benzine goed op letten dat jer GEEN brommix in gooit. Je moet, vooral aan het begin, 1 op 25 menegn en brommix is 1 op 50.
Dingen hebben op zich nog wel een voordeeltje sleuteltechnisch gezien; alles is mechanisch dus vrij simpel te repareren. heb zelf tot nu toe slechts 1 bikeje gehad dat f niet wilde starten (mijn eigen) en dat kwam omdat het vliegwiel te ver van de bobine stond, dus was kwestie van 5 minuutjes en klaarr...

Vragen kan ook via k.hummel@quicknet.nl (tevens MSN)
 
Laatst bewerkt:
[Maar hij heeft 2 kleurig, helemaal zwart zie ik dus 1 kleur en chrome en er zijn ook nog met witte + zwarte striping op de kuip. Wat is nou het beste :? En wat is er met de kuiploze minibikes gebeurd want die zie je nergens meer :?


Allemaal OUD-model, te zien aan het achterspatbordje en de tankdop die boven de tank uitkomt. Na de problemen die ik overal hoor van mensen met dit model zou ik hem nooit kopen, maar is eigen keuze... ;)
 
Wordt volgens mij onder de motor-rijders erg gewaardeerd.. :) 8-)

Ach ja laatste tijd nogal veel geouwehoer geweest over brommervragen en topics hier. En dan hoor je iedereen schreeuwen dat ze motor gerelateerd moeten zijn.

Een aprilia rs50 wordt afgefikt want dat is een brommer. Maar als je met een stuk speelgoed aan komt zetten is er niets aan de hand.

Ben ik nou de enige die dit vreemd vind?
 
Ok, snap je punt. Geeft wel direct weer het beeld van M-F weer zoals me dat verteld is... ;)
Iemand rijdt motor en heeft daarnaast geinige hobby/ speeltje wat op zich niet eens ver afwijkt van het motorrijden en dan mag ie daar dus niet over lullen hier ? Zo komt het dan op mij over hoor....
Maargoed... zullen we ONtopic blijven ??
 
Ok, snap je punt. Geeft wel direct weer het beeld van M-F weer zoals me dat verteld is... ;)
Iemand rijdt motor en heeft daarnaast geinige hobby/ speeltje wat op zich niet eens ver afwijkt van het motorrijden en dan mag ie daar dus niet over lullen hier ? Zo komt het dan op mij over hoor....
Maargoed... zullen we ONtopic blijven ??

Begrijp me niet verkeerd, vind het grappige dingen, maar ja, een mens vraagt zich wel eens wat af he. :)

ff ontopic dan. ;)

Stoere brommer :P !!!!
 
Hehe slijmbal, beetje goedmaken hea :P .
Ik rijd zelf 49cc maare dan ook als dagelijks vervoer :+ (eigenlijk just for fun want heerlijk dat schakelen). Maarja de 1e avond hier had ik een foute naam + ik had een brommertopic geopend. Maare nu zit ik hier alleen nog voor de gezelligheid en je kunt hier heel wat leren als totale moto noob. Zo mijn bekentenis is er ook weer uit :P .

@ Nickje: Heb je zelf een mini :? . En ik heb ze nog nooit gezien met geintegreerde tankdop en zonder achterspatbord. Ik heb mede door de verhalen die ik hoor er nog geen aangeschaft maar ik wil het low budget houden en ja als ik zie hoe goedkoop die dingen worden en met de maand beter dus ik wacht nog ff af :P . En iets heel anders als een ktm kindercrosser. Is dat betrouwbaar en hoe zit dat kwa onderhoud en parts :?
 
Ik zal zelf nooit mogen motorrijden, vanwege medisch oog probleempje, maargoed, rij af en toe op VFR400-tje in de polder wel stukkie zal ik eerlijk toegeven en ook op achterafindustrieterreintjes ofzo.Dit jaar waarschijnlijk ook ermee op circuit een keer... Voor de rest van de fun en om naar mn werk te komen.. RS50 (zie avatar) waar ik ook wel plezier mee kan hebben zoals je ziet. ;)

Maargoed, om ff op vragen te reageren;
Zoals je ziet op foto's van Napo.. ZONDER spatbordje. ;)
Voor zover mij verteld is levert op dit moment maar 1 motorzaak in Nederland dit model. Het was ook bedoelt om pas uitgegeven te worden iets verder in 2005, maarja, je wete hoe dat gaat... hahaha De reden dat al die anderen nu goedkoper worden is omdat dit model nu uit is en een stuk beter blijkt te zijn. Iedereen die dus nog voorraadje had van ouder type wil hier nu vanaf, desnoods met minder winst. Ik verwacht dat degene die ik nu verkoop Eeind van het jaar nog steeds 350 ofzo zullen kosten, maarja... dan komt er weer een nieuw (verbeterd) model uit en dan wil iedereen die weer... en zo blijf je eigenlijk steeds op een beter wachten. ;)
Las ERGENS in dit topic ook iets over iemand die vroeg naar de nakeds. Op 1 van de foto´s van NAPO staat een zwarte met halve kui¨p. Zit dus alleen voorkap en kontje op. Is ook 2005 model en komt uit dezelfde serie als die met volle kuip.
Kosten zijn hetzelfde, want de naked´s hebben weer andere `aparte` dingetejs, zoals spitser neusje enzo..
 
Terug
Bovenaan Onderaan